Save tonight?quote:
Hebben ze nog meer nummers gemaakt danquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yeh. Zo'n tof nummer, daar word ik altijd vrolijk van.
Tjongejonge wat kinderachtig om over zoiets dom te reageren.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een collega en die heeft een vriend en die heeft weer een buurmeisje en die is ooit ziek geworden van de knoflook bij de shoarmazaak op de hoek, want daar bleek sperma in te zitten. Dezelfde collega wist me te vertellen dat iemand op sportclub waar hij ook komt op school heeft gezeten bij dat meisje die een bevroren worst in haar gleufje stopte en afbrak. Oh en hij zegt net dat een oude leraar van zijn neef de theorie aanhangt dat je wel 15 spinnen per uur in je slaap op eet!
Ik ben moe, ik heb koppijn, ik ben geirriteerd, niemand kan iets goed doen bij mij, ik wil naar huis, ik ga NU naar huis, Ik moet sporten, heb geen zin om te sporten, wil slapen, maar toch ga ik sporten eerst, dan ga ik Ghostwhisperer kijken, daarna ga ik jullie lastig vallen, of ik ga slapen, ik weet het nog niet, weet jij het wel, ik ben vervelend, nee ik ben in een vervelende bui, ok dus ik ben vervelend...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
EN NU KAPPEN VERDOMME! KAPPEN MET DE NONSENS. SOMEBODY BRING IN SOME COMMON SENSE! AARGH!
is die film leuk?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook lekker vrijgehad, Brokeback mountain gekeken. Nog maar even van genieten, want maandag begint het hele gekkenhuis weer
.
Ik hou niet van zulke dagen.... normaal ben ik een vrolijk meisje die nooit stopt met lachen... en vandaag nietquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen heeft wel van die dagen, en iedereen heeft r recht op.
Kijken kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is die film leuk?
Telkens twijfel ik... zal ik heb kijken... en telkens toch maar niet
maar als ik een film huur, dan wil ik zeker weten of hij leuk is... anders zit ik verveeld nar de film t ekijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kijken kan toch geen kwaad?
ik hou van zulke films....quote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Poseidon zou ik niet perse willen zien.
Waar?quote:
rena:quote:De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Tha_erik
SCH:quote:De vriendelijkste/ aardigste user: Tha_Erik
Meest crewinlikkende user: Tha_Erik
Meestbelovende user voor het komend jaar: Tha_Erik
Dizer:quote:Liefste user: Tha_Erik
quote:Liefste user: Tha_Erik
Mijn usernominaties zijn nog niet vergeven.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, jij hebt tenminste een nominatie.
Ik niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, jij hebt tenminste een nominatie.
Ik niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef insan3 het volgende:
All-round beste sport.fok.nl medewerker:Fir3fly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |