Dude, jij begon erover toenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Pee ies
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo. En dat ik niet zo vaak die chagrijnigequote:
moest gebruiken.
Postaajkons.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Oh jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo.
Daar kwam jij toen meequote:En dat ik niet zo vaak die chagrijnige [afbeelding] moest gebruiken.
Pie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.quote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:[..]
Daar kwam jij toen mee.
Nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.![]()
Nadat we -Vaduz- en --Globe-- voor de tweede keer hadden uitgezwaaid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Neuh, het was ín Zwolle, we wachtten op de trein naar Groningen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Ik ga tzt m'n beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n meet moeten we nog een keer doen.
CDP?
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Ik dacht dat dat je zusje wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dames en heren, voor het spammen etc van het gastenboek openen jullie maar een topic in ONZ.
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je zusje was?
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Ja, het gaat me een beetje ver..quote:
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'.
Wij werden herkend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwam?
Ik masturbeer daar nog dageljks opquote:
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik weet nog wel dat PeRi in de bus keihard rende en schreeuwde. Meteen duidelijk dat dat PeRi was..
Jouw sig, van bash.orgquote:
Nee, joh, gewoon van mij.quote:
Doe niet zo bijdehandquote:
Duh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten..
Maak je vragen dan eenduidiger.quote:
Mijne ookquote:
Ze snapte het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |