Wat denk jij? Aardige man?
Ten tweede ga ik niet zeggen of het een aardige man is, gewoonweg omdat ik daar weinig kennis over heb.
Ten derde wil ik weten waarom als iemand moslim is, slecht is.
quote:Daarom willen ze hem graag oppakken, om het bewijs rond te kunnen maken.
Op 06 maart 2001 16:02 schreef IsahMujahid het volgende:
Ten eerste is de aanslag waarbij 220 mensen om het leven zijn gekomen, niet bewezen dat hij er achter zit, dus wil ik de aanwijzingen wel even weten.
quote:Ik vind het niet erg om over Osama Bin Laden als invidu te praten, maar heb geen zin dat er samen met Filosofie nu al in diverse topics over moslims gepraat wordt als groep zijnde.
Gaarne even on-topic houden en dus gewoon over Bin Laden blijven praten.
quote:Sorry, maar ik snap niet waar je nu mee bezig bent. In zo'n beetje elk topic waarin je gereageerd hebt probeer je de schijn te wekken dat de moslim de gebeten hond is in de wereld. Je opent hier een topic over Osama-Bin-Ladin, laten we het daar dan ook op houden en niet vervallen in NOG een moslim-discussie. Hou het zelf ook on-topic.
En de redenen heb je al gekregen. Een openlijke bedreiging naar de burgers van de VS, het opeisen van aanslagen, het steunen van terroristen en ga zo maar door, dat vind ik een goede reden om eens met die man te gaan praten. Kijk, dat hij de meest gezochte persoon is, wil nog niet zeggen dat hij schuldig is, dat zal in een rechtzaak moeten blijken. Daar komen de bewijzen pas echt op tafel. Maar de VS heeft tot nu toe gewoon goede aanwijzingen om hem te verdenken. Daar heeft het moslim-zijn echt geen fuck mee te maken.
Doe dus in het vervolg ajb iets minder aan stemmingmakerij, dat houdt het hier wel zo leuk.
quote:Daarom chreef ik dat, lithion
Op 06 maart 2001 15:50 schreef Party-pooper het volgende:
Misschien omdat ie er genoegen in schept om onschuldigen om zeep te helpen en hij is moslim. lijkt me meer dan genoeg reden
In het geval van Bin Laden: hij daagt zelf de Amerikaanse staat uit, doet stuitende uitspraken en is verdachte in belangrijke moordzaken. Dat zijn de redenen voor zijn hot spot, niet zijn moslim zijn.
quote:Dat was meer bedoeld om tegen jouw schenen aan te schoppen als tegen Moslims in het algemeen, nav
Op 06 maart 2001 16:14 schreef IsahMujahid het volgende:
Daarom chreef ik dat, lithion
quote:
Op 06 maart 2001 14:25 schreef IsahMujahid het volgende:
Als moslim is het hier ook bijna niet uit te houden hoor, ik vlucht ook liever naar Afghanistan.
quote:Ja, is Internet daar ook niet verboden? Radio luisteren mag niet, is vermaak. Dus Internet?
Op 06 maart 2001 16:22 schreef Ripley het volgende:
Meende je dat echt over dat naar afghanistan vluchten?
Lijkt me gezellig afghanistan, hoor. Dat ze de lippen van een vrouw er afsnijden als ze onder haar sluier lippenstift draagt, vind ik een van de geinigere kanten van de Taliban. En zo'n vrij en tolerant land ook!
Het lijkt mij dat de vraag van de topicopener inmiddels beantwoord is. Deze gaat op slot en voor een verdere Taliban-discussie verwijs ik jullie naar het andere topic in AN&M of het topic in Cultuur en Geschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |