quote:
Naam: Succeed (Simone)
Leeftijd: 18 jaar
Beroep of opleiding: Ik werk in de bediening van een hotel.
Favoriete boek: Ik lees absoluut niet graag, dus ik heb ook geen favoriet boek!
Favoriete film: Pirates of the Carribean
Favoriete cd: Die heb ik niet. Ik luister naar best veel verschillende muziek. Ik koop ook niet vaak een cd eigenlijk.
Favoriete artiesten: Ik heb niet een bepaalde favoriete artiest. Maar ik vind Stevie Wonder, Christina Aguilera, John Legend en Beyoncé goede artiesten.
Favoriete vakantieland: Mijn favoriete vakantieland is toch wel Turkije. Ik ben daar met een hele goede vriendinnen geweest en het was daar echt super! Mooie stranden en winkeltjes en je kunt er heel goed uitgaan.
Favoriete eten: Doe mij maar gewoon Hollandse pot.
Hobby’s: Zingen, uitgaan en fitnessen
Goede eigenschappen: Spontaan, vrolijk en behulpzaam
Slechte eigenschappen: Ik kan heel eigenwijs zijn en ongeduldig denk ik ook wel.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Gewoon DOEN!"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? We deden puur voor ons plezier mee én je wordt er natuurlijk weer een ervaring rijker van.
Wat is jullie X Factor? Wij hebben alledrie een aparte uitstraling en dat maakt ons leuk samen.
quote:
Naam: Succeed (Marissa)
Leeftijd: 17 jaar
Beroep of opleiding: Zit in 6 VWO
Favoriete boek: 'Komt een vrouw bij de dokter'
Favoriete film: Step up
Favoriete cd: Christina Aguilera - Stripped, Justin Timberlake - FutureSexLoveSounds
Favoriete artiesten: Christina Aguilera
Favoriete vakantieland: Maakt me niet zoveel uit, als er maar lekker veel zon is
Favoriete eten: Pizza, macaroni, vooral pasta's
Hobby’s: Zingen (uiteraard), dansen, shoppen, uitgaan
Goede eigenschappen: Spontaan, behulpzaam, sociaal, vriendelijk
Slechte eigenschappen: Ongeduldig, ietsje eigenwijs, soms misschien iets te snel op m'n teentjes getrapt
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Laat je niet gek maken!"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat we wel eens wilden zien hoever we zouden komen
Wat is jullie X Factor? Ik denk dat we alle drie heel verschillende typetjes zijn, maar dat we bij elkaar ook weer leuk zijn