Terwijl ik ze allebei per minuut leuker vind en beter begrijp.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef happyme28 het volgende:
Raar dat iedereen zich irriteert aan Bart, terwijl ik me irriteer aan Lesley.
Contactpunten !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef camerondiaz het volgende:
Bart zakt in mijn opinie echt enorm nu.
Waarom toch steeds haar als"personeel" zien, dat begint echt te erg te worden nu.
Kan me goed voorstellen dat Lesley hier goed gek van wordt.
Ik ook.. Maar vind je Bart niet té achterdochtig soms .. en té onzeker ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl ik ze allebei per minuut leuker vind en beter begrijp.
Kreeg ze weer geen aandacht, sadquote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef Day het volgende:
OMG Bart
Er zat er 1 bij, maar die zie je niet in het donker!
Luister nu maar eens naar Lesley. Ze is net zo onzeker over hem.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ook.. Maar vind je Bart niet té achterdochtig soms .. en té onzeker ?
Klopt... maar sommige dingen is ze wel heel duidelijk! En ze is een Dame, ze wil bijvoorbeeld dat HIJ haar uitnodigt voor het feestje... Ze heeft die uitnodiging er letterlijk uit moeten trekken... dat soort dingen bedoel ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister nu maar eens naar Lesley. Ze is net zo onzeker over hem.
Vreemd.. ik heb de muziek vaag op de achtergrond en hoor de gesprekken prima.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Ik kan dat gesprek niet meer volgen met die klote muziek.
Als je met WMP kijkt, kun je hoge en lage tonen minder zetten, misschien help dat.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Ik kan dat gesprek niet meer volgen met die klote muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |