quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Phluphy. het volgende:
Leuk, een enquete![]()
De helpende hand award: BE
De columnist(e) award : must be Luchtbel
Leukste user icoon award : M@x
De treffendste signature award : Sugar
De creaward : Sugar
Meest memorabele topic/ qoute award:het overlijden van Danyel
Troostaward : must be Pepper
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
De categorien!
![]()
De liefste OUD user award ----->> Slaapmeisje
De grappigste user in OUD award --------->> GEEN IDEE
De beste mod in OUD award ------->> Bright Eyes
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. ----->>Bright Eyes
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! -------->>GEEN IDEE
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! ------->>Ireth
De reldel award ------------->> GEEN IDEE
De blooper award------>> GEEN IDEE
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. -------->> GEEN IDEE
Leukste user icoon award ------>> M@X
De treffendste signature award ------>> Bar & Mar
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje------>> Bright
De mooiste buik award -------->> Sugar
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer ---------->> Stiekemurd
De creaward
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
Het leukste kinderpraatje award
Meest memorabele topic/ qoute award
De schattigste kids uit 1 gezin award ----------->> Snoopy
Beste fotograaf award ----------->>
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. ------->> Spuuglokje
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Meest memorabele zwangerschap: Slaapmeisjequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
De categorien!
![]()
De liefste OUD user awardBelana en Dutchie
De grappigste user in OUD award Mwanatabu
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Nebelung
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Luchtbel
Leukste user icoon award Moussy
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Dat zijn er veel te veel
De mooiste buik award Moonah
Meest memorabele topic/ qoute award Thijs![]()
Beste fotograaf award Nick van Belana voor zijn prachtige foto's van Ive
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Sugar, Phluphy en Sjak
De columnist(e) award Neukquote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
laatste aanvullingen geplaatstquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
De liefste OUD user award
Diaan
De grappigste user in OUD award
Swetsenegger ik moet altijd erg lachen hoe hij schrijft
De beste mod in OUD award
BE
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander.
Rewimo
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien!
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven!
Swets nogmaals
De reldel award
Troel
De blooper award
Djeez toen hij zijn dochter dronken voerde
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt.
ik kliek niet ...
Leukste user icoon award
Pluphy Niet de leukste maar wel degene met de mooiste gedachte
De treffendste signature award
Jessie vooral het stukje alles is gaan hangen
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje
spekkiemonster heel brutaal om mezelf te nomineren, maar ik wacht al zolang...
De mooiste buik award
Slaapmeisje's buik blijft speciaal!
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
Moonah
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer
Benthe/Stiekumerd mooi roze kamertje
De creaward
Sugar
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
Kozakken kijk, dat promoten helpt wel!!
Het leukste kinderpraatje award
Suus van Ireth daar moet ik zo om lachen
Meest memorabele topic/ qoute award
Bar-en Mar met de mededeling dat Thijs overleden is.
De schattigste kids uit 1 gezin award
Jolie zulke mooie grote ogen
Beste fotograaf award
Jessie
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt.
Vicky
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Hoe heet die meid die nog foto's zou plaatsen van die weggeven spulletjes?
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Pluphy
Meest memorabele topic/ qoute award "Ik weet niet hoe te zeggen" Bar en Marquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie nadat mijnergens in het wild stond te plassen
en dit vooral verborgen probeerde te houden voor de rest van de wereld
Juichen mama! Ajjemaal klappen! Goed geplast. Netjes hoor!
En dat natuurlijk op de megafoontetterstand
De categorien!
![]()
De liefste OUD user awarddat zijn er ff teveel om te noemen, want ik vind ik er heel veel superlief!
De grappigste user in OUD award Ireth! altijd leuke verhalen over haar Suus, gewoon echt een tof mens!
De beste mod in OUD award BE
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. dit zijn er ook meerdere, kan geen keuze maken, ik krijg zovaak lieve en goede tips als ik eens ergens mee zit vanwege Sara.
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! geen idee.
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Renzell!
De reldel award Geen
De blooper award Djeez
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Volgens mij kliek ik met niemand
Leukste user icoon award -
De treffendste signature award -
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Slaapmeisje
De mooiste buik award Sugar, wat een geweldig mooie buik was dat!
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal -
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer -
De creaward -
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) -
Het leukste kinderpraatje award Ireth, van Suus!
Meest memorabele topic/ qoute award Het topic van Bar, over Thijs![]()
De schattigste kids uit 1 gezin award Storm en Maria!
Beste fotograaf award Icicle
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky, maar ik geniet er altijd van hoor!
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft niemand
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Pinquit, omdat ik helemaal fan van Maxje ben! Superjochie![]()
Meest Memorabele zwangerschap: Slaapmeisje![]()
De beste mod in OUD award -quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaaldDag buren
De blooper awardquote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef easy-going het volgende:
Er zijn alleen geen rellen geweest dit jaar, ik heb af en toe nog zo mijn best gedaan, maar het kwam maar niet los![]()
Leukste user icoon award Ireth loopt hem helemaal mis omdat ze Tye heeft weggehaald dus wordt het die van M@xquote:Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Picture this moeders is moe, zwaar verkouden, voelt zich een wrak, totaal nergens voor in de stemming en is vandaag dus ook heel makkelijk wat betreft Zoë. Kind wil zich niet aankleden oke denkt mams loop je toch lekker in je luier rond boeiuh. Overal speelgoed moeders springt er gewoon over heen en denkt ach morgen is weer een dag. Maar die luier loopt wel vol dus ja dat mag dan wel eens verschoond worden maar door mijn verkoudheid ontgaat mij iets. Kind is nog niet in de meewerkende mood dus mams denkt slim te zijn. Rits de ene kant van de luier los, zo ook de andere en nu komt het ik pak het voorste gedeelte van de luier (voor de vaders de kant met de plaatjes) geef er een ruk aan, luier schiet door de benen van het kind en de poep vliegt zo de hele ronde in.Daar sta je dan met je goede gedrag
![]()
quote:De categorien!
![]()
De liefste OUD user awardVicky
De grappigste user in OUD award Jessie
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. poemojn
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Renzell
De reldel award Troel
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Vicky
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Merisse
De mooiste buik award Sugar
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Moonah
De creaward Max
Meest memorabele topic/ qoute award Ik weet niet hoe te zeggen
Beste fotograaf award Icicle
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Bar
Zo, op het nippertje toch nog bijna alles ingevuldquote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef sjak het volgende:
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Gek eigenlijk dat ik daar over moest denken want ze is een van de weinige waarvan ik de weblog regelmatig lees: Phileine
Leukste user icoon award die van Mousy natuurlijk, al jaren dezelfde vrolije muis. Als ze 'm even niet heeft mis ik 'm zelfs.
De treffendste signature award Is dit nu later... als je groot bent?! van Nijntje
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal ik durfde niet meer...
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer De kamertjes van Tan springen er toch wel uit door haar creativiteit!
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) de site voor Fonske van Bass-miss is erg leuk om te kijken.
Het leukste kinderpraatje award Daar staan zoveel leuke praatjes in, ik kan echt niet kiezen hoor.
De liefste OUD user award Githa Natuurlijk Githa.Je bent een schat. Puur, eerlijk, aardig, meelevend. Gewoon, lief!
De grappigste user in OUD award Mwanatabu Daar valt verder niets op af te dingen, dat is gewoon een feit...![]()
De beste mod in OUD award Weet niet.
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Bixister Jij bent een van de weinigen die werkelijk interesse toont in anderen. Jij leest écht, vergeet niets, bent slim en ook nog gevat. Kortom: hoe dan ook award-waardig.![]()
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Lieve vriendin Sugar dan maar, omdat ik het echt verschrikkelijk vind dat je zo geveld wordt door die monsters.Als ik toch iets wist om je op te fleuren op de momenten dat het echt even niet gaat, al zou ik in mijn blote kont en met een kerstmuts op mijn hoofd een regendans moeten komen doen voor jouw deur.... met liefde.
![]()
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Jdee Ze post hier eigenlijk nooit meer, maar ik heb altijd zo genoten van haar schrijfsels.Overigens staan ook Mwanatabu, Luchtbel, Sugar, Phileine en Lishe hoog in mijn lijst. Slimme dames met humor en schrijftalent. Hou ik van! sorry Bix, jij valt hier af, heeft met de interpunctie te maken
![]()
De reldel award M@x Je weet zelf wel waarom hè?Ik wil deze
zeker niet bij de horens vatten en de sloot uit sjorren, maar kan toch niet aan de nominaties voorbij gaan om hem even aan te stippen.
![]()
De blooper award Sorry Djeez... Hij is je gegund jongen.![]()
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Bah bah, ik voel grote, grote weerstand tegen deze award, maar allez, daar gaan we: Githa, Bixister, Lishe (hoe verrassend), uiteraard Sugar, maar ook Snoopy, Fuente, ehhhhh.... En wie ik eigenlijk niet vaak (meer) spreek (of zelfs nooit!
), maar wél leuk vind zijn bijvoorbeeld Texelonia, Luchtbel, Moonah, Spuuglokje, Jessie, Jdee, Suzanna, Melonovy, Pinquit, Bass-Miss en waarschijnlijk nog een stuk of tien, die ik er wellicht op een later tijdstip nog bij knutsel.
![]()
Leukste user icoon award AppelsapLief gewoon.
De treffendste signature award Weet niet, morgen misschien nog... Typisch gedrag van de lama-achtigen is het spugen met pensinhoud. Van dit soort teksten word ik dus gelukkig!Kortom: Pinquit Op het nippertje toch nog een nominatie in de wacht gesleept meiske!
![]()
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Ik kan hier maar heel moeilijk kiezen, alsof ik de een meer een kindje zou gunnen dan de ander. Toch wil ik even iemand speciaal noemen. Iemand die eigenlijk niet eens meer meepost hier, maar die ik het zo heel erg had gegund. Helaas, het mocht niet zo zijn.Merisse
![]()
De mooiste buik award Moonah met haar prachtlijfje staat me bij, maar er zijn er nog meer weet ik. Dus ga ik morgen nog even door de buikentopics bladeren. Want had Pinquit ook niet zo'n heerlijk buikje?Renzell krijgt het nog druk morgen...
Hopelijk nog net op tijd(Mel, ah???): ik heb als een dolle in oude topics liggen zoeken, maar helaas Pinquit, ik kom bij jouw buik alleen maar kruisjes tegen, en Moonah ben ik in de gauwigheid helemaal niet tegengekomen.
Maar, ik kwam er wél achter dat we een hele belangrijke buik uit 2006 zijn vergeten (ik althans): Girly met haar prachtige serie!
Die krijgt dus absoluut mijn nominatie.
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Ja ja, belofte maakt schuld (zie Z&G topic)... hij gaat op de valreep naar Mwanatabu, hoewel ik eigenlijk het meest geraakt was door het verhaal van Moonah, mede dankzij de grote mate van herkenbaarheid. Daar heb ik een traantje of tien moeten wegpinken.![]()
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Lishe!En de meidenkamers van Bo, Jans en Maria op een goede gedeelde tweede.
![]()
![]()
De creaward Sorry dames M@x, Lishe en Sugar, maar ik kijk echt nooit in dat soort topics, dus heb werkelijk géén idee.Maar.... ik verdenk jullie er alledrie van verdraaid crea te zijn, dus misschien ga ik morgen op de valreep nog even scrollen.
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) Fons the man! Ofwel: Bass-Miss met haar www.OnsFonske.be Met dank aan het leuke geboortekaartje!
Het leukste kinderpraatje award En wederom geen idee.![]()
Meest memorabele topic/ qoute award Kan alleen maar Thijs z'n topic zijn. Hoewel ik het eigenlijk volkomen ongepast vind om aan zoiets afgrijselijks een nominatie te verbinden. Het topic had nooit, nooit, nooit mogen bestaan.![]()
De schattigste kids uit 1 gezin award Noa en Emma zeg ik, terwijl ik het eigenlijk echt geen doen vind. Ik moet zeggen dat het heel heel heel moeilijk kiezen was. Ik ben ook bijzonder gecharmeerd door Liam en Ezra (mijn god, wat een prachtige jongetjes!!!), natuurlijk Anna en Piet en ook zeker door Bo en Jans en Chiara en Yoram. En Storm en Maria tel ik nog niet eens mee. Die zie k zo vaak irl, daar hou ik gewoon van!!! Die voelen niet als Fok!-kindjes eigenlijk. Gewoon Noa en Emma, omdat ik het prachtige meisjes vind (en ik vooral een grote, grote fan van Noa ben!) en Suzanna een stoere schat die ook een nominatie moet krijgen. Daarom, telt dat ook? Oh, en ik wilde ook Djen en Djulian nog even apart noemen. Ik vind Djen echt zo'n knappe meid!
Beste fotograaf award Luchtbel Omdat jij overal altijd op het goede moment lijkt te zijn met je camera. Als ik me een Luchtbel op pad met Jolie voorstel, heeft die ten alle tijden een dikke camera om haar nek hangen. Nee, serieus. Luchtbel, ik vind dat je fantastische foto's van je mooie dochter weet te maken. Icicle is trouwens een zeer goede tweede (en wat een ontzettend mooi zoontje heb je!), (om Yoni zelfs nog maar buiten beschouwing te laten, maar hé, die zit erop, toch?)
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky![]()
![]()
![]()
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft niemand
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Bar, meiske, je krijgt een dikke kus!![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
De liefste OUD user award Icaä
De grappigste user in OUD award Leah
De beste mod in OUD award E.T., Lois en BE
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Githa
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Luchtbel
De reldelaward easy-going
De blooper award Djeez
De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Ik zou wel een heel rijtje willen/kunnen opnoemen, maar ik kies er 1: M@x
Leukste user icoon award Renzell
De treffendste signature award Phluphy
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Mariposa
De mooiste buik award Sugar
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Dutchie
Meest memorabele zwangerschap: Slaapmeisje
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Tan
De creaward Lady-wrb
De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) Phileine (hoewel de site niet alleen over Isa gaat)
Het leukste kinderpraatje award Sven van easy-going.
Meest memorabele topic/quote award 'Ik weet niet hoe te zeggen' van Bar_en_Mar
De schattigste kids uit 1 gezin award (net als vorig jaar) Piet en Anna van Bixister
Beste fotograaf award Gaoxing
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Ireth
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Jessie
quote:Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef renzell het volgende:
Kan ik niets meer toevoegen?Kon toch tot 18.00uur nog?
Ik snap nu weer waarom ik zo'n *PIEP*hekel aan dit hele gedoe heb en dan heb ik het niet eens over heel OUD maar alleen over deze geweldige vertoning elk jaar weerquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
En dat stemmen is mogelijk tot 26 november 19:00 uur. Daarna worden de awards uitgereikt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |