En giga veel suikersquote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mooi verhaal over die desert wijn.. ze vergeet er echter bij te zeggen dat die 23% alcohol heeft ; -)
Lesley en Bart jagen nog liever een kogel dwars door hem heen denk ikquote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eensch...
( Als JdM daar nu eens een real life soap van zou maken , lesley en bart ná de kooi )![]()
Hahaha ja! Die ziet in alles 4 mogelijkheden en drie complotten ; -)quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Lesley gaat er steeds maar vanuit dat Bart het begrijpt, dat heeft ze echt al tig keer gezegd, maar volgens mij snapt Bart er geen hout van.
Ze doelt op haar wens dat hij eruit gaat. Ze weet dat Bart begrijpt dat ze het daarover had, in vele omwegen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Lesley gaat er steeds maar vanuit dat Bart het begrijpt, dat heeft ze echt al tig keer gezegd, maar volgens mij snapt Bart er geen hout van.
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doelt op haar wens dat hij eruit gaat. Ze weet dat Bart begrijpt dat ze het daarover had, in vele omwegen.
Psiesquote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...
Hij twijfelt idd, omdat hij het niet kan geloven denk ik. Hij heeft niet door dat Lesley's gevoelens ook al zo heftig zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bart overschat... hij ziet wel wat ze zegt... maar twijfelt of hij het goed begrijpt.. en draaft dan te ver weg met zijn gedachten...
wiequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef gucci2 het volgende:
waarom geen geluid bij brain en nena??:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |