Fucking paki's.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik vond ze leuk! Klonk leuk, en ze zagen er opzich niet zo heel slecht uit vond ik. Eindelijk een stel jongens. En! Hindoestanies woohoo
.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nee Beev, dat is nou een neger..
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar omdat Peri het over Hindoes had.
Laat me nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Joh, dat kind ziet één koeli in een witte blazer en is meteen helemaal opgetogen.
Wehehe! De Hindoes zijn in opmars! ::D! Die met blauw in d'r haar ziet er idd ook uit als een onvervalste hindoe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'ze/we' in opmars zijn. Dat meisje in die stukjes van mensen die ook door zijn, met dat blauw in dr haar (dach ik te zien) bijvoorbeeld ook.
.
Ja inderdaad. Gelukkig klaarde het daarna op en hebben we toch nog een boybandje (wat een dom woord ook) met kans van slagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Het begin was trouwens wel zwak. Toen die derde als eerste inzette.
jah ik ook....quote:Op zondag 5 november 2006 12:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond ze wel sympatihiek over komen, ik vond dit groepje tot nu toe het beste
Erg nette site, mooie layout. Dat kan ik altijd waarderen, lijkt me dat deze gasten aardig serieus zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Leerdamquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef matthijst het volgende:
http://www.jujaro.com/
waar kwamen ze vandaan?
Geloof mij maar! Van deze jongens krijg je nog wat te horen, vallen zeker niet keihard door de mand!quote:Op zondag 5 november 2006 16:05 schreef FlowerPeace het volgende:
Eerste indruk: erg goed. Ik roep 't niet te hard, want het is me bij Idols wel vaker gebeurd dat mijn favorieten uit de eerste ronde vervolgens keihard door de mand vielen.
Ten eerste welkom op FOK! en chill even. Als je bekent bent met het fenomeen forum, dan weet je dat iedereen een mening kan posten hetzij positief of negatief.quote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Doe allemaal even niet zo belachelijk hier!!
Loop niet te praten over die mensen.
ten 1e: HET ZIJN GEEN KOELI'S!!!!
Mt witte blazer 'David': Half moluks, half turks
Drnaast 'Fransjo': 3kwart moluks, kwart chinees
Dan 'Antonio': Half moluks
En 'Nuno': Antilliaan
Hoe ik het weet: Nou, Laat ik het zo zeggen... Ik ken ze erg goed!
Loop niet zo dom te praten hier! T zijn ook mensen!
En jaa.. ze zijn verdomd serieus bezig!!!
Fijn beflapje trouwens!quote:
Maak je niet druk, er wordt niet eens negatief over ze gepraat hierquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Nog niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er wordt niet eens negatief over ze gepraat hier.
De meesfe mensen in dit topic zijn positief, dus waar heb je het over dwaasquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
welke van de vier is dat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:52 schreef pinda_meisje het volgende:
ik ken fransjo en arrogant is ie zeker niet! het is een lieve gast met een goed gevoel voor humor... de rest ken ik niet
quote:Jujaro is uit op revanche
De heren van Jujaro zijn blij dat Henk het niet voor het zeggen heeft gekregen bij de Zanggroepen.
De internetredactie spreekt met de jongens van Jujaro. Wat al snel blijkt is dat Nuno de grootste mond heeft van het vrij rustige viertal. De meeste antwoorden komen dan ook van hem…
Op welk jurylid hadden jullie gehoopt?
Nuno: “We hoopten vooral op Henkjan Smits, omdat hij voor ons de bekendste van de drie is. Daarnaast gaf hij ons wel zinvolle kritiek bij de audities. We zouden van hem wel wat kunnen leren. We zijn vooral ook blij dat we Henk niet hebben. Hij was negatief na onze auditie. Hij lijkt te grijpen naar niets, zonder ons echt beter te kunnen maken. Ook liet hij mensen door naar De Confrontatie die er echt niks van kunnen.”
Antonio: “Hij is ook te lief.”
Zijn jullie tot nu toe tevreden over jullie prestaties bij X FACTOR?
Nuno: “De auditie ging niet helemaal zoals we gehoopt hadden. Daarna wilde we ons vandaag gaan revancheren tijdens de eerste ronde van De Confrontatie. Maar toen moesten we een nummer gaan doen waarvan we de tekst én de muziek niet kenden. Dat was op zich wel een uitdaging. Maar op het moment dat we aan het zingen waren konden we elkaar niet goed horen. En als je a capella zingt, wat in principe onze kracht is, dan moet je elkaar wel kunnen horen.”
Welke andere zanggroep zien jullie ver komen?
Nuno: “Als je het mij vraagt is dat Three Times a Lady. Die meiden hebben een mooie stem, ze zijn spontaan en ze hebben een goede look. En Kimmic is wel erg goed qua harmonie.”
quote:Naam: David
Leeftijd: 25 jaar
Beroep of opleiding: Eigen onderneming begonnen ( groothandel in ICT)
Favoriete boek: De wereld van Sofie
Favoriete film: Green mile / Don’t be a menace
Favoriete cd: Evolution (boyz 2 Men)
Favoriete artiesten: Brain Mcnight / Babyface / Wanya Moriss/ Tina Turner
Favoriete vakantieland: Salou
Favoriete eten: Shoarma
Hobby’s: Zingen/ voetbal / fitness
Goede eigenschappen: Eerlijk en oprecht heb respect voor de medemens en ben erg sociaal
Slechte eigenschappen: Ongeduldig en kan niet tegen mensen die liegen
Levensmotto en/of lijfspreuk: "De wereld is niet zoals het is maar zoals jij het zelf ziet"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat wij willen zien wat het grote publiek nou eens van ons vind
Wat is jullie X Factor? Onze muziek die geboren is uit vriendschap
Nuno antiliaan??? Hell noquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef DD_7 het volgende:
Je moet zeker niet alles geloven wat men zegt. Als er jongens zijn die NIET arrogant zijn dan zijn zij het wel.... Echt stuk voor stuk relaxte goeie jongens! Vooral mijn neef natuurlijk hahaha, Nuno de grappenmaker en een supergoede vader!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het even uitleggen: mijn collega een vriend heeft die ook heeft meegedaan, is ook door de auditie gekomen.
En die weet dus dat alles over Lotus een fabeltje is.
Die vriend… (sorry ga geen namen noemen), die vind deze band heel goed natuurlijk. Logisch want dat zijn ze ook.
Alleen vind hij wel, dat ze wat minder arrogant moeten worden..
Het schijnen dus super arrogante personen te zijn, met het idee, ach de X factor die winnen we wel even...
quote:Jujaro heeft al meerdere keren laten horen dat ze heel mooi harmony's kunnen zingen, dus maak je geen zorgen. Die gasten zijn echt goed. Ik hoop echt dat zij heel ver gaan komen. Ze zijn een van mijn favorieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |