Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Ik vind dat wel meevallen hoor. Ze praten er beide heel erg omheen. Niets wordt direct gezegd. Lesley is net zo hopeloos bezig als Bart, vind ik. Ook zij laat zich niet echt gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
Nee, ik heb precies hetzelfde als Gert en dus als jijquote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja... ze wil actie.. verliefd zijn en doen... ( En nee Day, dan heb ik het niet gelijk over bespringen )
Beetje knuffelen... en niet zo zeuren over camera's wil lesley volgens mij echt wel !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze dat ook allee maar buiten het huis doen. Dus ook NIET voor de camera's.
En dat vind jij hetzelfde als de relatie waar hij nu in zit?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
ik zeg vanaf het begin al dat het uiteindelijk niets wordt tussen die 2.
ik wil niet negatief zijn, maar bart is niet echt eerlijk, dat was te zien aan de ¤100.000 die in het begin verdeelt moest worden. Toen zei ie heel sneaky dat ie, als ie dat bedrag kreeg, het huis zou verlaten. In de camera zegt ie meteen erna; verzeet het maar dat ik dan weg zou gaan.
Ja!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je het gek... Ze hint zich suf... en bart geeft er iedere keer een onmogelijke draai aan.. of hij komt met een dooddoenend statement.. een wedervraag... Hopeloos !
Nee, ik moet toegeven dat dat onderdeel van het spel is, maar ook in een spel vindt ik, eerlijk duurt het langst.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat vind jij hetzelfde als de relatie waar hij nu in zit?
nou, dan kan ze toch zelf beginnen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... en niet zo zeuren over camera's wil lesley volgens mij echt wel !![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef dealordeal het volgende:
weet het niet hoor...camera's of niet..ik vind Lesley gewoon typisch doen...zij bepaalt [of bepaalde] de sfeer en Bart weet zich hier eigenlijk geen raad mee..omdat ie haar niet begrijpt..en slaat dicht....en wie wel???
Idd Lesley weet wat haar te wachten staat aan reacties.Bart wil haar mss niet voor het blok zetten. Hij is onzeker en wil niet af gewezen worden. Lesley weet hoe de buitenwereld denkt en reageert. Zij moet aan geven hoever ze wil gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dan kan ze toch zelf beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |