Ontplofte egel.quote:Op zondag 26 november 2006 00:03 schreef sbientje het volgende:
die met dat lichtgeel-grijs heeft wel tof haar overigens![]()

Heeft ie vaak. Alleen vaak niet naar de zin van de kritiek-ontvangersquote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan had weer eens gelijk.

Ik bedoel dus die party pic he niet dat zang groepjequote:Op maandag 27 november 2006 20:11 schreef superhero87 het volgende:
Nou niet gaan overdrijven. De 2 jongens rechts zien er gewoon goed uit...

Zou dit betekenen dat ze de volgende ronde niet zijn doorgekomen, want waarom zouden ze anders meedoen aan een andere talentenjacht? Mag dat wel eens als je nog in de strijd zit bij X-Factor?quote:Multi-C heeft op vrijdag 24 november 2006 in het Mozaïek Theater de 2de prijs in de wacht gesleept tijdens TalentNight 2006.
Multi-C heeft tijdens TalentNight 2006 een verpletterende live show gegeven. De jury was helemaal onder de indruk van Multi-C, zeker als men het optreden vergeleek met het optreden tijdens de voorrondes.
Helaas, ging de hoofdprijs naar De Ille Killer, die een solo act had van een hoog niveau.

Lijkt me niet dat ze mee mogen doen dan inderdaad..quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Op het forum van die fansite staat het volgende bericht:
[..]
Zou dit betekenen dat ze de volgende ronde niet zijn doorgekomen, want waarom zouden ze anders meedoen aan een andere talentenjacht? Mag dat wel eens als je nog in de strijd zit bij X-Factor?

Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat ze niet door zijn en nu alle andere vormen van hulp aanspreken om door te breken.quote:Wie kan Multi-C helpen? Alle hulp is welkom. We zijn op zoek naar mensen, die tips hebben over mogelijke optredens, mensen die zelf muziek maken (beats) en natuurlijk alle andere mogelijke hulp die Multi-C kan verrijken, zoals het innitiatief om een FanClub te beginnen van Multi-C.
Nogmaals bedankt namens iedereen van Multi-C.
Groetjes en X
Multi-C

En hoe Marianne toen keek.quote:Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef sbientje het volgende:
ik vond die rapper echt grappig, die flapte er zo een heul andere tekst uit

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |