Ik ga tzt m'n beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n meet moeten we nog een keer doen.
CDP?
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Ik dacht dat dat je zusje wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dames en heren, voor het spammen etc van het gastenboek openen jullie maar een topic in ONZ.
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je zusje was?
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Ja, het gaat me een beetje ver..quote:
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'.
Wij werden herkend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwam?
Ik masturbeer daar nog dageljks opquote:
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik weet nog wel dat PeRi in de bus keihard rende en schreeuwde. Meteen duidelijk dat dat PeRi was..
Jouw sig, van bash.orgquote:
Nee, joh, gewoon van mij.quote:
Doe niet zo bijdehandquote:
Duh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten..
Maak je vragen dan eenduidiger.quote:
Mijne ookquote:
Ze snapte het tochquote:
Maar ik nietquote:
Moet ik nu speciaal voor jou mijn vragen makkelijker maken?quote:
Bwhahahaha.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd rekening met de minder begaafde medemens!
Lach je me uit? Loederquote:
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:
Het linkje!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef BVO het volgende:
Waarom nu weer?
quote:Beste Roef en Marian, we zouden het leuk vinden als jullie je zouden registreren op jullie eigen forum om lekker mee te kletsen over jezelf! Klik hier!
"zowat gebeld"?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld om 1.20want Jim zit in een homokroeg
quote:
Leg uitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld
Nou, kom op dan met die sappige verhalenquote:om 1.20want Jim zit in een homokroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |