Ja, ze komen met bussen vol langs haar huis toerenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef dealordeal het volgende:
..ik heb zo'n flauw vermoeden dat Lesley geconfronteerd is met dingen uit Barts verleden...zijn ex misschien?...
die kwaaie die voor de camera de brief komt voorlezen waarin ze zich z'o gekwetst voelt?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef dealordeal het volgende:
..ik heb zo'n flauw vermoeden dat Lesley geconfronteerd is met dingen uit Barts verleden...zijn ex misschien?...
de kreeft? of de camera's??quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef dealordeal het volgende:
...er zit haar iets zeer duidelijk dwars..
ze wil heel graag dat hij eruit gaat en mag dat ook niet rechtstreeks zeggen. Beste kut situatie voor ze.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef dealordeal het volgende:
...er zit haar iets zeer duidelijk dwars..
Bart ook nog niet denk ik. Zeker nu hij nog wat onzeker is over de ware gevoelens.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lesley moet uitkijken dat ze niet te duidelijk wordt in haar wens dat hij eruit gaat. Dat gaat JdM niet pikken.
Ik denk dat Bart het zelf ook niet zou waarderen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lesley moet uitkijken dat ze niet te duidelijk wordt in haar wens dat hij eruit gaat. Dat gaat JdM niet pikken.
Door haar enorme wens dat hij uit het huis gaat, lijkt me dat toch wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart ook nog niet denk ik. Zeker nu hij nog wat onzeker is over de ware gevoelens.
Lijkt me duidelijk, is echt geen doemscenarioquote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
Bart en saai? Dacht ut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doemscenario: Bart gaat uit het hiuis voor Lesley... Komt Lesley erachter dat hij daarbuiten net zo saai is... ; -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |