Fucking paki's.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik vond ze leuk! Klonk leuk, en ze zagen er opzich niet zo heel slecht uit vond ik. Eindelijk een stel jongens. En! Hindoestanies woohoo
.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nee Beev, dat is nou een neger..
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Laat me nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.
Wehehe! De Hindoes zijn in opmars! ::D! Die met blauw in d'r haar ziet er idd ook uit als een onvervalste hindoe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijn. Dat meisje in die stukjes van mensen die ook door zijn, met dat blauw in dr haar (dach ik te zien) bijvoorbeeld ook.
.
Ja inderdaad. Gelukkig klaarde het daarna op en hebben we toch nog een boybandje (wat een dom woord ook) met kans van slagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Het begin was trouwens wel zwak. Toen die derde als eerste inzette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |