Ik weet bijna zeker van nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef Woelli het volgende:
Zullen ze wildcard krijgen?
Ik denk het wel![]()
Dorine toch ook nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet(niet dat ik het erg zou vinden)
Dorien heeft gewoon veeeel meer uitstraling en de X-Factor heeft de groep een beetje als arrogant neergezetBovendien zingen ze helemaal niet zo geweldig..
Dat denk ik ook en dan puur alleen al omdat er maar 3 jongens in de liveshows staanquote:Op zondag 24 december 2006 03:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind het niet erg dat ze niet door zijn. Al denk ik dat ze een vrij grote kans hebben om door het publiek de liveshows ingesms't te worden.
Okee daar heb jij je punt weer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
maar Dorine heeft de X-Factor en de jongens niet![]()
ik ook, hoewel ik het wel een puik optreden vond van afgelopen zaterdagquote:Op zondag 24 december 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Op het moment zit ik meer op Dorine en haar stem te wachten dan op Jujaro.
Jurjaro en Dorine indedaad door, maar dan moet G's er niet uit maar Melanie!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Best wel, doe maar Groovin Sound eruit en Jujaro en Dorine erin.
Mwah twijfel ik heel hard over, ze hebben gewoon echt geen vooruitgang, zo niet alleen maar achteruitgang geboekt terwijl de andere juist alleen maar vooruit zijn gegaan. Behalve X6 imo.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
Toch zonde als ze het niet halen.
bron?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
Henkjan snapt er niks van dat ze niet bij de top 3 zitten.
quote:Respect voor Dorine
Er was een winnaar: Dorine. En er waren mensen die X FACTOR vlak voor de Liveshows moeten verlaten: Zanggroep Jujaro was er één van (Genelva de ander). Balen natuurlijk. Of opgelucht juist?
Podiumbeesten
Zanggroep Jujaro zag, net als Genelva, de Wildcard aan z'n neus voorbijgaan. "Het is wel echt leuk voor Dorine dat ze heeft gewonnen. We hebben in wedstrijdvorm verloren van een vrouw voor wie we respect hebben.” De vierkoppige stoere-mannenformatie vond alles leuk om meegemaakt te hebben. Maar natuurlijk was het nog mooier geweest als ze op een podium hadden mogen staan. “Met een choreografie en oortjes in…”
Zoutzakken? No way!
Ergens vinden ze het ook niet eerlijk. “Er zijn van ons maar korte fragmenten getoond van toen we aan het zingen waren, en we kregen nummers te zingen die eigenlijk niet bij ons pasten. Zo konden we onze sterke kanten niet goed uiten.” Dat Marianne van Wijnkoop aangaf dat ze er tijdens het oefenen bij stonden als zoutzakken, heeft hen wellicht ook geen goed gedaan.
Holiday...
Maar dat is voorbij nu. Met vertrouwen gaan de vrienden de toekomst in: “Jujaro is even met vakantie, maar komt snel weer terug!” Gelukkig maar, want Corneel (16 jaar) wil ze graag nog eens tegen het lijf lopen om ze de volgende vraag te stellen:
Als jullie mochten kiezen wie je in je volgende leven mocht zijn, wie zouden jullie dan zijn? (mens of dier, uiterlijk, beroep, enz.)
quote:Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kleine jongen lijkt ook zo op een kikker...
Ze werkten niet samenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef --Globe-- het volgende:
Jammer dat ze geen kans meer hebben gekregen. Ik ben nog steeds van mening dat deze groep de meeste potentie had.
Het klikte ook echt niet tussen Jujaro en Marianne..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |