Misschien bedoelen ze dat ze niet door de 2e rond komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
volgens mij is de volgende ronde nog niet geweest. (dit hoorde ik naar aanleiding van een gerucht dat Lotus niet door zou zijn (wat dus hoogst waarschijnlijk niet waar is))
jah zal het nog eens navragen bij mijn collega maandagquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens c_a was het afgelopen of aanstaande dinsdag
Oh nou, dat vind ik helemaaaaaal niet erg.quote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Als ik het gastenboek van http://www.jujaro.com/ moet geloven is de 2e ronde al geweest en zijn zewaarschijnlijk ook door.
bedoel je de tweede aflevering of de zogenaamde theaterrondes?quote:Op zondag 5 november 2006 10:22 schreef Dammie het volgende:
tweede ronde was gisteren als ik me niet vergis........moet nog op wat reacties wachten voor me blog
Laatste 6? in hun catagorie bedoel je?quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef BVO het volgende:
Jujaro zit volgens Duiveltja bij de laatste 6.
Jujaro
Lijkt me welquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Laatste 6? in hun catagorie bedoel je?
quote:X FACTOR: De Confrontatie
Na de audities proberen de kandidaten hun eigen jurylid te overtuigen tijdens 'X FACTOR: De Confrontatie'. Ieder jurylid kiest vervolgens uit zijn/haar eigen categorie de beste acts. Hierna blijven er nog maar enkelen over voor de volgende ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |