ik wel want die 2 die door zijn, zijn ehct goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal iemand er openlijk voor uit durven komen op fok dat ie die persoon dan ook echt kent
Ben ik ook al mee bezig, maar niks nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:26 schreef PeRi het volgende:
Ik ga straks nog ff de audities van Rotterdam bekijken..
Die 15 jarige gastquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef csmoo het volgende:
Ja een gozer waar we de hele dag mee hebben opgetrokken op de auditie (was al een vriend van goeie vriend waar ik mee naar de x factor was) hij was door dus misschien zie we hem binnenkort.
welke stad was gisteren dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef csmoo het volgende:
Was bij de auditie's in amsterdam dat was dus niet gister op tv. Als hij voorbij komt zal ik het wel even melden.
Hoe heet ie dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef Locusta het volgende:
Yup... een vriend van me deed mee![]()
M'n ex ging die dag met hem mee naar (volgensmij) Apeldoorn en dat is dit weekend uitgezonden
Grappig om te zien trouwens... hij is niet door overigens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DarkElement op 08-11-2006 16:04:30 ]
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
De banketbakker?
Hou spoilers trouwens zoveel mogelijk in Osama Bin Laden !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |