Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Lesley gaat er steeds maar vanuit dat Bart het begrijpt, dat heeft ze echt al tig keer gezegd, maar volgens mij snapt Bart er geen hout van.
Ja, ik dacht ook even dat ze het zat was.. dat ze met hem ging "spelen"...quote:
Venus en Mars enzoquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwen![]()
Denk je dat het zo diep gaat?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij hint ze nu toch echt al een paar keer dat Bart het goed ziet.. en dat het programma niet is geworden wat het had moeten zijn.. en dat het de BB kant op gaat... én dat het misschien ter ziele gaat.
Ja inderdaad, als vrouw zie je datquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat is (vaak) het verschil/ misverstand tussen mannen en vrouwen![]()
Ik heb het idee dat ze dat al een paar keer heeft gehint..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Denk je dat het zo diep gaat?
Hmm, betwijfel het hoor.
Maar ik ben nu een beetje op Bart's niveau, denk ik. Ben het spoor bijster.
Volgens mij zegt Lesley indirect dat het programma totaal niet zo is zoals Bart verwacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef dealordeal het volgende:
...ze weet iets uit zijn verleden of ze heeft iets opgevangen wat er in het huis is gezegd óf gebeurd..ze is ergens pissed over..dat is mij wel duidelijk....maar dit gaat zeker niet de goede kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |