Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Nielz. het volgende:
Is die United nou ook gratis?
Oh ik heb een track gemaakt, zal em zo ff uploaden
zow zow, tackleberry is back in town...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..
Kolere, dat je je die track nog herinnert...quote:
op die tackle had ik op Kree's server nog een record van 54.15!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Kolere, dat je je die track nog herinnert...
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NEDquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:
Ik ben vorige week ook weer eens begonnen met Nations. Maar waarom is de Fok!-clan verdwenen? En hoe heet die clan waar alle actieve fokkers heen zijn,. Alleen een naam(geen link dus
)
Mochten jullie me zoeken dan zit ik op de Under The Minute server. Erg goede servers met echt lekkere moeilijke maps en zowaar onhaalbare banen
Die term heb ik wel al eens in een server opgevangenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NED.
Dit is een lekker baantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |