Ergens in zijn achterhoofd zit nog dat het toch niet echt kan zijn als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door haar enorme wens dat hij uit het huis gaat, lijkt me dat toch wel vrij duidelijk.
Zagen jullie de knipoog niet? Ik vul het topic een beetje voor de mensen die niet kunnen kijken... Vind ik zelf ook fijn als ik werkquote:
Zegt dit iets over bart of over jou?quote:
Of Bart die lekker elk weekend van vrijdag t/m zondagavond gaat clubben, terwijl zij thuis een filmpje wil pakken en zaterdag lekker naar de kroeg wil. Zij moet vroeg uit bed voor de paarden en hij komt net thuis van het stappen. Zij werkt overdag en hij 's avonds en 's nacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Bart gaat uit het hiuis voor Lesley... Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
Ja, lul er maar weer overheenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Je hebt twee keuzes."
Bart: "Zijn alle twee goed."
Lesley: "Alleen de ene iets beter dan de andere"
Bart: "Ik ga steeds meer naar keuze B."
Lesley: "Wat is keuze B?"
Bart: "Anders dan keuze A. Je begint bij keuze A en gaat dan langzaam naar keuze B"
bart zegt hier volgens mij dat hij er al aan denkt om eruit te gaan.
Heel erg ja. Ze mag het niet van hem vragen. Dat is haar ook verboden door JdM (zei ze zelf). Dus ze moet het voorzichtig doen. Ze maakt hem nu ook voorzichtig duidelijk dat ze dat wel helemaal geweldig zou vinden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Day het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ze wilt dat hij eruit gaat.
Eensch...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ze mag het niet van hem vragen. Dat is haar ook verboden door JdM (zei ze zelf). Dus ze moet het voorzichtig doen. Ze maakt hem nu ook voorzichtig duidelijk dat ze dat wel helemaal geweldig zou vinden.
Juist niet. Met Roel was dat zo omdat hij 24/7 achter Dido aanliep. Bart van BB1 deed dat niet met Sabine en was daarom wél heel erg populair. Bart van dgk doet dat ook niet omdat het gewoon niet kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef farceman het volgende:
vrees dat lesley op de lange termijn de ondergang van Bart is, zie ook zeker de link met BB Roel.
Zodra ze verliefdheid/ onzekerheid/ gevoeligheid tonen is het gedaan met de populariteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |