Dude, jij begon erover toenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Pee ies
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo. En dat ik niet zo vaak die chagrijnigequote:
moest gebruiken.
Postaajkons.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Oh jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nietes. Ik vroeg jou waarom je dacht dat ik een kloon was, toen begon jij over dat ik meteen PI's gebruikte enzo.
Daar kwam jij toen meequote:En dat ik niet zo vaak die chagrijnige [afbeelding] moest gebruiken.
Pie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe spreken jullie dat uit. Pee ies? Pie ais? Pis?
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.quote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:[..]
Daar kwam jij toen mee.
Nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je dacht zelfs ooit dat ik een kloon van BVO was. Of all people.![]()
Nadat we -Vaduz- en --Globe-- voor de tweede keer hadden uitgezwaaid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Neuh, het was ín Zwolle, we wachtten op de trein naar Groningen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer!
Het was in de trein naar Zwolle geloof ik.
Ik ga tzt m'n beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n meet moeten we nog een keer doen.
CDP?
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik de trein uit ging waar jij inzat je alwaysthebest noemde. Klonk best stom eigenlijk.
Ik dacht dat dat je zusje wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vond m'n reisgenoot ook. Ze snapte het niet..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dames en heren, voor het spammen etc van het gastenboek openen jullie maar een topic in ONZ.
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je zusje was?
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, dat was erg leuk.. Al moeten we er als er een volgende meet van komt toch wat meer een meet van maken, veel te veel mensen die me uiteindelijk nog volledig onbekend waren.
.
Ja, het gaat me een beetje ver..quote:
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noemde Vaduz en Globe 'Vaduz en Globe!'. En hij had het nog wel zo netjes gehouden; 'Gaan jullie ook naar Idols via gratis kaartjes?'.
Wij werden herkend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat wij elkaar herkenden in Hilversum, en dat toen iedereen op ons af kwam?
Ik masturbeer daar nog dageljks opquote:
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik weet nog wel dat PeRi in de bus keihard rende en schreeuwde. Meteen duidelijk dat dat PeRi was..
Jouw sig, van bash.orgquote:
Nee, joh, gewoon van mij.quote:
Doe niet zo bijdehandquote:
Duh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat PeRi maar naast één iemand wilde zitten..
Maak je vragen dan eenduidiger.quote:
Mijne ookquote:
Ze snapte het tochquote:
Maar ik nietquote:
Moet ik nu speciaal voor jou mijn vragen makkelijker maken?quote:
Bwhahahaha.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd rekening met de minder begaafde medemens!
Lach je me uit? Loederquote:
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag je ineens voor me, in een boerenpakje met klompen, zingend en lachend "hoor die Griekse melodie.."
quote:
Het linkje!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef BVO het volgende:
Waarom nu weer?
quote:Beste Roef en Marian, we zouden het leuk vinden als jullie je zouden registreren op jullie eigen forum om lekker mee te kletsen over jezelf! Klik hier!
"zowat gebeld"?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld om 1.20want Jim zit in een homokroeg
quote:
Leg uitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word zowat gebeld
Nou, kom op dan met die sappige verhalenquote:om 1.20want Jim zit in een homokroeg
ik wil ook sappige verhalenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg uit.
[..]
Nou, kom op dan met die sappige verhalen.
jah ik ook.... maar toch... hij kan best bi zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!quote:
Dat gaat zeker te ver. Triest dat het zover heeft moeten komen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
hoe doe je dat danquote:Op woensdag 8 november 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook ooit per ongeluk in een gay-discotheek beland.
ik heb het niet allemaal gevolgd. En ik ga het niet allemaal lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ut heeft nog heeeeeeeeeeeeul lang geduurd vind ik zelf! Had het wel eerder verwacht!
Mensen uitlachen is één, mensen de dood in wensen (oke, misschien niet hier maar wel in het gastenboek wat gelinkt werd in die topics...) is twee en dat gaat veel te ver!
Inderdaadquote:
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.quote:
De Golden Armquote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
Dat moet vreselijk geweest zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik bleek zelfs een tijd lang prominent op één van de fotopagina's van de site te staan.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Verenigingsfeestje van een vriendin van mijn huisgenoot. Wist ik veel dat de Golden Arm een homotent is.![]()
quote:
Nou en.quote:Overigens zijn die verenigingsfeestjes helemaal niet homoseksueel getint, dus je bent niet echt op een gay-avond geweest!![]()
quote:Was het toevallig een psychologiefeestje trouwens?![]()
mja, dat begrijp ik er ook uitquote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"zowat gebeld"?Dus je werd niet helemaal gebeld?
![]()
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?quote:
September 2004.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit voor dat feest uitgenodigd maar niet gegaan! In... 2005? Of was het eind 2004?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |