hee, hou es opquote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet het niet hoor. Kan zij niet beter ontslag nemen. Hij gaat gewoon weer verder met het programma en na het programma zien ze wel hoe het gaat?
Tuurlijk niet. Daar is de relatie te pril en te onschuldig voor. Als ze elkaar nu heel lang niet meer zien, zou het kunnen doodbloeden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet het niet hoor. Kan zij niet beter ontslag nemen. Hij gaat gewoon weer verder met het programma en na het programma zien ze wel hoe het gaat?
waar....waar....quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Camera's.... camera's....
Wanneer krijgt ze haar eigen 'reallife soap' ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
En daar komt de zin waar het om gaat:
Lesley: "En dat maak ik dus ook mee in het dagelijkse leven"
Dat heb ik dan helemaal gemist.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley zegt nu: Ik ben volgens mij verliefder op jou dan jij op mij !
En Bart zwijgt uiteraard.... Hopleoos!
Idemquote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Ik had tot vanavond hoop, maar ik zie het nu niet meer gebeuren.
Ze willen niets doen waar de kijkers op hopen blijkbaar. Dus als hij denkt dat de kijkers willen dat hij zegt dat hij heel erg van haar houdt, dan doet hij dat alleen al daarom niet. En daarom gaat het helaas helaas niet goedkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart.. onderneem iets!
Ik heb nog hoop... maar het hangt aan het randje..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Ik had tot vanavond hoop, maar ik zie het nu niet meer gebeuren.
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )quote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Bart blijft maar beschouwend doen...
Echt een gezellig sfeertje weet-ie niet neer te zetten.. Lesley probeert het wel een beetje luchtig en ook teasing te houden, maar hop, dan begint Bart weer over camera's. Zelfs na al die wijn. Of hebben ze niet zoveel op, iemand het bijgehouden?
Het begint een beetje pijnlijk te worden....
Ik heb het gevoel dat Lesley beter verdient, vind het een beetje sneu voor haar..
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lesley er nu wat somber bij zit. Alsof ze het ook niet echt meer ziet zitten.
Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Ik vind dat wel meevallen hoor. Ze praten er beide heel erg omheen. Niets wordt direct gezegd. Lesley is net zo hopeloos bezig als Bart, vind ik. Ook zij laat zich niet echt gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
Nee, ik heb precies hetzelfde als Gert en dus als jijquote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Beetje knuffelen... en niet zo zeuren over camera's wil lesley volgens mij echt wel !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.
En dat vind jij hetzelfde als de relatie waar hij nu in zit?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
ik zeg vanaf het begin al dat het uiteindelijk niets wordt tussen die 2.
ik wil niet negatief zijn, maar bart is niet echt eerlijk, dat was te zien aan de ¤100.000 die in het begin verdeelt moest worden. Toen zei ie heel sneaky dat ie, als ie dat bedrag kreeg, het huis zou verlaten. In de camera zegt ie meteen erna; verzeet het maar dat ik dan weg zou gaan.
Ja!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |