Kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Van United:
System requirements : Windows 2000/XP/XP-x64/Vista - CPU: Pentium IV 1.6GHz / AthlonXP 1600+ - 256 MB (512 MB with Vista) - video: 16 MB 3D accelerator DirectX 9.0c compatible - HARD DISK: 1.5 GB - Sound Card: 16 bit DirectX compatible - DIRECTX: 9.0c or higher (included in the installation)
This topic is for TMN players. I think the others went to TMU so they won't look at this topic anymore.quote:
Als je lager eindigt dan je hebt ingezet, krijg je niks.quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
En als je het goed hebt krijg je het dubbele?
En als je het fout hebt helemaal niks?
Of als je er bijvoorbeeld maar 1 plek naast zit krijg je je inzet terug?
oh dat wist ik niet, had tot nu toe alleen maar op de eerste plaats ingezet...quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als je lager eindigt dan je hebt ingezet, krijg je niks.
Als je hoger eindigt dan je hebt ingezet, krijg je credits afhankelijk van het verschil met het wedden.
Als je het goed hebt, krijg je het dubbele.
Ik bedoel: je krijgt minder credits als je jezelf te laag hebt ingeschat, maar je wint dus wel watquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef JumperJack het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet, had tot nu toe alleen maar op de eerste plaats ingezet...![]()
![]()
Omg matig.quote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef -tK- het volgende:
damn 2 plaatsen verwijderd van $1000,-![]()
Ik was 5e en de top3 ging door en won minimaal $1000,-![]()
Mja ging ook best wel kut eigenlijk![]()
gelukkig dat ik niet had meegedaan, had toch niet van je gewonnen, en zeker niet op die baggertracksquote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef -tK- het volgende:
damn 2 plaatsen verwijderd van $1000,-![]()
Ik was 5e en de top3 ging door en won minimaal $1000,-![]()
Mja ging ook best wel kut eigenlijk![]()
Ze waren allemaal kut behalve de finale track, die hebben ze gelukkig wat beter gemaakt (minder palen) maar hij was nog wel best kutquote:Op maandag 20 november 2006 10:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gelukkig dat ik niet had meegedaan, had toch niet van je gewonnen, en zeker niet op die baggertracks(waren het trouwens dezelfde banen als in de voorrondes?!
)
Tot hoeveel plekken hoger krijg je credits?quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als je hoger eindigt dan je hebt ingezet, krijg je credits afhankelijk van het verschil met het wedden.
Wil de pret niet verpesten, maar het spel bestaat al bijna 10 maandenquote:
ik loop nou eenmaal (geestelijk) achterquote:Op maandag 20 november 2006 18:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Wil de pret niet verpesten, maar het spel bestaat al bijna 10 maanden![]()
En heel veel gaan nu naar TMU
quote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef leroytje het volgende:
Bone als je zen plezier niet wilt verpesten moet je stil houden![]()
Nee, wel op het andere forum?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
Gaan we straks hier weer verder SC'en?
Nee, daar gaat het alleen maar over TMUquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nee, wel op het andere forum?![]()
you could have itquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het alleen maar over TMU![]()
.
Er moet maar een TMU-topic komen in GAM.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
Gaan we straks hier weer verder SC'en?
Dit topic wordt dan het laatste voor TMN?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:46 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Er moet maar een TMU-topic komen in GAM.
Nee, eerst de 100 halen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dit topic wordt dan het laatste voor TMN?![]()
![]()
![]()
We have our own forumquote:
is een veelvuldig voorkomend tijdelijk probleemquote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef Syd het volgende:
ja ik heb het in nederlands staan, "kan geen verbinding maken"
Maar zojuist deed die het wel, maar tijdens gamen kreeg ik melding dat de ladder down was
Rounds server is er weer?quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren weer even op de Rounds server gespeeld, blijft leuk
Wat moeten we erover posten dan ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:11 schreef Bouncer_Bone het volgende:
't Is vandaag 5 december en niemand die er wat over post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |