Misschien bedoelen ze dat ze niet door de 2e rond komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
volgens mij is de volgende ronde nog niet geweest. (dit hoorde ik naar aanleiding van een gerucht dat Lotus niet door zou zijn (wat dus hoogst waarschijnlijk niet waar is))
jah zal het nog eens navragen bij mijn collega maandagquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens c_a was het afgelopen of aanstaande dinsdag
Oh nou, dat vind ik helemaaaaaal niet erg.quote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Als ik het gastenboek van http://www.jujaro.com/ moet geloven is de 2e ronde al geweest en zijn zewaarschijnlijk ook door.
bedoel je de tweede aflevering of de zogenaamde theaterrondes?quote:Op zondag 5 november 2006 10:22 schreef Dammie het volgende:
tweede ronde was gisteren als ik me niet vergis........moet nog op wat reacties wachten voor me blog
Laatste 6? in hun catagorie bedoel je?quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef BVO het volgende:
Jujaro zit volgens Duiveltja bij de laatste 6.
Jujaro
Lijkt me welquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Laatste 6? in hun catagorie bedoel je?
quote:X FACTOR: De Confrontatie
Na de audities proberen de kandidaten hun eigen jurylid te overtuigen tijdens 'X FACTOR: De Confrontatie'. Ieder jurylid kiest vervolgens uit zijn/haar eigen categorie de beste acts. Hierna blijven er nog maar enkelen over voor de volgende ronde.
Jammer, zag Anja bij hem wel ver komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die ene xfactorblog heb ik gelezen dat Henkjan op de radio heeft laten doorschemeren dat hij de 15-25 groep gaat coachen.
HJ heeft een veel te groot ego om dat ooit toe te staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat is juist het leuke... als je juist HJ de categorie geeft die hij totaal niet wil.. geweldige TV.
quote:heey even mededelingetje
ik weet dat sander niet door is naar de derde ronde
het spijt me om het te zeggen
en niet denken dat ik lieg want het is echt zo
ik vond hem ook goed maar helaas
Ach ja, zo erg vind ik het niet eens eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef SpecialGuest het volgende:
Berichtje op de fansite van Sander:
[..]
Ik ook niet. Zo bijzonder was ie niet.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach ja, zo erg vind ik het niet eens eigenlijk.
Het lijkt er dus op dat één van de twee niet door is.quote:Hee Rob! Hoe is het? Beetje bijgekomen van de zware 2 dagen?? Hopelijk komt 'de groep' ooit nog eens bij elkaar Succes met alles! Groetjes, Nadeche
Gelukkig.quote:
quote:Hi Guys, hier een berichtje van één van jullie fans! Jacky, je bent echt een wizz kid want deze site is vet cool man! Nogmaals jongens, jullie zijn tegek, maak dat we trots op jullie kunnen zijn!! En je weet het, 3times a lady willen graag in jullie voorprogramma staan!! Kan er ook nog gelachen worden, 3times a standup comedian! hahaha
Leuk jullie ontmoet te hebben we hebben veel plezier gehad met jullie! Hoop jullie gauw een keertje te kunnen zien en beluisteren! liefs Rachel (ook namens de andere ladies)
Sasja en Erik zijn dus niet door vermoed ik en Jujaro wel?quote:Nou he mannen,
Hier ff een berichtje van ons, moie foto´s van jullie voorop!!! We gaan jullie zeker volgen in de XFACTOR en we hopen jullie gauw te zien.......
-x- Sasja en Eric
www.sasjaenericforrest.nl
Van Tarzan & Jane vind ik het ook helemaal niet ergquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
daar lijkt het idd wel op. nou ja, zo erg is dat niet.
Steady Habits lijkt het dus ook niet gehaald te hebben.quote:He jongens....
Mochten jullie de live shows halen....Belofte maakt schuld...heb je even voor mij????
Leuk jullie ontmoet te hebben en veel groeten van de Steady Habits!!!
Christine en Brigitte
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.quote:Hey!
Zag je paar weken geleden bij X-factor, had je ook al op het schoolfeest gezien met Delae.
En ik hoorde van iemand dat je bij een van de laatste zat, dus ik wilde je ff succes wensen.
xx Sander.
Was te verwachten, Henkjan kende haar al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Op de Hyves van Nadeche:
[..]
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Op de Hyves van Nadeche:
[..]
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.
op zijn eigen site.quote:De afgelopen weken mocht mijn website niet actief zijn omdat ik mee deed aan het TV Programma "X-factor"!!!
Vooralsnog zijn beide groepjes door.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Uit Jujaro's gastenboek:
[..]
Sasja en Erik zijn dus niet door vermoed ik en Jujaro wel?
Ja snap dr ook niks van, van Tarzan & Jane dan hè.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn beide groepjes door.![]()
Je raadt nooit wie ik heb.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die heb ik er toch niet in, dus mooi nieuws.
Aldus één van de Jujaro-heren..quote:Zijn er leuke contacten ontstaan met medekandidaten?
Ik heb met veel kandidaten nog contact. Bijvoorbeeld met Three Time a Lady, Groovin' Sounds, Saja en Eric. Helaas heb ik geen contact gegevens van Hearts.
Wie krijgt dus dan de wildcardquote:Op zondag 17 december 2006 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verkapte spoiler op de XFactor-site?
[..]
Aldus één van de Jujaro-heren..
Jujaro dus door, lijkt het.quote:Jazeker, de andere groepen zijn erg leuk. Ik heb contact met iedere groep die overbleef na De Ultieme Test
Die spelfoutenquote:Op zondag 17 december 2006 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verkapte spoiler op de XFactor-site?
[..]
Aldus één van de Jujaro-heren..
quote:Ja, we hebben met heel veel kandidaten kennisgemaakt. Het was erg gezellig en we hebben op dit moment nog heel veel contact met andere zanggroepen. Waaronder Succeed, Jujaro en Face
quote:Iedereen ging leuk met elkaar om, maar wij hebben nu nog contact met Jujaro, Angelique en Lindy van Face en de meiden van Succeed
Ook afgevallen dus?quote:Ja, we hebben tijdens De Confrontatie kennisgemaakt met heel wat groepen: Jujaro, Hearts, Eric en Sasja, Succeed, Face, enzovoort. Het was echt heel gezellig en we hebben nu nog steeds contact met heel veel van deze groepen
Face en Hearts zijn dus niet allebei door.quote:Met de meiden van Groovin' Sound hebben wij een leuk contact opgebouwd tijdens de dagen. Ook met Hearts hebben we veel gesprekken gehad en verliep het contact goed. Met Groovin' Sound hebben we nu nog steeds contact.
quote:Ik heb met veel mensen contact gehad. Maar nu nog steeds met Nathalie en Tamara
Dan is Dorine dus doorquote:Op zondag 17 december 2006 20:46 schreef SpecialGuest het volgende:
En wat moeten we hiervan denken?
Ruben:
[..]
quote:Op zondag 17 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar haal je dat uit dan?
quote:Met de meiden van Groovin' Sound hebben wij een leuk contact opgebouwd tijdens de dagen. Ook met Hearts hebben we veel gesprekken gehad en verliep het contact goed. Met Groovin' Sound hebben we nu nog steeds contact.
Ik zweer het je dat ik echt overweeg zelfmoord te plegen als we nog tegen Tarzan&Jane aan moeten kijken, echtquote:Op zondag 17 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar haal je dat uit dan?
En mensen.. als dit waar is betekent dit dat E&S door naar de finales zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |