Deze vind ik allebei dus echt niet goed. Ze waren beter dan de meeste audities, maar dat zegt niksquote:
ben ik het helemaal mee eens....quote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze vind ik allebei dus echt niet goed. Ze waren beter dan de meeste audities, maar dat zegt niks. Die groep jongens zouden best een kans kunnen maken.
Genelva is goed énquote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze vind ik allebei dus echt niet goed. Ze waren beter dan de meeste audities, maar dat zegt niks. Die groep jongens zouden best een kans kunnen maken.
Ik vond ze allebei slecht met de Engelse uitspraak, en daar heb ik een gloeiende hekel aanquote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Genelva is goed én![]()
en van Anja, waar Henkjan fan van is, heb je nog weinig gehoord
.
Die heb ik nog nietquote:Enneh, kom maar met andee suggesties dan.
Maar moet je eens letten op de uitspraak van het Engels, ze verkracht gewoon de taal...quote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef PeRi het volgende:
Je vergeet Laura BVO, die heeft een erg okaye stem vind ik.
Qua stem vond ik haar erg goed, beter dan wat wat er gemiddeld door ging vond ik.quote:Op zondag 5 november 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Marco zegt me niks. laura dacht ik ook nog aan, maar om daar ook qua uitstraling een echte x-factor in te zien moet er wel een heleboel aan veranderd worden.
Ik vind het eigenlijk niet eerlijk dat Anja Wessels meedoet. Het gaat er toch om dat er nieuw talent wordt ontdekt?quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef BVO het volgende:
Ja, het is nog vroeg, maar misschien wel aardig om zo nu en danwat mensen te tippen die je in de finale verwacht. Altijd leuk om later terug telezen.
Mensen die ik zeker in de finalerondes verwacht:
15-25:
Genelva
26 en ouder:
Anja Wessels!
Groepen:
Jujaro
Hm, voor de rest nog nit echt finalemateriaal gezien. Hooguit wat kleine mogelijkheden als René en "Hearts"
me neitherquote:Op maandag 6 november 2006 08:26 schreef csmoo het volgende:
Ik heb nou nog niet echt fantastishe mensen gezien ofzo.
is ze bekend dan?quote:Op maandag 6 november 2006 08:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eerlijk dat Anja Wessels meedoet. Het gaat er toch om dat er nieuw talent wordt ontdekt?
Dat lijkt mij niet hoor, hij zal zich nu wel héél erg moeten bewijzen en er zal extra kritisch naar hem gekeken worden. Het lijkt me sterk dat hij voor de tweede ronde opeens zoveel is gegroeid dat hij wél kan overtuigen.quote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Roy wint!! Die 3x auditie deed.
Opzich vond ik m wel goed zingen, t klonk net als Jim. Jamai kon HJ ook niet overtuigen en die won Idols ook, dus daarom denk ik dat deze jongen ver gaat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |