ik wil ook sappige verhalenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg uit.
[..]
Nou, kom op dan met die sappige verhalen.
jah ik ook.... maar toch... hij kan best bi zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!quote:
Dat gaat zeker te ver. Triest dat het zover heeft moeten komen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
hoe doe je dat danquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
ik heb het niet allemaal gevolgd. En ik ga het niet allemaal lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!
Mensen uitlachen is één, mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
Inderdaadquote:
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.quote:
De Golden Armquote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
Dat moet vreselijk geweest zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik bleek zelfs een tijd lang prominent op één van de fotopagina's van de site te staan.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
quote:
Nou en.quote:Overigens zijn die verenigingsfeestjes helemaal niet homoseksueel getint, dus je bent niet echt op een gay-avond geweest!![]()
quote:Was het toevallig een psychologiefeestje trouwens?![]()
mja, dat begrijp ik er ook uitquote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"zowat gebeld"?Dus je werd niet helemaal gebeld?
![]()
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?quote:
September 2004.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?
Grappig.quote:
Ugh.quote:
Nix, echt zo'n dag van misverstandenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
De banketbakker?
Hou spoilers trouwens zoveel mogelijk in Osama Bin Laden !
Volproppen met spoilers! Da's erger dan ophangen!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren en dacht, die zet ik er zo wel bij. Vergeten dus.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Jajaja, hou nou maar op.
Ik miste de 9 met kopiëren
Oeh oeh screenies postenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
* heeft alweer een uur Sims 2 gespeeld![]()
.
Doe ik wel in het sims topicquote:
Ik vond het ook niet leuk meer, maar heb sinds gisteren de Pets uitbreiding. En die is best geinigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind sims geen kont meer aan.
Als in temporarilyquote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n headphones zijn temp. kapoet
er staat een PUNT achter temp!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als in temporarily?
Onduidelijk Engels sprekende slet.
Jensen! en ik heb kaartjesquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waar?
Geen X-factor in ieder gevalquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is dat voor ava, Fir3fly?
Dat dusquote:
Mijn vorige ava werd een beetje achterhaaldquote:
Bzzz bzzz hzzz bzzzzm. Woesj jedi swordsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bazelen?.
edit: oh, wacht Fir3's avatar...
Serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |