abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_796751
Ik snap niet wat deze man op nummer 1 van de meest gezochte mensen ter wereld doet. Kan iemand mij dat uitleggen? Graag goede argumenten.Bvd
Bismillahirahmanirahim
pi_796759
Misschien omdat ie er genoegen in schept om onschuldigen om zeep te helpen en hij is moslim. lijkt me meer dan genoeg reden
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_796786
Och, hij is verantwoordelijk voor een aanslag op een ambassade in Sudan en nog ergens waarbij dik 220 mensen om het leven kwamen. De USS Cole is niet bewezen, maar de aanwijzingen zijn wel heel sterk.

Wat denk jij? Aardige man?

dinsdag 6 maart 2001 @ 15:59:30 #4
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_796793
De lijst die je bedoelt is die van de FBI, de Amerikaanse geheime dienst dus.
Bin Laden heeft met woorden en daden laten merken Amerikaanse staatburgers naar het leven te staan. Tot nu toe is dit al geresulteerd in doden en waarschijnlijk zullen er meer Amerikaanse doden volgen.
Dus is het naar mijn idee heel logisch dat hij op die lijst staat, toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_796800
Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor onder andere het opblazen van 2 Amerikaanse ambassades in Afrika. Verder hebben ze bij andere terroristen ook ontdekt dat ze banden hebben met Osama Bin Laden. Hij heeft erg veel geld en het lijkt erop dat hij veel 'moslim-terrorisme' financieert. Verder heeft hij gebouwen waar moslimstrijders getraind worden te vechten tegen welke Westerse vijand dan ook.
pi_796804
Ten eerste is de aanslag waarbij 220 mensen om het leven zijn gekomen, niet bewezen dat hij er achter zit, dus wil ik de aanwijzingen wel even weten.

Ten tweede ga ik niet zeggen of het een aardige man is, gewoonweg omdat ik daar weinig kennis over heb.

Ten derde wil ik weten waarom als iemand moslim is, slecht is.

Bismillahirahmanirahim
  dinsdag 6 maart 2001 @ 16:05:08 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_796812
quote:
Op 06 maart 2001 16:02 schreef IsahMujahid het volgende:
Ten eerste is de aanslag waarbij 220 mensen om het leven zijn gekomen, niet bewezen dat hij er achter zit, dus wil ik de aanwijzingen wel even weten.
Daarom willen ze hem graag oppakken, om het bewijs rond te kunnen maken.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_796818
quote:
Ik vind het niet erg om over Osama Bin Laden als invidu te praten, maar heb geen zin dat er samen met Filosofie nu al in diverse topics over moslims gepraat wordt als groep zijnde.

Gaarne even on-topic houden en dus gewoon over Bin Laden blijven praten.

pi_796824
Hier is trouwens nog een linkje met wat info over één van de terroristische groeperingen die hij heeft opgericht.
  dinsdag 6 maart 2001 @ 16:08:23 #10
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_796826
quote:
Sorry, maar ik snap niet waar je nu mee bezig bent. In zo'n beetje elk topic waarin je gereageerd hebt probeer je de schijn te wekken dat de moslim de gebeten hond is in de wereld. Je opent hier een topic over Osama-Bin-Ladin, laten we het daar dan ook op houden en niet vervallen in NOG een moslim-discussie. Hou het zelf ook on-topic.

En de redenen heb je al gekregen. Een openlijke bedreiging naar de burgers van de VS, het opeisen van aanslagen, het steunen van terroristen en ga zo maar door, dat vind ik een goede reden om eens met die man te gaan praten. Kijk, dat hij de meest gezochte persoon is, wil nog niet zeggen dat hij schuldig is, dat zal in een rechtzaak moeten blijken. Daar komen de bewijzen pas echt op tafel. Maar de VS heeft tot nu toe gewoon goede aanwijzingen om hem te verdenken. Daar heeft het moslim-zijn echt geen fuck mee te maken.

Doe dus in het vervolg ajb iets minder aan stemmingmakerij, dat houdt het hier wel zo leuk.

pi_796853
quote:
Op 06 maart 2001 15:50 schreef Party-pooper het volgende:
Misschien omdat ie er genoegen in schept om onschuldigen om zeep te helpen en hij is moslim. lijkt me meer dan genoeg reden
Daarom chreef ik dat, lithion
Bismillahirahmanirahim
  dinsdag 6 maart 2001 @ 16:15:18 #12
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_796856
Ook al stelt Lithion het erg krachtig, ik ben het toch wel grotendeels eens. Ik heb je ook al in verscheidene topics uitspraken zien doen als zou iedereen moslims bij voorbaat discrimineren/slecht vinden. Deze vorm van jezelf (of een groep waar jij toebehoort) in de slachtofferrol drukken werkt alleen averechts.

In het geval van Bin Laden: hij daagt zelf de Amerikaanse staat uit, doet stuitende uitspraken en is verdachte in belangrijke moordzaken. Dat zijn de redenen voor zijn hot spot, niet zijn moslim zijn.

pi_796865
viel me ook op alhoewel ik enigszins anders op zijn stellingen reageerde
want hij zat echt extreem opvallend zijn geloof te promoten met nietszeggende argumenten.
maar ja , argumenten weerleggen is veels te leuk
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_796881
quote:
Op 06 maart 2001 16:14 schreef IsahMujahid het volgende:
Daarom chreef ik dat, lithion
Dat was meer bedoeld om tegen jouw schenen aan te schoppen als tegen Moslims in het algemeen, nav
quote:
Op 06 maart 2001 14:25 schreef IsahMujahid het volgende:
Als moslim is het hier ook bijna niet uit te houden hoor, ik vlucht ook liever naar Afghanistan.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 6 maart 2001 @ 16:22:52 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_796888
Meende je dat echt over dat naar afghanistan vluchten?
Lijkt me gezellig afghanistan, hoor. Dat ze de lippen van een vrouw er afsnijden als ze onder haar sluier lippenstift draagt, vind ik een van de geinigere kanten van de Taliban. En zo'n vrij en tolerant land ook!
  dinsdag 6 maart 2001 @ 16:25:15 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_796899
quote:
Op 06 maart 2001 16:22 schreef Ripley het volgende:
Meende je dat echt over dat naar afghanistan vluchten?
Lijkt me gezellig afghanistan, hoor. Dat ze de lippen van een vrouw er afsnijden als ze onder haar sluier lippenstift draagt, vind ik een van de geinigere kanten van de Taliban. En zo'n vrij en tolerant land ook!
Ja, is Internet daar ook niet verboden? Radio luisteren mag niet, is vermaak. Dus Internet?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_796914
ik wil even zeggen dat ik er totaal niet op uit ben mijn geloof te promoten, sterker nog,
ik weet zeker dat meningen hier op deze site nauwelijk veranderen bij mensen, en dat iedereen zijn eigen standpunt het best vind,
plus nauwelijks argumenten ervoor te geven, vind ik ook best, maar mijn argumenten zijn nu eenmaal gebaseerd op de islam, en dat is heel moeilijk voor anders-gelovigen, omdat ze hier simpelweg niet in geloven. Wat ik wel probeer, is een aantal misverstanden uit de weg te helpen, daarom lijkt het alsof ik de islam in een slachtofferrol zet, wat uiteraard niet zo is, omdat naar mijn inziens een moslim "nooit" een slachtoffer is, omdat voor moslims deze wereld niet het belangrijkst is, het gaat om het hiernamaals.
Nu alsjeblieft weer terugkomen op het onderwerp.
Bismillahirahmanirahim
pi_796920
Zoals ik al vantevoren verwachtte van een topic dat gaat over een terrorist die in Afghanistan zich schuil houdt en daar beschermd wordt buigt dit topic zichzelf een beetje weer richting de Afghanistan/Taliban-discussie.

Het lijkt mij dat de vraag van de topicopener inmiddels beantwoord is. Deze gaat op slot en voor een verdere Taliban-discussie verwijs ik jullie naar het andere topic in AN&M of het topic in Cultuur en Geschiedenis.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')