Dat vond ik juist de kracht ervan, klonk best lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond het wel leuk klinken maar ik vond die stem van die gozer toch niet zo heel goed...
Ja, en slechts 3 van de 8 dus de ouders zijn er echt tegenaan gegaan als konijnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Het waren toch broers en zussen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:47 schreef Coastertommm het volgende:
Die jongen keek ongeveer verliefd naar zijn zusje
Ik was dus niet de enige die dat opviel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:21 schreef Marble het volgende:
En volgens mij doen ze het nog met elkaar ook.
Misschien heeft Hearts wel een betekenis die ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:29 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
Ik was dus niet de enige die dat opviel!
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Ik vind ze niet zo boeiend eigenlijk, echt zo'n standaard Bold & The Beautiful groepje.
Ik weet niet hoe ze eruit zien, heb geen beeld erbij en heb de uitzending gemist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.
Dat gevoel had ik ook al. Erg hoog Tros-gehalte. Of van die musical-mensen die in de subtop zitten en daar nooit bovenuit zullen stijgen. Nogal 'net niet'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Heb er een beetje songfestivalgevoel bij. En das natuurlijk niet zo best.
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Die met die staart? Die zat dik aan de speed joh.
Als die nog leeft na 8! bevallingen. Je zou voor minder hoekje om gaan.quote:
verschrikkelijk was zij zeg! ze zongen wel goed maar van haar werd ik echt heul aggressiefquote:
Welquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze eigenlijk heel erg goed klinken met Let it Be. Heb alleen niet gezien of ze wel of niet door zijn?
quote:Naam: Nancy
Leeftijd: 35 jaar
Beroep of opleiding: mavo-d ,KMBO, aerobicsinstructrice
Sterrenbeeld: Boogschutter
Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden: getrouwd
Woonsituatie: samenwonend
Kinderen?: 3 kids: Mac 8 jaar, Jim 5 jaar en Sem 1 jaar
Favoriete boek: De Da vinci code
Favoriete film: science fiction
Favoriete cd: verzamelcd
Favoriete artiesten: Andrea Bocelli, Allesandro Passifini, Michael Bubble
Favoriete vakantieland: Italie
Favoriete eten: Italiaans (wel vegetarisch)
Hobby’s: sporten, dansen, lezen, uit eten gaan, wandelen, film kijken
Goede eigenschappen: spontaan, eerlijk, blond (volgens mijn man), sportief, loyaal, zorgzaam
Slechte eigenschappen: chaotisch, soms driftig, koppig
Levensmotto en/of lijfspreuk: haal alles uit het leven wat erin zit
Hoe zijn jullie begonnen als groep? wij komen uit 1 gezin en hebben al heel ons leven samen gezongen
Waarom doe je mee aan X FACTOR? voor ons mama en voor ons mezelf natuurlijk om te kijken of we het nog steeds in ons hadden, en omdat ik zo graag voor publiek zing
Wat is jullie X Factor? saamhorigheid in zang, alledrie uit een gezin, podiumbeesten
De meest opvallende gebeurtenis tijdens X FACTOR: Ik vond het verbazingwekkend hoe wij als groep onder stress presteerden. En dat bedoel ik niet positief. We hebben natuurlijk wel vaker voor stressmomenten gestaan maar bij de confrontatie was dit ook echt confronterend. Ook vind ik het vervelend om andere collegakandidaten af te zien vallen. We hebben onderling echt geen strijdgevoel, meer saamhorigheid.
Wat vind je van je coach?: Wij hebben Marianne als coach. Een vriendin en ik hebben samen haar doopcel gelicht op internet en daar was ik wel van onder de indruk. Dus ik ben er heel blij mee. Ik weet zeker dat zij ons nog heel veel dingen kan bijleren. Ik moet zeggen dat ik haar ook een goede actrice vind. Ze kan zich zo goed onder controle houden als het moet.
Zijn er leuke contacten ontstaan met medekandidaten? Ja dat vind ik echt heel leuk. Voor mijn gevoel heerste er totaal geen jaloezie maar meer vriendschap.
Ik kan idd ook echt niet wachten voor ze hun interpretatie van Cupido gaan geven.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:54 schreef BVO het volgende:
Die zitten over 5 jaar met Tros in China.
Zoals ze daarna op Marianne dook ook, ik vond het net een aanranding.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word er bang van. Vooral van die ene iets stevigere vrouw.
Ja, ze probeerde Marianne bijna te stikken in 'r buste ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoals ze daarna op Marianne dook ook, ik vond het net een aanranding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |