Multi-C, wie kent ze niet
Grote broerDe drie jongens van Multi-C zijn door hun manager Karim opgegeven voor deelname aan X FACTOR. Karim beschrijft zijn rol als volgt: “Ik begeleid de jongens een beetje. Ik heb geen muzikale ervaring, maar ik beschik wel over een flink netwerk. Ik ben niet echt een vaderfiguur voor ze, ik heb eerder de rol van grote broer.”
Van alle markten thuisZoals dat hoort bij managers heeft Karim alle vertrouwen in zijn pupillen: “Faysal, Fouzi en Hamed zíjn de X Factor. Doordat ze over een combinatie van zang, rap, beatbox en show beschikken zijn ze anders dan de rest. Zo zouden ze een rapplaat kunnen maken, met wat zang en beatbox. Maar ze zouden net zo goed een popplaat kunnen maken, met een beetje rap en beatbox. Deze groep met verschillende culturele achtergronden kan alle kanten op en daardoor kunnen ze een breed publiek aanspreken.”
Op eigen krachtJa, deze manager weet precies hoe hij ‘zijn jongens’ moet verkopen. Maar voorlopig doet Multi-C dat zelf ook prima: ze wisten de jury te overtuigen van hun kunnen en gaan door naar De Confrontatie.
![]()
Vond ze zelf helemaal niks. Die foto hierboven ook...
![]()
.