Luister jij naar anderen wanneer je verliefd bent? Ik luister wel... maar hoor nietsquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ZIJ het niet ziet begrijp ik wel.
Maar ze kan aan iedereen navragen wat hun mening is.
Ik kan me dus niet voorstellen dat er iemand is die denkt dat Bart het speelt.
Dus eigenlijk zou ze uit het commentaar van mensen de bevestiging kunnen krijgen.
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Tegen lesley liegen, nee, dat kan niemandquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
DUS vraag ik me af of er een evil mind haar het tegenovergestelde zegt (buiten huis)
Absoluut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Bart het huis nog een keer gaat verlaten voor Lesley?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Kans zit er in !! Zeker in deze "mood" en die blijft nog wel een paar dagen hangen..... dus voorlopig hou ik het op 65% ja !quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf er geen uitspraken over te doen, maar ik zou het in dit stadium niet slim vinden als hij dat zou doen. Dan ligt er wel erg veel druk op dat de relatie moet slagen buiten het huis terwijl ze elkaar nog lang niet goed kennen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Uit zich zelf, ja, misschien.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |