Neuh, gewoon de uitzending even weer gekeken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef BVO het volgende:
Je hebt hem gemaild?
Zal ik ff de TT aanpassen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Het antwoord op de TT is inderdaad 'That's Hot'. (Volgens Henk Temming in elk geval.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Chris_Highhat op 14-11-2006 17:28:26 ]Viktor Cross
Bron?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef Chris_Highhat het volgende:
Ze gaan de komende ronde ook door.
"Your hot" zou "Jouw niet" zijn niet "Mijn niet"quote:Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
God! Hoe blond kun je zijn zeg?
"Your not!"
Wat "mijn niet"?
Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:31 schreef daeri het volgende:
[..]
"Your hot" zou "Jouw niet" zijn niet "Mijn niet"![]()
En daarbij is het nogal obvious dat het gewoon een kortere versie is van "you're"
Eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vind het echt helemaal niks als ik eerlijk ben
"Jouw niet" slaat toch duidelijk op de lezers "niet". In dit geval dus "mijn niet" aangezien ik de lezer ben.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:31 schreef daeri het volgende:
[..]
"Your hot" zou "Jouw niet" zijn niet "Mijn niet"![]()
En daarbij is het nogal obvious dat het gewoon een kortere versie is van "you're"
Doe nou niet, nou blijft die emo bezig.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Jouw niet" slaat toch duidelijk op de lezers "niet". In dit geval dus "mijn niet" aangezien ik de lezer ben.
En een kortere versie van "you're" bestaat niet.![]()
En dit geldt dus voor iedereen hè.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.
*Checkt profiel* En ja hoor, zal wel weer een wijf zijn die zo reageert. Beetje jaloers?quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef daeri het volgende:
Van mode hebben ze nog nooit gehoord zo te zien.
Ja wat verwacht je dan van iemand uit het gothictopic.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef Goochie het volgende:
[..]
*Checkt profiel* En ja hoor, zal wel weer een wijf zijn die zo reageert. Beetje jaloers?![]()
Ik ook wel na het lezen van de reactie waar het letterlijk instondquote:Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze leukEn goed..... denk ook wel dat ze de volgende ronde doorkomen
huhquote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook wel na het lezen van de reactie waar het letterlijk instond
ik lees bijna nooit spoilers.... maar nu snap ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef Chris_Highhat het volgende:
[..]
Scroll eens wat naar boven.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef daeri het volgende:
Van mode hebben ze nog nooit gehoord zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |