Dat vond ik juist de kracht ervan, klonk best lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond het wel leuk klinken maar ik vond die stem van die gozer toch niet zo heel goed...
Ja, en slechts 3 van de 8 dus de ouders zijn er echt tegenaan gegaan als konijnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Het waren toch broers en zussen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:47 schreef Coastertommm het volgende:
Die jongen keek ongeveer verliefd naar zijn zusje
Ik was dus niet de enige die dat opviel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:21 schreef Marble het volgende:
En volgens mij doen ze het nog met elkaar ook.
Misschien heeft Hearts wel een betekenis die ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:29 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
Ik was dus niet de enige die dat opviel!
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Ik vind ze niet zo boeiend eigenlijk, echt zo'n standaard Bold & The Beautiful groepje.
Ik weet niet hoe ze eruit zien, heb geen beeld erbij en heb de uitzending gemist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.
Dat gevoel had ik ook al. Erg hoog Tros-gehalte. Of van die musical-mensen die in de subtop zitten en daar nooit bovenuit zullen stijgen. Nogal 'net niet'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Heb er een beetje songfestivalgevoel bij. En das natuurlijk niet zo best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |