Eens!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:10 schreef avonne het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze niets meer te bepraten hebben. Je gaat het voor heel nederland niet hebben over je familie, vrienden en al hun eigenaardigheden.
Ja uhhh? Wil je nou beroemd worden of niet??quote:
Niet dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja uhhh? Wil je nou beroemd worden of niet??
Nee, ze heeft er genoeg in haar bestand staan die geen werk hebben (ze doet detachering)quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
Zegt Lesley nou dat ze econometrie heeft gestudeerd?
oriënteren zijn op hun studiekeuze na het VWO ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
Zegt Lesley nou dat ze econometrie heeft gestudeerd?
Ze zijn ook wel duidelijk en wie zegt dat Bart ze niet herkent? Maar wat kan hij ermee? Het geeft hem wat meer zekerheid, maar of Lesley idd een paar jaar op hem kán wachten is iets anders.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind de hints van lesley toch aardig duidelijk. ( Al zou ik ze waarschijnlijk ook niet herkennen als ik zo verliefd was als Bart )
quote:
mmmwa alleen wat sexquote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef Tamaartje het volgende:ik ga zo maar slapen...
Ik lees het morgen wel weer
Hoop dat ik dan niet teveel gemist heb
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Kinga het volgende:
schiet op met dat hoofdgerecht, dit schiet niet op
Dat zit haar heel erg dwars. Volgens mij is ze daardoor nu ineens 'eisen' aan het stellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie je.. ze twijfelde !! of hij geen spelletje speelde... Damn waarom begrijp ik altijd de vrouwen die ik NIET heb ; -)
Komt ook een beetje door gisteren, het gesprek dat ze heeft gehoord met Stephan. Daarin zei hij dus dat lesley en hij een verhaallijn zijn. Ze zou dat kunnen opvatten alsof dat alles is en alsof Bart het daarom doet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie je.. ze twijfelde !! of hij geen spelletje speelde... Damn waarom begrijp ik altijd de vrouwen die ik NIET heb ; -)
daar ben ik ook bang voor, naja hoop doet leven hequote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha nou als er nu niets gebeurd gaat dat zéker niet gebeuren
Ja, daar kan toch niemand meer aan twijfelen neem ik aan. Ze vragen niet voor niets constant bevestiging.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar ik was en ben nog steeds overtuigd het is wederzijsdse![]()
Ik herken het wel... heb zelf ook in zo'n situatie gezeten.. dat ik alle heel duidelijke signalen maar niet wilde zien.. dacht niet dat zo'n mooie dame op mij zou vallen..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Ze vraagt zich af of hij een spelletje speelt.
Lijkt me dat heel nederland haar kan verzekeren dat hij echt verliefd is.
Geeft mij het idee dat er iemand in haar omgeving tegen haar heeft gezegd "hij doet alles om te winnen".
Echt, dat komt door het gesprek van afgelopen nacht met Stephan.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Ze vraagt zich af of hij een spelletje speelt.
Lijkt me dat heel nederland haar kan verzekeren dat hij echt verliefd is.
Geeft mij het idee dat er iemand in haar omgeving tegen haar heeft gezegd "hij doet alles om te winnen".
Ja en daarom moet zij dus niet steeds zeggen dat zij wil dat hij eruit gaat. Lekker geduld hebben en zo elkaar beter leren kennen. Neem de tijd en tegen die tijd is de rest allang vertrokken.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Er moet ook niet al te veel gebeuren. Deze verhaallijn is te snel over als het nu al kant en klaar is.
Wel moeten ze iedere keer een stapje dichter bij elkaar komen en ik heb ook wel het idee dat dat nu aan het gebeuren is.
dat ZIJ het niet ziet begrijp ik wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik herken het wel... heb zelf ook in zo'n situatie gezeten.. dat ik alle heel duidelijke signalen maar niet wilde zien.. dacht niet dat zo'n mooie dame op mij zou vallen..Dus ik snap hun wel.. verliefd zijn kan je blind maken.. ook voor dit soort signalen.. Dan zoek je spijkers op laag water....
Luister jij naar anderen wanneer je verliefd bent? Ik luister wel... maar hoor nietsquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ZIJ het niet ziet begrijp ik wel.
Maar ze kan aan iedereen navragen wat hun mening is.
Ik kan me dus niet voorstellen dat er iemand is die denkt dat Bart het speelt.
Dus eigenlijk zou ze uit het commentaar van mensen de bevestiging kunnen krijgen.
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Tegen lesley liegen, nee, dat kan niemandquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Absoluut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Bart het huis nog een keer gaat verlaten voor Lesley?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Kans zit er in !! Zeker in deze "mood" en die blijft nog wel een paar dagen hangen..... dus voorlopig hou ik het op 65% ja !quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf er geen uitspraken over te doen, maar ik zou het in dit stadium niet slim vinden als hij dat zou doen. Dan ligt er wel erg veel druk op dat de relatie moet slagen buiten het huis terwijl ze elkaar nog lang niet goed kennen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Uit zich zelf, ja, misschien.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
hmmmm, ik sluit het zeker niet uitquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik volg eigenlijk voornamelijk de tv uitzendingen, en daar heeft hij al vele malen herhaald dat hij in het huis zit voor maar éen ding: de hoofdprijs.
Ik geloof nooit dat een verliefdheid hem van dat idee afbrengt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaan spioneren
Aanvulling: Ik denk dat Lesley hem op een gegeven moment duidelijk gaat maken dat het niet gaat werken. Dat ze er niet tegen kan dat er nooit iets lichamelijks kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk zelf dat Bart wél het huis gaat verlaten voor Lesley. Ik denk zelfs binnen het jaar. Die 10.000 euro verlies neemt hij op de koop toe. Ik gok na een maand of 6 (als het dan nog 'aan' is).
Ik zie nu zeker ook chemie hoor, tussen die 2.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.
Na vanavond realiseert hij zich dat het zo niet gaat werken. Ik zie hem nu al een paar keer zitten met een rot gevoel over de situatie.
Als ik hem op de streams mag geloven, is het nog niet eerder zo heftig geweest als nu.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie nu zeker ook chemie hoor, tussen die 2.
Maar ik denk toch dat hij het in perspectief zal plaatsen, hij is ongetwijfeld wel eens vaker verliefd geweest.
Ja wat had hij dan gedacht. Dat ze hem daar ongestoord zouden laten zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Bart is ontzettend pissed!
Jawel, maar ze wil dat HIJ haar vraagt !!! Jee, ben jij nu een vrouw?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
Lesley wil niet op het feestje van volgende week komen
Ja, ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
ik raak ligtelijk geirriteerd van bart
Ik ook... dit is bijna triest... kom op man, wees eens een VENT !quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
ik raak ligtelijk geirriteerd van bart
Je vat het echt verkeerd opquote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef camerondiaz het volgende:
Bart zakt in mijn opinie echt enorm nu.
Waarom toch steeds haar als"personeel" zien, dat begint echt te erg te worden nu.
Kan me goed voorstellen dat Lesley hier goed gek van wordt.
Ja, is een spelletje van bart, leuk he, hahaquote:
Terwijl ik ze allebei per minuut leuker vind en beter begrijp.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef happyme28 het volgende:
Raar dat iedereen zich irriteert aan Bart, terwijl ik me irriteer aan Lesley.
Contactpunten !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef camerondiaz het volgende:
Bart zakt in mijn opinie echt enorm nu.
Waarom toch steeds haar als"personeel" zien, dat begint echt te erg te worden nu.
Kan me goed voorstellen dat Lesley hier goed gek van wordt.
Ik ook.. Maar vind je Bart niet té achterdochtig soms .. en té onzeker ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl ik ze allebei per minuut leuker vind en beter begrijp.
Kreeg ze weer geen aandacht, sadquote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef Day het volgende:
OMG Bart
Er zat er 1 bij, maar die zie je niet in het donker!
Luister nu maar eens naar Lesley. Ze is net zo onzeker over hem.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ook.. Maar vind je Bart niet té achterdochtig soms .. en té onzeker ?
Klopt... maar sommige dingen is ze wel heel duidelijk! En ze is een Dame, ze wil bijvoorbeeld dat HIJ haar uitnodigt voor het feestje... Ze heeft die uitnodiging er letterlijk uit moeten trekken... dat soort dingen bedoel ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister nu maar eens naar Lesley. Ze is net zo onzeker over hem.
Vreemd.. ik heb de muziek vaag op de achtergrond en hoor de gesprekken prima.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Ik kan dat gesprek niet meer volgen met die klote muziek.
Als je met WMP kijkt, kun je hoge en lage tonen minder zetten, misschien help dat.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Ik kan dat gesprek niet meer volgen met die klote muziek.
Ja, ze komen met bussen vol langs haar huis toerenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef dealordeal het volgende:
..ik heb zo'n flauw vermoeden dat Lesley geconfronteerd is met dingen uit Barts verleden...zijn ex misschien?...
die kwaaie die voor de camera de brief komt voorlezen waarin ze zich z'o gekwetst voelt?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef dealordeal het volgende:
..ik heb zo'n flauw vermoeden dat Lesley geconfronteerd is met dingen uit Barts verleden...zijn ex misschien?...
de kreeft? of de camera's??quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef dealordeal het volgende:
...er zit haar iets zeer duidelijk dwars..
ze wil heel graag dat hij eruit gaat en mag dat ook niet rechtstreeks zeggen. Beste kut situatie voor ze.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef dealordeal het volgende:
...er zit haar iets zeer duidelijk dwars..
Bart ook nog niet denk ik. Zeker nu hij nog wat onzeker is over de ware gevoelens.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lesley moet uitkijken dat ze niet te duidelijk wordt in haar wens dat hij eruit gaat. Dat gaat JdM niet pikken.
Ik denk dat Bart het zelf ook niet zou waarderen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lesley moet uitkijken dat ze niet te duidelijk wordt in haar wens dat hij eruit gaat. Dat gaat JdM niet pikken.
Door haar enorme wens dat hij uit het huis gaat, lijkt me dat toch wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart ook nog niet denk ik. Zeker nu hij nog wat onzeker is over de ware gevoelens.
Lijkt me duidelijk, is echt geen doemscenarioquote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
Bart en saai? Dacht ut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Bart gaat uit het hiuis voor Lesley... Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
Ergens in zijn achterhoofd zit nog dat het toch niet echt kan zijn als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door haar enorme wens dat hij uit het huis gaat, lijkt me dat toch wel vrij duidelijk.
Zagen jullie de knipoog niet? Ik vul het topic een beetje voor de mensen die niet kunnen kijken... Vind ik zelf ook fijn als ik werkquote:
Zegt dit iets over bart of over jou?quote:
Of Bart die lekker elk weekend van vrijdag t/m zondagavond gaat clubben, terwijl zij thuis een filmpje wil pakken en zaterdag lekker naar de kroeg wil. Zij moet vroeg uit bed voor de paarden en hij komt net thuis van het stappen. Zij werkt overdag en hij 's avonds en 's nacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Bart gaat uit het hiuis voor Lesley... Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
Ja, lul er maar weer overheenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Je hebt twee keuzes."
Bart: "Zijn alle twee goed."
Lesley: "Alleen de ene iets beter dan de andere"
Bart: "Ik ga steeds meer naar keuze B."
Lesley: "Wat is keuze B?"
Bart: "Anders dan keuze A. Je begint bij keuze A en gaat dan langzaam naar keuze B"
bart zegt hier volgens mij dat hij er al aan denkt om eruit te gaan.
Heel erg ja. Ze mag het niet van hem vragen. Dat is haar ook verboden door JdM (zei ze zelf). Dus ze moet het voorzichtig doen. Ze maakt hem nu ook voorzichtig duidelijk dat ze dat wel helemaal geweldig zou vinden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Day het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ze wilt dat hij eruit gaat.
Eensch...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ze mag het niet van hem vragen. Dat is haar ook verboden door JdM (zei ze zelf). Dus ze moet het voorzichtig doen. Ze maakt hem nu ook voorzichtig duidelijk dat ze dat wel helemaal geweldig zou vinden.
Juist niet. Met Roel was dat zo omdat hij 24/7 achter Dido aanliep. Bart van BB1 deed dat niet met Sabine en was daarom wél heel erg populair. Bart van dgk doet dat ook niet omdat het gewoon niet kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef farceman het volgende:
vrees dat lesley op de lange termijn de ondergang van Bart is, zie ook zeker de link met BB Roel.
Zodra ze verliefdheid/ onzekerheid/ gevoeligheid tonen is het gedaan met de populariteit
En giga veel suikersquote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mooi verhaal over die desert wijn.. ze vergeet er echter bij te zeggen dat die 23% alcohol heeft ; -)
Lesley en Bart jagen nog liever een kogel dwars door hem heen denk ikquote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eensch...
( Als JdM daar nu eens een real life soap van zou maken , lesley en bart ná de kooi )![]()
Hahaha ja! Die ziet in alles 4 mogelijkheden en drie complotten ; -)quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Lesley gaat er steeds maar vanuit dat Bart het begrijpt, dat heeft ze echt al tig keer gezegd, maar volgens mij snapt Bart er geen hout van.
Ze doelt op haar wens dat hij eruit gaat. Ze weet dat Bart begrijpt dat ze het daarover had, in vele omwegen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Lesley gaat er steeds maar vanuit dat Bart het begrijpt, dat heeft ze echt al tig keer gezegd, maar volgens mij snapt Bart er geen hout van.
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doelt op haar wens dat hij eruit gaat. Ze weet dat Bart begrijpt dat ze het daarover had, in vele omwegen.
Psiesquote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...
Hij twijfelt idd, omdat hij het niet kan geloven denk ik. Hij heeft niet door dat Lesley's gevoelens ook al zo heftig zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...
wiequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef gucci2 het volgende:
waarom geen geluid bij brain en nena??:S
Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ik dacht ook even dat ze het zat was.. dat ze met hem ging "spelen"...quote:
Venus en Mars enzoquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwen![]()
Denk je dat het zo diep gaat?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij hint ze nu toch echt al een paar keer dat Bart het goed ziet.. en dat het programma niet is geworden wat het had moeten zijn.. en dat het de BB kant op gaat... én dat het misschien ter ziele gaat.
Ja inderdaad, als vrouw zie je datquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwen![]()
Ik heb het idee dat ze dat al een paar keer heeft gehint..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Denk je dat het zo diep gaat?
Hmm, betwijfel het hoor.
Maar ik ben nu een beetje op Bart's niveau, denk ik. Ben het spoor bijster.
Volgens mij zegt Lesley indirect dat het programma totaal niet zo is zoals Bart verwacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef dealordeal het volgende:
...ze weet iets uit zijn verleden of ze heeft iets opgevangen wat er in het huis is gezegd óf gebeurd..ze is ergens pissed over..dat is mij wel duidelijk....maar dit gaat zeker niet de goede kant op
hee, hou es opquote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet het niet hoor. Kan zij niet beter ontslag nemen. Hij gaat gewoon weer verder met het programma en na het programma zien ze wel hoe het gaat?
Tuurlijk niet. Daar is de relatie te pril en te onschuldig voor. Als ze elkaar nu heel lang niet meer zien, zou het kunnen doodbloeden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet het niet hoor. Kan zij niet beter ontslag nemen. Hij gaat gewoon weer verder met het programma en na het programma zien ze wel hoe het gaat?
waar....waar....quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Camera's.... camera's....
Wanneer krijgt ze haar eigen 'reallife soap' ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
En daar komt de zin waar het om gaat:
Lesley: "En dat maak ik dus ook mee in het dagelijkse leven"
Dat heb ik dan helemaal gemist.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley zegt nu: Ik ben volgens mij verliefder op jou dan jij op mij !
En Bart zwijgt uiteraard.... Hopleoos!
Idemquote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Ik had tot vanavond hoop, maar ik zie het nu niet meer gebeuren.
Ze willen niets doen waar de kijkers op hopen blijkbaar. Dus als hij denkt dat de kijkers willen dat hij zegt dat hij heel erg van haar houdt, dan doet hij dat alleen al daarom niet. En daarom gaat het helaas helaas niet goedkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart.. onderneem iets!
Ik heb nog hoop... maar het hangt aan het randje..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Ik had tot vanavond hoop, maar ik zie het nu niet meer gebeuren.
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )quote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Bart blijft maar beschouwend doen...
Echt een gezellig sfeertje weet-ie niet neer te zetten.. Lesley probeert het wel een beetje luchtig en ook teasing te houden, maar hop, dan begint Bart weer over camera's. Zelfs na al die wijn. Of hebben ze niet zoveel op, iemand het bijgehouden?
Het begint een beetje pijnlijk te worden....
Ik heb het gevoel dat Lesley beter verdient, vind het een beetje sneu voor haar..
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lesley er nu wat somber bij zit. Alsof ze het ook niet echt meer ziet zitten.
Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Ik vind dat wel meevallen hoor. Ze praten er beide heel erg omheen. Niets wordt direct gezegd. Lesley is net zo hopeloos bezig als Bart, vind ik. Ook zij laat zich niet echt gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
Nee, ik heb precies hetzelfde als Gert en dus als jijquote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Beetje knuffelen... en niet zo zeuren over camera's wil lesley volgens mij echt wel !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.
En dat vind jij hetzelfde als de relatie waar hij nu in zit?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
ik zeg vanaf het begin al dat het uiteindelijk niets wordt tussen die 2.
ik wil niet negatief zijn, maar bart is niet echt eerlijk, dat was te zien aan de ¤100.000 die in het begin verdeelt moest worden. Toen zei ie heel sneaky dat ie, als ie dat bedrag kreeg, het huis zou verlaten. In de camera zegt ie meteen erna; verzeet het maar dat ik dan weg zou gaan.
Ja!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
Nee, ik moet toegeven dat dat onderdeel van het spel is, maar ook in een spel vindt ik, eerlijk duurt het langst.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat vind jij hetzelfde als de relatie waar hij nu in zit?
nou, dan kan ze toch zelf beginnen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... en niet zo zeuren over camera's wil lesley volgens mij echt wel !![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef dealordeal het volgende:
weet het niet hoor...camera's of niet..ik vind Lesley gewoon typisch doen...zij bepaalt [of bepaalde] de sfeer en Bart weet zich hier eigenlijk geen raad mee..omdat ie haar niet begrijpt..en slaat dicht....en wie wel???
Idd Lesley weet wat haar te wachten staat aan reacties.Bart wil haar mss niet voor het blok zetten. Hij is onzeker en wil niet af gewezen worden. Lesley weet hoe de buitenwereld denkt en reageert. Zij moet aan geven hoever ze wil gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dan kan ze toch zelf beginnen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Day, ik krijg weer hoop. Jij ook??
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop... maar het hangt aan het randje..
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef BrusselseSpruit het volgende:
en nu met een brede glimlach de cameramannen een hand gaan geven... die voelen zich minstens even ongemakkelijk dan volgens mij
JA !!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Lesley houdt Bart iets minder vast dan andersom volgens mij. Maar ik zeik nu te veel denk ik
Wat zei hij daarna nou. Anders moet je het niet doen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef n1ek het volgende:
Bart: ik vind je leuk, ik ben verliefd op je geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |