Eens!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:10 schreef avonne het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze niets meer te bepraten hebben. Je gaat het voor heel nederland niet hebben over je familie, vrienden en al hun eigenaardigheden.
Ja uhhh? Wil je nou beroemd worden of niet??quote:
Niet dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja uhhh? Wil je nou beroemd worden of niet??
Nee, ze heeft er genoeg in haar bestand staan die geen werk hebben (ze doet detachering)quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
Zegt Lesley nou dat ze econometrie heeft gestudeerd?
oriënteren zijn op hun studiekeuze na het VWO ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
Zegt Lesley nou dat ze econometrie heeft gestudeerd?
Ze zijn ook wel duidelijk en wie zegt dat Bart ze niet herkent? Maar wat kan hij ermee? Het geeft hem wat meer zekerheid, maar of Lesley idd een paar jaar op hem kán wachten is iets anders.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind de hints van lesley toch aardig duidelijk. ( Al zou ik ze waarschijnlijk ook niet herkennen als ik zo verliefd was als Bart )
quote:
mmmwa alleen wat sexquote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef Tamaartje het volgende:ik ga zo maar slapen...
Ik lees het morgen wel weer
Hoop dat ik dan niet teveel gemist heb
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Kinga het volgende:
schiet op met dat hoofdgerecht, dit schiet niet op
Dat zit haar heel erg dwars. Volgens mij is ze daardoor nu ineens 'eisen' aan het stellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie je.. ze twijfelde !! of hij geen spelletje speelde... Damn waarom begrijp ik altijd de vrouwen die ik NIET heb ; -)
Komt ook een beetje door gisteren, het gesprek dat ze heeft gehoord met Stephan. Daarin zei hij dus dat lesley en hij een verhaallijn zijn. Ze zou dat kunnen opvatten alsof dat alles is en alsof Bart het daarom doet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie je.. ze twijfelde !! of hij geen spelletje speelde... Damn waarom begrijp ik altijd de vrouwen die ik NIET heb ; -)
daar ben ik ook bang voor, naja hoop doet leven hequote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha nou als er nu niets gebeurd gaat dat zéker niet gebeuren
Ja, daar kan toch niemand meer aan twijfelen neem ik aan. Ze vragen niet voor niets constant bevestiging.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar ik was en ben nog steeds overtuigd het is wederzijsdse![]()
Ik herken het wel... heb zelf ook in zo'n situatie gezeten.. dat ik alle heel duidelijke signalen maar niet wilde zien.. dacht niet dat zo'n mooie dame op mij zou vallen..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Ze vraagt zich af of hij een spelletje speelt.
Lijkt me dat heel nederland haar kan verzekeren dat hij echt verliefd is.
Geeft mij het idee dat er iemand in haar omgeving tegen haar heeft gezegd "hij doet alles om te winnen".
Echt, dat komt door het gesprek van afgelopen nacht met Stephan.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Ze vraagt zich af of hij een spelletje speelt.
Lijkt me dat heel nederland haar kan verzekeren dat hij echt verliefd is.
Geeft mij het idee dat er iemand in haar omgeving tegen haar heeft gezegd "hij doet alles om te winnen".
Ja en daarom moet zij dus niet steeds zeggen dat zij wil dat hij eruit gaat. Lekker geduld hebben en zo elkaar beter leren kennen. Neem de tijd en tegen die tijd is de rest allang vertrokken.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Er moet ook niet al te veel gebeuren. Deze verhaallijn is te snel over als het nu al kant en klaar is.
Wel moeten ze iedere keer een stapje dichter bij elkaar komen en ik heb ook wel het idee dat dat nu aan het gebeuren is.
dat ZIJ het niet ziet begrijp ik wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik herken het wel... heb zelf ook in zo'n situatie gezeten.. dat ik alle heel duidelijke signalen maar niet wilde zien.. dacht niet dat zo'n mooie dame op mij zou vallen..Dus ik snap hun wel.. verliefd zijn kan je blind maken.. ook voor dit soort signalen.. Dan zoek je spijkers op laag water....
Luister jij naar anderen wanneer je verliefd bent? Ik luister wel... maar hoor nietsquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ZIJ het niet ziet begrijp ik wel.
Maar ze kan aan iedereen navragen wat hun mening is.
Ik kan me dus niet voorstellen dat er iemand is die denkt dat Bart het speelt.
Dus eigenlijk zou ze uit het commentaar van mensen de bevestiging kunnen krijgen.
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Tegen lesley liegen, nee, dat kan niemandquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Absoluut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Bart het huis nog een keer gaat verlaten voor Lesley?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Kans zit er in !! Zeker in deze "mood" en die blijft nog wel een paar dagen hangen..... dus voorlopig hou ik het op 65% ja !quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf er geen uitspraken over te doen, maar ik zou het in dit stadium niet slim vinden als hij dat zou doen. Dan ligt er wel erg veel druk op dat de relatie moet slagen buiten het huis terwijl ze elkaar nog lang niet goed kennen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Uit zich zelf, ja, misschien.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
hmmmm, ik sluit het zeker niet uitquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik volg eigenlijk voornamelijk de tv uitzendingen, en daar heeft hij al vele malen herhaald dat hij in het huis zit voor maar éen ding: de hoofdprijs.
Ik geloof nooit dat een verliefdheid hem van dat idee afbrengt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaan spioneren
Aanvulling: Ik denk dat Lesley hem op een gegeven moment duidelijk gaat maken dat het niet gaat werken. Dat ze er niet tegen kan dat er nooit iets lichamelijks kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk zelf dat Bart wél het huis gaat verlaten voor Lesley. Ik denk zelfs binnen het jaar. Die 10.000 euro verlies neemt hij op de koop toe. Ik gok na een maand of 6 (als het dan nog 'aan' is).
Ik zie nu zeker ook chemie hoor, tussen die 2.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan dat je alleen de tv uitzendingen ziet. Die jongen lijkt wel met de dag verliefder te worden.
Na vanavond realiseert hij zich dat het zo niet gaat werken. Ik zie hem nu al een paar keer zitten met een rot gevoel over de situatie.
Als ik hem op de streams mag geloven, is het nog niet eerder zo heftig geweest als nu.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie nu zeker ook chemie hoor, tussen die 2.
Maar ik denk toch dat hij het in perspectief zal plaatsen, hij is ongetwijfeld wel eens vaker verliefd geweest.
Ja wat had hij dan gedacht. Dat ze hem daar ongestoord zouden laten zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Bart is ontzettend pissed!
Jawel, maar ze wil dat HIJ haar vraagt !!! Jee, ben jij nu een vrouw?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
Lesley wil niet op het feestje van volgende week komen
Ja, ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
ik raak ligtelijk geirriteerd van bart
Ik ook... dit is bijna triest... kom op man, wees eens een VENT !quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
ik raak ligtelijk geirriteerd van bart
Je vat het echt verkeerd opquote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef camerondiaz het volgende:
Bart zakt in mijn opinie echt enorm nu.
Waarom toch steeds haar als"personeel" zien, dat begint echt te erg te worden nu.
Kan me goed voorstellen dat Lesley hier goed gek van wordt.
Ja, is een spelletje van bart, leuk he, hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |