abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 23:34:11 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43494157
Klonk goed, jury leek ook heel enthousiast. Ben de naam alleen kwijt. Iemand ?

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_43494196
''That's hot'' ofzoiets toch?
Back in business.
pi_43494359
Wel iets met 'hot' erin inderdaad.
pi_43494510
Van mode hebben ze nog nooit gehoord zo te zien.
pi_43494540
Zo hot vind ik ze niet .
Whatever I want.
pi_43494568
Breezer inc. ?
pi_43495730
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
Klonk goed, jury leek ook heel enthousiast. Ben de naam alleen kwijt. Iemand ?

[afbeelding]
gast, ben je serieus?!
zou een bril kopen als ik jouw was.
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43496324
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef daeri het volgende:
Helaas wel. Een legging onder een jeansrokje is tegenwoordig 'in'.
pi_43497678
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Helaas wel. Een legging onder een jeansrokje is tegenwoordig 'in'.
ten eerste is het geen rokje,

ten tweede heeft zij een te dikke reet daarvoor..

en ten derde zijn taillebroeken weer in.

Nog iets anders te melden?
pi_43497776
Die middelste en rechter mogen zich z.s.m. bij mijn voordeur melden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43497804
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:41 schreef daeri het volgende:

[..]

ten eerste is het geen rokje,

ten tweede heeft zij een te dikke reet daarvoor..

en ten derde zijn taillebroeken weer in.

Nog iets anders te melden?
Ik zie veel meiden er zo bijlopen tegewoordig. Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind ofzo.
pi_43497822
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:10 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Ik zie veel meiden er zo bijlopen tegewoordig. Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind ofzo.
Dat er veel meiden er zo achterlijk bij lopen wil nog niet zeggen dat het mode is..

Mode is meestal ook een paar maanden vertraagt.. ik denk dat je in het voorjaar allemaal meisjes met n taille broek ziet lopen.
  maandag 13 november 2006 @ 11:40:28 #13
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43502430
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:27 schreef Djarum het volgende:

[..]

gast, ben je serieus?!
zou een bril kopen als ik jouw was.
Wááár zeg ik iets over hun uiterlijk/verschijning ?
Beter lezen vriend.
  maandag 13 november 2006 @ 15:04:02 #14
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43508619
quote:
Dus? Je doet net of ze zo uit de jaren tachtig komen lopen ofzo.
Ze zien dr best goed uit. Over de zangkwaliteiten kan ik niks zeggen, heb ze niet gezien tijdens de uitzending.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_43508649
one two trio
pi_43508727
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Dus? Je doet net of ze zo uit de jaren tachtig komen lopen ofzo.
Ze zien dr best goed uit. Over de zangkwaliteiten kan ik niks zeggen, heb ze niet gezien tijdens de uitzending.
Jaren 80 is weer in

En daar heb ik t niet over, ik had het over de combinatie... te fout voor woorden.. en die middelste mag ook wel n maatje groter kopen voortaan.
  maandag 13 november 2006 @ 18:31:52 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_43515548
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:19 schreef daeri het volgende:
Dat er veel meiden er zo achterlijk bij lopen wil nog niet zeggen dat het mode is..
Dat is ook maar hoe je het bekijkt.

Ze zongen wel lekker overigens.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_43530520
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:07 schreef daeri het volgende:

[..]

Jaren 80 is weer in

En daar heb ik t niet over, ik had het over de combinatie... te fout voor woorden.. en die middelste mag ook wel n maatje groter kopen voortaan.
Daag emo
Viktor Cross
pi_43533243
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:36 schreef Chris_Highhat het volgende:

[..]

Daag emo
de defenitie van emo ken je ook niet hè?
quote:
Emo is a slang term derived from the word "emotional", used as a misnomer to describe a range of fashion styles and attitudes affiliated with emo music. The term is also used negatively to describe a general state of unhappiness or melancholy (as in "to feel emo"). Emo is also used as a noun, often pejoratively, to identify a member of the "emo scene" or someone viewed as fitting the "emo" stereotype.
quote:

Fashion and culture

There are two popular forms of dress that are considered emo. The first is essentially derived from the 1990s "indie emo" scene, and has connections to indie rock, grunge, and punk rock. It includes more vintage and thrift store clothing, typically for a well-worn look. Some of the clothing leans toward khaki colors. T-shirts are typically of smaller sizes, and with various prints, often images from the 1980s punk culture. Bags and backpacks often have pins and patches of various bands.

The other popular style of dress focuses on darker colors. Commonly seen styles include straight, dark colored hair, either black, red, multi-colored (brown and black, red and purple, etc.) which covers one eye, males wearing pants tailored for females, lip, eyebrow, and labret piercings, and dark make-up on males and females (most notably black eyeliner, although red and pink eyeshadow is becoming increasingly popular). A common accessory for both males and females is glasses with a dark coloured (usually black), thick rim, a style sometimes even worn by persons who do not require corrective eye-wear. Wristbands in various colors are also popular.

Converse All-Star style shoes are common amongst both styles of dress, as are Vans and other skate shoe brands.

While "emo" is often used to describe the dress and attitudes of fans of emo music, "emo" as a musical genre and "emo" as a slang term are largely separate. "Emo" as a musical genre long pre-dated the use of "emo" as a slang term. At the same time, most current bands are labeled "emo" unwillingly, largely because they share some of the fashion trends and attitude associated with "emo" as a slang term.

There is also a common stereotype that associates "emo" with self-harm, most notably cutting wrists, partly due to song lyrics associated with "emo" bands, which often speak of acts of self-destruction. However, apart from the anecdotal, there is no significant evidence of any correlation between emo and self-harm.
quote:
Emo is a subgenre of hardcore punk music. Since its inception, emo has come to describe several independent variations, linked loosely but with common ancestry. As such, use of the term has been the subject of much debate.
En als je dan eens even goed naar mijn fotoboek kijkt (je mag natuurlijk op op http://vampirefreaks.com/u/Dismisstress kijken) en ook eens even na-checkt welke muziek ik luister ( http://www.last.fm/user/Dismisstress/ ) dan kom je er achter dat ik er alles behalve emo uit zie, en dat ik alles behalve emo luister... en als je dan eens goed na checkt in welk genre mijn bands toebehoren kom je vanzelf bij deze wikipedia site als t goed is; http://en.wikipedia.org/wiki/Deathrock
quote:
Deathrock (also spelled death rock) is a term used to identify a subgenre of punk rock, which incorporated elements of horror and first emerged most prominently in the West Coast of the United States during the late 1970s and early 1980s.

The music of "modern" (post-1990) deathrock bands have a stronger post-punk influence than the earlier deathrock bands. Additionally, the term "deathrock" can be used as a synonym for first generation gothic rock.
quote:
Deathrock emphasizes a creepy atmosphere and an introspective mood within a punk or post-punk musical structure. Deathrock songs use simple chords, echoing guitars, a prominent bass, and drumming which emphasizes repetitive, tribal beats within a 4/4 time signature. To create atmosphere, scratchy guitars, keyboards, and experimentation with other instruments are sometimes used. Lyrics fan vary, but are typically introspective, surreal, and deal with the dark themes of isolation, disillusionment, loss, life, death, etc.

However, the frequently simple song structures, heavy atmosphere and rhythmic music place a great demand on the lead vocalist [1] to convey complex emotions, so deathrock singers typically have strong, distinctive voices and a strong stage presence.
en als je de site door kijkt, kom je ook vanzelf wel bij een link waarbij je door kan klikken en op; http://en.wikipedia.org/wiki/Deathrock_fashion als je zonodig iets van mijn subcultuur wil weten...
quote:
Deathrock Clothing

Death Rock fashion is characterized by layering black and white clothing. The clothing more often or not comes from thrift stores and frequently includes older designer clothing which has been altered in some way and extensively accessorized. Occasionally, vibrant reds, greens, blues and purples will be used as accent colors, especially for dresses, jackets, tights, and when dyeing one's hair. Clothing items with black and white, black and red, or black and green stripes are also extremely common. Much of the clothing, particularly t-shirts and fishnets are often ripped or torn.

One of the staples of the deathrock look is the excessive use of torn fishnets and tights, varying in colours, worn on the arms, body and legs.

The most common colours in the deathrock scene are arguably black, white, and bright, neon, horror-movie style green.

Common Deathrock clothing items include black jeans, tight black or colored plaid bondage pants, short black or colored plaid bondage mini-skirts, black lycra mini-skirts, black or white lace skirts, etc.; black or white deathrock band or horror movie t-shirts, black, white or colored corsets, black or white dress shirts or polo shirts (both normally worn with a narrow tie), black or white camisoles, black or white lace tops; black, white or red fishnet tops (normally worn under other band t-shirts or corsets); black or white sport coats with band patches sewn onto the back; black denim, cotton, or leather vest w/band patches sewn onto the back; black leather motorcycle jackets with death rock album covers painted onto their backs; black or white tights, black and white striped tights; black fishnet stockings; and near-mandatory Dr. Martens boots.
Het lijkt niet eens op emo...

Heb je weer iets geleerd op de vroege morgen

Daaag
pi_43535048
Persoonlijke vetes mogen ergens anders uitgevochten worden vanaf nu Daeri en Chris-Highat.

Dit topic gaat ook niet over mode. Okay ze dragen kleding die misschien niet iedereen aanstaat maar om er nou tig posts aan te besteden en er een soort LIF topic van te maken? .
Whatever I want.
pi_43540499
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef PeRi het volgende:
Dit topic gaat ook niet over mode. Okay ze dragen kleding die misschien niet iedereen aanstaat maar om er nou tig posts aan te besteden en er een soort LIF topic van te maken? .
Viktor Cross
pi_43540591
Jut jet en jul
pi_43540743
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef tonks het volgende:
Jut jet en jul
De X-Factor is inderdaad ver te zoeken
pi_43541262
Het antwoord op de TT is inderdaad 'That's Hot'. (Volgens Henk Temming in elk geval.)
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:56:29 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43541328
Je hebt hem gemaild?
pi_43541357
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef BVO het volgende:
Je hebt hem gemaild?
Neuh, gewoon de uitzending even weer gekeken.
pi_43541364
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Het antwoord op de TT is inderdaad 'That's Hot'. (Volgens Henk Temming in elk geval.)
Zal ik ff de TT aanpassen. .
Whatever I want.
pi_43542793
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:37:00 #29
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_43542825
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:
Zo hot vind ik ze niet .
Zij wel
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_43548676
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 58% gewijzigd door Chris_Highhat op 14-11-2006 17:28:26 ]
Viktor Cross
pi_43548697
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef Chris_Highhat het volgende:
Ze gaan de komende ronde ook door.
Bron?
pi_43548932
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Bron?
Mja ze wonen hier 3km hiervandaan, en de bron is een vriendin.
Viktor Cross
pi_43564697
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
God! Hoe blond kun je zijn zeg?

"Your not!"

Wat "mijn niet"?
pi_43565585
ik vind het echt helemaal niks als ik eerlijk ben
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_43567799
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

God! Hoe blond kun je zijn zeg?

"Your not!"

Wat "mijn niet"?
"Your hot" zou "Jouw niet" zijn niet "Mijn niet"

En daarbij is het nogal obvious dat het gewoon een kortere versie is van "you're"
pi_43568919
quote:
Op woensdag 15 november 2006 06:31 schreef daeri het volgende:

[..]

En daarbij is het nogal obvious dat het gewoon een kortere versie is van "you're"
Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.
Whatever I want.
pi_43573722
Ik kan ze me niet heugen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 15 november 2006 @ 14:34:14 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43577043
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vind het echt helemaal niks als ik eerlijk ben
Eens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43579470
quote:
Op woensdag 15 november 2006 06:31 schreef daeri het volgende:

[..]

"Jouw niet" slaat toch duidelijk op de lezers "niet". In dit geval dus "mijn niet" aangezien ik de lezer ben.
En een kortere versie van "you're" bestaat niet.
pi_43579561
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"Jouw niet" slaat toch duidelijk op de lezers "niet". In dit geval dus "mijn niet" aangezien ik de lezer ben.
En een kortere versie van "you're" bestaat niet.
Doe nou niet, nou blijft die emo bezig.
Viktor Cross
pi_43579728
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:

[..]

Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.
En dit geldt dus voor iedereen hè.
Whatever I want.
pi_43584412
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:
Zo hot vind ik ze niet .
Inderdaad. Maar zingen konden ze zeker wel.
  donderdag 16 november 2006 @ 10:23:51 #43
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_43600700
quote:
*Checkt profiel* En ja hoor, zal wel weer een wijf zijn die zo reageert. Beetje jaloers?
als in goochelaar
pi_43607387
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef Goochie het volgende:

[..]

*Checkt profiel* En ja hoor, zal wel weer een wijf zijn die zo reageert. Beetje jaloers?
Ja wat verwacht je dan van iemand uit het gothictopic.
Viktor Cross
pi_43608034
Ik vind ze leuk En goed..... denk ook wel dat ze de volgende ronde doorkomen
pi_43608875
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze leuk En goed..... denk ook wel dat ze de volgende ronde doorkomen
Ik ook wel na het lezen van de reactie waar het letterlijk instond
pi_43608908
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik ook wel na het lezen van de reactie waar het letterlijk instond
huh
pi_43608944
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

huh
Scroll eens wat naar boven.
Viktor Cross
pi_43609065
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef Chris_Highhat het volgende:

[..]

Scroll eens wat naar boven.
ik lees bijna nooit spoilers.... maar nu snap ik wat je bedoelt
pi_43978532
quote:
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_43983974
Ze hebben de naam van Paris Hilton gejat, die claimde dat ze deze oneliner zelf bedacht heeft
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:59:00 #52
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_44088423
Ik vond ze goed net!
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_44089144
Nee sorry deed me niks.
Whatever I want.
  zondag 3 december 2006 @ 16:39:44 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44106973
Heten ze niet Succeed?
  zondag 3 december 2006 @ 18:48:42 #55
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44110228
Vond ze niet zo bijzonder, als ik eerlijk ben
(Un)masking for the greater good.
pi_44120634
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:39 schreef BVO het volgende:
Heten ze niet Succeed?
Inderdaad. Henk had het dus fout.
pi_44132068
quote:
Naam: Kim

Leeftijd: 17 jaar

Beroep of opleiding: Associate Degree Officemanagement

Favoriete boek: Maangodin

Favoriete film: Titanic

Favoriete cd: Christina Aguilera- Stripped

Favoriete artiesten: Christina Aguilera

Favoriete vakantieland: Oostenrijk

Favoriete eten: Wokgroenten

Hobby’s: Dansen en zingen

Goede eigenschappen: Spontaan, belangstellend, heb eigen mening en goed gek

Slechte eigenschappen: Ongeduldig, eigenwijs en kom bijna altijd te laat

Levensmotto en/of lijfspreuk: "When you want something, you gotta go for it!"

Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Wilde wel eens weten wat de jury van ons zingen vind en omdat het ons een hele leuke ervaring leek

Wat is jullie X Factor? We zijn alle drie totaal verschillend, maar toch passen we op de een of andere manier weer goed bij elkaar.
pi_44247286
quote:
Naam: Succeed (Simone)

Leeftijd: 18 jaar

Beroep of opleiding: Ik werk in de bediening van een hotel.

Favoriete boek: Ik lees absoluut niet graag, dus ik heb ook geen favoriet boek!

Favoriete film: Pirates of the Carribean

Favoriete cd: Die heb ik niet. Ik luister naar best veel verschillende muziek. Ik koop ook niet vaak een cd eigenlijk.

Favoriete artiesten: Ik heb niet een bepaalde favoriete artiest. Maar ik vind Stevie Wonder, Christina Aguilera, John Legend en Beyoncé goede artiesten.

Favoriete vakantieland: Mijn favoriete vakantieland is toch wel Turkije. Ik ben daar met een hele goede vriendinnen geweest en het was daar echt super! Mooie stranden en winkeltjes en je kunt er heel goed uitgaan.

Favoriete eten: Doe mij maar gewoon Hollandse pot.

Hobby’s: Zingen, uitgaan en fitnessen

Goede eigenschappen: Spontaan, vrolijk en behulpzaam

Slechte eigenschappen: Ik kan heel eigenwijs zijn en ongeduldig denk ik ook wel.

Levensmotto en/of lijfspreuk: "Gewoon DOEN!"

Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? We deden puur voor ons plezier mee én je wordt er natuurlijk weer een ervaring rijker van.

Wat is jullie X Factor? Wij hebben alledrie een aparte uitstraling en dat maakt ons leuk samen.
quote:
Naam: Succeed (Marissa)

Leeftijd: 17 jaar

Beroep of opleiding: Zit in 6 VWO

Favoriete boek: 'Komt een vrouw bij de dokter'

Favoriete film: Step up

Favoriete cd: Christina Aguilera - Stripped, Justin Timberlake - FutureSexLoveSounds

Favoriete artiesten: Christina Aguilera

Favoriete vakantieland: Maakt me niet zoveel uit, als er maar lekker veel zon is

Favoriete eten: Pizza, macaroni, vooral pasta's

Hobby’s: Zingen (uiteraard), dansen, shoppen, uitgaan

Goede eigenschappen: Spontaan, behulpzaam, sociaal, vriendelijk

Slechte eigenschappen: Ongeduldig, ietsje eigenwijs, soms misschien iets te snel op m'n teentjes getrapt

Levensmotto en/of lijfspreuk: "Laat je niet gek maken!"

Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat we wel eens wilden zien hoever we zouden komen

Wat is jullie X Factor? Ik denk dat we alle drie heel verschillende typetjes zijn, maar dat we bij elkaar ook weer leuk zijn
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:05:48 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44289269
Zij zullen nietgemist worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')