quote:
quote:
Nee?quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!! Doe die TT eens terug.
.
Je gaat Showchat toch ook niet opeens anders noemen?quote:
season 1 ep 9quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben je al ver met het Buffykijken CDP?.
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kanquote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef PeRi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor van verandering van TT. Blue Room is iets van Idols.
I know. Ik heb vandaag besloten er 1 of 2 niet meer te volgen omdat ik nu al niet meer wist waar het echt over ging. dus Six Degrees en Survivor gingenquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
. Da's het lastige van tig tv-series kijken...
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Dat is die witte box waar kandidaten nog even zingen, een vraag beantwoorden e.d.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijk.
Ik zit niet in GAM heurquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Je moet de rest van de TT ook ff aanpassen, nu trekt het op niksquote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kan
Ik zit ook al een hele tijd te denken, maar kom er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
Er moet vast iets zijn wat we van XFA kunnen meepikken om onze slowchat van te maken. Hmmmm. *denkt*
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okayquote:
Het hele album is lekkerquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okay.
wat ik er van gehoord heb klinkt erg lekker inderdaadquote:
LEF is tofquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
Wat een gek forum, dat LEF.
Das onzinquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
k hou niet van boris en dus ook niet van zijn muziek
nee ik kan die stem niet aanhorenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Das onzin. Ik vind hem ook een kwal, maar dan kan zijn muziek nog best okay zijn
.
Same here.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
ik heb geen zin meer.... wil naar huis... Nog 2 uurtjes![]()
Jij ook al.. mn hoofd zit vol voor de komende paar uren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen zin om te leren, maar ik moet wel.
Was ook mijn gedachte. In plaats daarvan ben ik alweer hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jij ook al.. mn hoofd zit vol voor de komende paar uren.Ga vanavond wel weer verder..
Ik heb 1 en 2 maar ik twijfel ook over 3 omdat ie beetje matig was vergeleken bij de overige twee. Maar om nu wel 1 en 2 en straks 4 ws te hebben..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP twijfelt of ie The OC seizoen 3 gaat bestellen bij Bol.com
Ik heb m nu toch besteld aangezien FRS/Fame/MediaMarkt allemaal geen idee hadden wanneer hij uitkwam.. *losers*quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 maar ik twijfel ook over 3 omdat ie beetje matig was vergeleken bij de overige twee. Maar om nu wel 1 en 2 en straks 4 ws te hebben...
Hoe duur is ie daar nu?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m nu toch besteld aangezien FRS/Fame/MediaMarkt allemaal geen idee hadden wanneer hij uitkwam.. *losers*
Ja. Sinds LOTR heb ik mn lesje wel geleerd. Heb de extended version gekocht voor ¤ 125 en 2 maanden later zag ik 'm al voor 75.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Gelukkig worden dvd-boxen over het algemeen best snel wat goedkoper..
We hebben een 2de mod nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou zo even CSI/CSI:NY/Weeds gaan kijken, maar met Roef en Marian zal ik nog wel even hier blijven..![]()
50euroquote:
Die heb ik alle 3 gratis gehadquote:[..]
Ja. Sinds LOTR heb ik mn lesje wel geleerd. Heb de extended version gekocht voor ¤ 125 en 2 maanden later zag ik 'm al voor 75..
.
.
!!!!!
Nou, deze hype zal wel snel over gaan hoor.. (hoop ikquote:
Ik ookquote:
Ik wacht wel tot ik ze een keer winquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Gelukkig worden dvd-boxen over het algemeen best snel wat goedkoper..
Ik wil m welquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
Ik wacht nog wel ff met The OC 3e seizoen denk ik.
Ik deed altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik ze een keer win!
Dat topic zit vol met mods, die (wellicht onbewust) sowieso wel meemodden. I zou gewoon gaan kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou zo even CSI/CSI:NY/Weeds gaan kijken, maar met Roef en Marian zal ik nog wel even hier blijven..![]()
Je mag niet eens meedoenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnen!
Ik heb net thee ingetapt enzo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat topic zit vol met mods, die (wellicht onbewust) sowieso wel meemodden. I zou gewoon gaan kijken als ik jou was.
Dat was het fijne van IDO, als ik en Tom weg waren was er altijd wel een Vaduz of Flugeltje die even meekeek.
Je mag niet meedoen, vandaar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnen!
Sinds augustus niet meer neequote:
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent gewordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef PeRi het volgende:
Dat is wel het nadeel sinds ik mod ben, ik kan niks meer winnen.
.
Zie editquote:
Jij hebt volgens mij ook al best wat gewonnen, niet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent geworden!
Ach en het is niet eens zo erg, ik heb ook wel erg vaak iets gewonnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent geworden!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net thee ingetapt enzo.![]()
Je blijft, omdat de mongooltjes weg zijnquote:Dus I'll stick around, de mongo'tjes zijn nu toch al afgehaakt
1 keer via de FP, en die keer met PUB dat jij 1e werd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook al best wat gewonnen, niet?
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach en het is niet eens zo erg, ik heb ook wel erg vaak iets gewonnen.. Stuk of 5x ofzo afgelopen jaar.
Heb je nog iets met dat webhostingspakket gedaan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
1 keer via de FP,
O ja! Leuk boekje was dat.quote:en die keer met PUB dat jij 1e werd.
Ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je nog iets met dat webhostingspakket gedaan?
Mwoah, niet om in één ruk uit te lezenquote:[..]
O ja! Leuk boekje was dat..
Haaibaaike?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
WTF hoe weet jij nog dat ik een webhostingspakket won, stalk jij me soms
HB is jouw kloooooooooooooooon!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Zoietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]!
[..]
Je blijft, omdat de mongooltjes weg zijnOf snap ik je nu niet
?
Eigenlijk hadden ze dat boekje aan de slechtsten moeten geven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Mwoah, niet om in één ruk uit te lezen. Maar er stonden wel interessante dingen in
Geheugen van een olifant.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
quote:
quote:
Waarom gebruik jij trouwens PI's ineensquote:
Ik moet wachten tot vrijdagochtendquote:
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij trouwens PI's ineens?
Dat was misschien wel beter geweest iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat boekje aan de slechtsten moeten geven..
Nee, ik heb een keer gezegd dat je bij 1 bepaald topic een PI moest gebruiken omdat ik dat tof vond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?
Ja, nu hoor je er echt bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?
Not everything is about youquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keer gezegd dat je bij 1 bepaald topic een PI moest gebruiken omdat ik dat tof vond.. O
Ach, ik ben een van de weinigen die kan zeiken over PI'squote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not everything is about you
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik ben een van de weinigen die kan zeiken over PI's. Tegen SG bijvoorbeeld
!
Gatver! Doet m'n broertje ook...quote:
Dude, jij begon erover toenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Pee ies
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo. En dat ik niet zo vaak die chagrijnigequote:
moest gebruiken.
Postaajkons.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Oh jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo.
Daar kwam jij toen meequote:En dat ik niet zo vaak die chagrijnige [afbeelding] moest gebruiken.
Pie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.quote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:[..]
Daar kwam jij toen mee.
Nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.![]()
Nadat we -Vaduz- en --Globe-- voor de tweede keer hadden uitgezwaaid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Neuh, het was ín Zwolle, we wachtten op de trein naar Groningen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Ik ga tzt m'n beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n meet moeten we nog een keer doen.
CDP?
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Ik dacht dat dat je zusje wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dames en heren, voor het spammen etc van het gastenboek openen jullie maar een topic in ONZ.
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je zusje was?
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Ja, het gaat me een beetje ver..quote:
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'.
Wij werden herkend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwam?
Ik masturbeer daar nog dageljks opquote:
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik weet nog wel dat PeRi in de bus keihard rende en schreeuwde. Meteen duidelijk dat dat PeRi was..
Jouw sig, van bash.orgquote:
Nee, joh, gewoon van mij.quote:
Doe niet zo bijdehandquote:
Duh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten..
Maak je vragen dan eenduidiger.quote:
Mijne ookquote:
Ze snapte het tochquote:
Maar ik nietquote:
Moet ik nu speciaal voor jou mijn vragen makkelijker maken?quote:
Bwhahahaha.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd rekening met de minder begaafde medemens!
Lach je me uit? Loederquote:
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:
Het linkje!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef BVO het volgende:
Waarom nu weer?
quote:Beste Roef en Marian, we zouden het leuk vinden als jullie je zouden registreren op jullie eigen forum om lekker mee te kletsen over jezelf! Klik hier!
"zowat gebeld"?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld om 1.20want Jim zit in een homokroeg
quote:
Leg uitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld
Nou, kom op dan met die sappige verhalenquote:om 1.20want Jim zit in een homokroeg
ik wil ook sappige verhalenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg uit.
[..]
Nou, kom op dan met die sappige verhalen.
jah ik ook.... maar toch... hij kan best bi zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!quote:
Dat gaat zeker te ver. Triest dat het zover heeft moeten komen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
hoe doe je dat danquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
ik heb het niet allemaal gevolgd. En ik ga het niet allemaal lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!
Mensen uitlachen is één, mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
Inderdaadquote:
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.quote:
De Golden Armquote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
Dat moet vreselijk geweest zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik bleek zelfs een tijd lang prominent op één van de fotopagina's van de site te staan.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
quote:
Nou en.quote:Overigens zijn die verenigingsfeestjes helemaal niet homoseksueel getint, dus je bent niet echt op een gay-avond geweest!![]()
quote:Was het toevallig een psychologiefeestje trouwens?![]()
mja, dat begrijp ik er ook uitquote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"zowat gebeld"?Dus je werd niet helemaal gebeld?
![]()
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?quote:
September 2004.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?
Grappig.quote:
Ugh.quote:
Nix, echt zo'n dag van misverstandenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
De banketbakker?
Hou spoilers trouwens zoveel mogelijk in Osama Bin Laden !
Volproppen met spoilers! Da's erger dan ophangen!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren en dacht, die zet ik er zo wel bij. Vergeten dus.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren
Oeh oeh screenies postenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
* heeft alweer een uur Sims 2 gespeeld![]()
.
Doe ik wel in het sims topicquote:
Ik vond het ook niet leuk meer, maar heb sinds gisteren de Pets uitbreiding. En die is best geinigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind sims geen kont meer aan.
Als in temporarilyquote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n headphones zijn temp. kapoet
er staat een PUNT achter temp!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als in temporarily?
Onduidelijk Engels sprekende slet.
Jensen! en ik heb kaartjesquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waar?
Geen X-factor in ieder gevalquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is dat voor ava, Fir3fly?
Dat dusquote:
Mijn vorige ava werd een beetje achterhaaldquote:
Bzzz bzzz hzzz bzzzzm. Woesj jedi swordsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bazelen?.
edit: oh, wacht Fir3's avatar...
Serieusquote:
Heb je xs.to geblokt?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
@ Fir3fly: ik zie je ava niet... (of het moet een rood kruisje zijn met 'usericon van fir#fly ernaast)
Ik vind je nieuwe ava tofquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn vorige ava werd een beetje achterhaald.
Echoquote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Joehoe joehoe joehoe!
Hoiquote:
Save tonight?quote:
Hebben ze nog meer nummers gemaakt danquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yeh. Zo'n tof nummer, daar word ik altijd vrolijk van.
Tjongejonge wat kinderachtig om over zoiets dom te reageren.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een collega en die heeft een vriend en die heeft weer een buurmeisje en die is ooit ziek geworden van de knoflook bij de shoarmazaak op de hoek, want daar bleek sperma in te zitten. Dezelfde collega wist me te vertellen dat iemand op sportclub waar hij ook komt op school heeft gezeten bij dat meisje die een bevroren worst in haar gleufje stopte en afbrak. Oh en hij zegt net dat een oude leraar van zijn neef de theorie aanhangt dat je wel 15 spinnen per uur in je slaap op eet!
Ik ben moe, ik heb koppijn, ik ben geirriteerd, niemand kan iets goed doen bij mij, ik wil naar huis, ik ga NU naar huis, Ik moet sporten, heb geen zin om te sporten, wil slapen, maar toch ga ik sporten eerst, dan ga ik Ghostwhisperer kijken, daarna ga ik jullie lastig vallen, of ik ga slapen, ik weet het nog niet, weet jij het wel, ik ben vervelend, nee ik ben in een vervelende bui, ok dus ik ben vervelend...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
EN NU KAPPEN VERDOMME! KAPPEN MET DE NONSENS. SOMEBODY BRING IN SOME COMMON SENSE! AARGH!
is die film leuk?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook lekker vrijgehad, Brokeback mountain gekeken. Nog maar even van genieten, want maandag begint het hele gekkenhuis weer
.
Ik hou niet van zulke dagen.... normaal ben ik een vrolijk meisje die nooit stopt met lachen... en vandaag nietquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft wel van die dagen, en iedereen heeft r recht op.
Kijken kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is die film leuk?
Telkens twijfel ik... zal ik heb kijken... en telkens toch maar niet
maar als ik een film huur, dan wil ik zeker weten of hij leuk is... anders zit ik verveeld nar de film t ekijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kijken kan toch geen kwaad?
ik hou van zulke films....quote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Poseidon zou ik niet perse willen zien.
Waar?quote:
rena:quote:De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Tha_erik
SCH:quote:De vriendelijkste/ aardigste user: Tha_Erik
Meest crewinlikkende user: Tha_Erik
Meestbelovende user voor het komend jaar: Tha_Erik
Dizer:quote:Liefste user: Tha_Erik
quote:Liefste user: Tha_Erik
Mijn usernominaties zijn nog niet vergeven.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, jij hebt tenminste een nominatie.
Ik niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, jij hebt tenminste een nominatie.
Ik niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef insan3 het volgende:
All-round beste sport.fok.nl medewerker:Fir3fly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |