hmmmm, ik sluit het zeker niet uitquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Bart het huis nog een keer gaat verlaten voor Lesley?
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik volg eigenlijk voornamelijk de tv uitzendingen, en daar heeft hij al vele malen herhaald dat hij in het huis zit voor maar éen ding: de hoofdprijs.
Ik geloof nooit dat een verliefdheid hem van dat idee afbrengt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaan spioneren
Aanvulling: Ik denk dat Lesley hem op een gegeven moment duidelijk gaat maken dat het niet gaat werken. Dat ze er niet tegen kan dat er nooit iets lichamelijks kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk zelf dat Bart wél het huis gaat verlaten voor Lesley. Ik denk zelfs binnen het jaar. Die 10.000 euro verlies neemt hij op de koop toe. Ik gok na een maand of 6 (als het dan nog 'aan' is).
Ik zie nu zeker ook chemie hoor, tussen die 2.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.
Na vanavond realiseert hij zich dat het zo niet gaat werken. Ik zie hem nu al een paar keer zitten met een rot gevoel over de situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |