Fucking paki's.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik vond ze leuk! Klonk leuk, en ze zagen er opzich niet zo heel slecht uit vond ik. Eindelijk een stel jongens. En! Hindoestanies woohoo
.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nee Beev, dat is nou een neger..
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Laat me nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.
Wehehe! De Hindoes zijn in opmars! ::D! Die met blauw in d'r haar ziet er idd ook uit als een onvervalste hindoe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijn. Dat meisje in die stukjes van mensen die ook door zijn, met dat blauw in dr haar (dach ik te zien) bijvoorbeeld ook.
.
Ja inderdaad. Gelukkig klaarde het daarna op en hebben we toch nog een boybandje (wat een dom woord ook) met kans van slagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Het begin was trouwens wel zwak. Toen die derde als eerste inzette.
jah ik ook....quote:Op zondag 5 november 2006 12:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond ze wel sympatihiek over komen, ik vond dit groepje tot nu toe het beste
Erg nette site, mooie layout. Dat kan ik altijd waarderen, lijkt me dat deze gasten aardig serieus zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Leerdamquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef matthijst het volgende:
http://www.jujaro.com/
waar kwamen ze vandaan?
Geloof mij maar! Van deze jongens krijg je nog wat te horen, vallen zeker niet keihard door de mand!quote:Op zondag 5 november 2006 16:05 schreef FlowerPeace het volgende:
Eerste indruk: erg goed. Ik roep 't niet te hard, want het is me bij Idols wel vaker gebeurd dat mijn favorieten uit de eerste ronde vervolgens keihard door de mand vielen.
Ten eerste welkom op FOK! en chill even. Als je bekent bent met het fenomeen forum, dan weet je dat iedereen een mening kan posten hetzij positief of negatief.quote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Doe allemaal even niet zo belachelijk hier!!
Loop niet te praten over die mensen.
ten 1e: HET ZIJN GEEN KOELI'S!!!!
Mt witte blazer 'David': Half moluks, half turks
Drnaast 'Fransjo': 3kwart moluks, kwart chinees
Dan 'Antonio': Half moluks
En 'Nuno': Antilliaan
Hoe ik het weet: Nou, Laat ik het zo zeggen... Ik ken ze erg goed!
Loop niet zo dom te praten hier! T zijn ook mensen!
En jaa.. ze zijn verdomd serieus bezig!!!
Fijn beflapje trouwens!quote:
Maak je niet druk, er wordt niet eens negatief over ze gepraat hierquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Nog niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er wordt niet eens negatief over ze gepraat hier.
De meesfe mensen in dit topic zijn positief, dus waar heb je het over dwaasquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
welke van de vier is dat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:52 schreef pinda_meisje het volgende:
ik ken fransjo en arrogant is ie zeker niet! het is een lieve gast met een goed gevoel voor humor... de rest ken ik niet
quote:Jujaro is uit op revanche
De heren van Jujaro zijn blij dat Henk het niet voor het zeggen heeft gekregen bij de Zanggroepen.
De internetredactie spreekt met de jongens van Jujaro. Wat al snel blijkt is dat Nuno de grootste mond heeft van het vrij rustige viertal. De meeste antwoorden komen dan ook van hem…
Op welk jurylid hadden jullie gehoopt?
Nuno: “We hoopten vooral op Henkjan Smits, omdat hij voor ons de bekendste van de drie is. Daarnaast gaf hij ons wel zinvolle kritiek bij de audities. We zouden van hem wel wat kunnen leren. We zijn vooral ook blij dat we Henk niet hebben. Hij was negatief na onze auditie. Hij lijkt te grijpen naar niets, zonder ons echt beter te kunnen maken. Ook liet hij mensen door naar De Confrontatie die er echt niks van kunnen.”
Antonio: “Hij is ook te lief.”
Zijn jullie tot nu toe tevreden over jullie prestaties bij X FACTOR?
Nuno: “De auditie ging niet helemaal zoals we gehoopt hadden. Daarna wilde we ons vandaag gaan revancheren tijdens de eerste ronde van De Confrontatie. Maar toen moesten we een nummer gaan doen waarvan we de tekst én de muziek niet kenden. Dat was op zich wel een uitdaging. Maar op het moment dat we aan het zingen waren konden we elkaar niet goed horen. En als je a capella zingt, wat in principe onze kracht is, dan moet je elkaar wel kunnen horen.”
Welke andere zanggroep zien jullie ver komen?
Nuno: “Als je het mij vraagt is dat Three Times a Lady. Die meiden hebben een mooie stem, ze zijn spontaan en ze hebben een goede look. En Kimmic is wel erg goed qua harmonie.”
quote:Naam: David
Leeftijd: 25 jaar
Beroep of opleiding: Eigen onderneming begonnen ( groothandel in ICT)
Favoriete boek: De wereld van Sofie
Favoriete film: Green mile / Don’t be a menace
Favoriete cd: Evolution (boyz 2 Men)
Favoriete artiesten: Brain Mcnight / Babyface / Wanya Moriss/ Tina Turner
Favoriete vakantieland: Salou
Favoriete eten: Shoarma
Hobby’s: Zingen/ voetbal / fitness
Goede eigenschappen: Eerlijk en oprecht heb respect voor de medemens en ben erg sociaal
Slechte eigenschappen: Ongeduldig en kan niet tegen mensen die liegen
Levensmotto en/of lijfspreuk: "De wereld is niet zoals het is maar zoals jij het zelf ziet"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat wij willen zien wat het grote publiek nou eens van ons vind
Wat is jullie X Factor? Onze muziek die geboren is uit vriendschap
Nuno antiliaan??? Hell noquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Je moet zeker niet alles geloven wat men zegt. Als er jongens zijn die NIET arrogant zijn dan zijn zij het wel.... Echt stuk voor stuk relaxte goeie jongens! Vooral mijn neef natuurlijk hahaha, Nuno de grappenmaker en een supergoede vader!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het even uitleggen: mijn collega een vriend heeft die ook heeft meegedaan, is ook door de auditie gekomen.
En die weet dus dat alles over Lotus een fabeltje is.
Die vriend… (sorry ga geen namen noemen), die vind deze band heel goed natuurlijk. Logisch want dat zijn ze ook.
Alleen vind hij wel, dat ze wat minder arrogant moeten worden..
Het schijnen dus super arrogante personen te zijn, met het idee, ach de X factor die winnen we wel even...
quote:Jujaro heeft al meerdere keren laten horen dat ze heel mooi harmony's kunnen zingen, dus maak je geen zorgen. Die gasten zijn echt goed. Ik hoop echt dat zij heel ver gaan komen. Ze zijn een van mijn favorieten.
laat maar, ik weet het alquote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef sbientje het volgende:
misschien heel suf van mij, maar wat zijn cabo's? waar kom je dan vandaan? Ik zit niet zo in die hippe taal, maar ik zie het zo vaak voorbij komenwie o wie helpt me?
Ja! Want Marian heeft het wel in ze geschopt dat ze saai werden. Ben echt benieuwd!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook, zeker omdat ze nu wel zo enthousiast waren..
Ja, zit nu net alle audities terug tekijken (de uncut versies) en die van hen was toch echt wel heel erg goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Hoor hun hele auditie nu op xfactor.nl, en das toch wel goed hoor.
Hopen dat het eruit komt.
Ik weet bijna zeker van nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef Woelli het volgende:
Zullen ze wildcard krijgen?
Ik denk het wel![]()
Dorine toch ook nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet(niet dat ik het erg zou vinden)
Dorien heeft gewoon veeeel meer uitstraling en de X-Factor heeft de groep een beetje als arrogant neergezetBovendien zingen ze helemaal niet zo geweldig..
Dat denk ik ook en dan puur alleen al omdat er maar 3 jongens in de liveshows staanquote:Op zondag 24 december 2006 03:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind het niet erg dat ze niet door zijn. Al denk ik dat ze een vrij grote kans hebben om door het publiek de liveshows ingesms't te worden.
Okee daar heb jij je punt weer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
maar Dorine heeft de X-Factor en de jongens niet![]()
ik ook, hoewel ik het wel een puik optreden vond van afgelopen zaterdagquote:Op zondag 24 december 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Op het moment zit ik meer op Dorine en haar stem te wachten dan op Jujaro.
Jurjaro en Dorine indedaad door, maar dan moet G's er niet uit maar Melanie!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Best wel, doe maar Groovin Sound eruit en Jujaro en Dorine erin.
Mwah twijfel ik heel hard over, ze hebben gewoon echt geen vooruitgang, zo niet alleen maar achteruitgang geboekt terwijl de andere juist alleen maar vooruit zijn gegaan. Behalve X6 imo.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
Toch zonde als ze het niet halen.
bron?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
Henkjan snapt er niks van dat ze niet bij de top 3 zitten.
quote:Respect voor Dorine
Er was een winnaar: Dorine. En er waren mensen die X FACTOR vlak voor de Liveshows moeten verlaten: Zanggroep Jujaro was er één van (Genelva de ander). Balen natuurlijk. Of opgelucht juist?
Podiumbeesten
Zanggroep Jujaro zag, net als Genelva, de Wildcard aan z'n neus voorbijgaan. "Het is wel echt leuk voor Dorine dat ze heeft gewonnen. We hebben in wedstrijdvorm verloren van een vrouw voor wie we respect hebben.” De vierkoppige stoere-mannenformatie vond alles leuk om meegemaakt te hebben. Maar natuurlijk was het nog mooier geweest als ze op een podium hadden mogen staan. “Met een choreografie en oortjes in…”
Zoutzakken? No way!
Ergens vinden ze het ook niet eerlijk. “Er zijn van ons maar korte fragmenten getoond van toen we aan het zingen waren, en we kregen nummers te zingen die eigenlijk niet bij ons pasten. Zo konden we onze sterke kanten niet goed uiten.” Dat Marianne van Wijnkoop aangaf dat ze er tijdens het oefenen bij stonden als zoutzakken, heeft hen wellicht ook geen goed gedaan.
Holiday...
Maar dat is voorbij nu. Met vertrouwen gaan de vrienden de toekomst in: “Jujaro is even met vakantie, maar komt snel weer terug!” Gelukkig maar, want Corneel (16 jaar) wil ze graag nog eens tegen het lijf lopen om ze de volgende vraag te stellen:
Als jullie mochten kiezen wie je in je volgende leven mocht zijn, wie zouden jullie dan zijn? (mens of dier, uiterlijk, beroep, enz.)
quote:Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kleine jongen lijkt ook zo op een kikker...
Ze werkten niet samenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef --Globe-- het volgende:
Jammer dat ze geen kans meer hebben gekregen. Ik ben nog steeds van mening dat deze groep de meeste potentie had.
Het klikte ook echt niet tussen Jujaro en Marianne..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |