Grappig.quote:
Ugh.quote:
Nix, echt zo'n dag van misverstandenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
De banketbakker?
Hou spoilers trouwens zoveel mogelijk in Osama Bin Laden !
Volproppen met spoilers! Da's erger dan ophangen!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren en dacht, die zet ik er zo wel bij. Vergeten dus.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren
Oeh oeh screenies postenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
* heeft alweer een uur Sims 2 gespeeld![]()
.
Doe ik wel in het sims topicquote:
Ik vond het ook niet leuk meer, maar heb sinds gisteren de Pets uitbreiding. En die is best geinigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind sims geen kont meer aan.
Als in temporarilyquote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n headphones zijn temp. kapoet
er staat een PUNT achter temp!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als in temporarily?
Onduidelijk Engels sprekende slet.
Jensen! en ik heb kaartjesquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waar?
Geen X-factor in ieder gevalquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is dat voor ava, Fir3fly?
Dat dusquote:
Mijn vorige ava werd een beetje achterhaaldquote:
Bzzz bzzz hzzz bzzzzm. Woesj jedi swordsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bazelen?.
edit: oh, wacht Fir3's avatar...
Serieusquote:
Heb je xs.to geblokt?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
@ Fir3fly: ik zie je ava niet... (of het moet een rood kruisje zijn met 'usericon van fir#fly ernaast)
Ik vind je nieuwe ava tofquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn vorige ava werd een beetje achterhaald.
Echoquote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Joehoe joehoe joehoe!
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |