Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Sterker nog dit is al een reeksquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef murp het volgende:
wordt dit dan een reeks?
welk deeltje is dit dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sterker nog dit is al een reeks![]()
neequote:Op zondag 5 november 2006 04:11 schreef Pony-Lover het volgende:
OOOH Remlof![]()
![]()
![]()
![]()
mag m'n topic weer open? het was heul veel werk om te maken![]()
Fraubitch, ik ga je swaffelen!!!
![]()
![]()
Soms modt je wel he?quote:Op zondag 5 november 2006 13:44 schreef vloeistofje het volgende:
remlof modt om 4:46. Ik vond je al tof toen je user was, maar ook als mod ben je nu mijn heldSchitterend!
Wanneer gaan we weer eens een pilsje drinken?quote:
Lees: neuken.quote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens een pilsje drinken?![]()
Bwhehe. Dan ken je Stofje nog niet.quote:
De mods zullen toch gaan winnenquote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
De democratie zal winnen! Ik zie een ONZ revolutie!![]()
relmofquote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef Gamer_V het volgende:
Als mijn topic verwijderd wordt, wat moet ik dan met deze pic?[afbeelding]
Je, hoe moet ik weten wat een remlof is?![]()
Ik heb alleen maar vriendelijk geholpen en in m'n posts naar dit topic toe gelinktquote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik dadelijk een paar banverzoeken tegemoet ga zien.
Jij blij, wij blij, iedereen blij.quote:
Dezelfde reden als jouw ban.quote:Op zondag 5 november 2006 16:46 schreef Piovan het volgende:
Waarvoor een ban?
Als je nergens een nieuw topic aan kan makenquote:Op zondag 5 november 2006 16:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waar kan ik zien dat ik ban heb?
Omfg te gek voor woorden
Alleen als je van ponies, de Tina en barbiepoppen houdt. Hetgeen ik ernstig in twijfel trek.quote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi jij wilt dus niet mijn penvriendin worden![]()
![]()
Ik wilde posten in je topic maar de spelbreker was me voorquote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi jij wilt dus niet mijn penvriendin worden![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als je van ponies, de Tina en barbiepoppen houdt. Hetgeen ik ernstig in twijfel trek.
om je tegen jezelf te beschermenquote:Op zondag 5 november 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
waarom moet mijn topic nou dicht, remlof....
Het topic werd niet begrepen en dus verbaggerd.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hey Remlof
[afbeelding] Topique
Is fictief en bestaat dus niet, valt dus ook niet onder spam.
Maar ja, jij doet natuurlijk ook maar je plichtTot vannacht! (Rond 5:00)
Kunnen we weer samen lekker rellen
Sterkte tot die tijd en hou je sterk!![]()
-Zrtlrnc
Ja ok, daar heb je een punt, maar dat ligt meer aan de gemiddelde FOK!-user met het iq van een pollepel.quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het topic werd niet begrepen en dus verbaggerd.
Bovendien moet je geen e-mail adressen van anderen posten, of was dat adres ook fictief?
Activia! Ik leg de krant alvast bij het toilet!quote:
PM haar maar danquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef cyberstalker het volgende:
Ja verdorie remlof, waarom moest hoi nou dicht. Ik had net zo'n leuke reply bedacht.
Hallo, hallo ik dacht dat ik hier wel vrij kansloos bezig ben hier.!!! Niet lullig te doen of zo maar ik verwacht natuurlijk wel een antwoord op mijn vraag. Liefst met uitleg natuurlijk. Kijk ben het een beetje zat dat wij (de kansloze) mensen steeds aan het kortste eind trekken.quote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je een punt, maar dat ligt meer aan de gemiddelde FOK!-user met het iq van een pollepel.![]()
Adres was een traceerlocatie voor dit zeldzame soort. Iedereen moet in zijn leven minstens eenmaal een breezer gespot hebben
Maarja, gemiste kans, ik ga nu wel ff in een hoekje huilen en m'n verdriet wegvreten.
Spreek je nog![]()
nee dat weet ik maar is zo lekker kansloos...... toch.quote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
Er staat dat je hier kansloze vragen kan stellen, niet dat die vragen beantwoord worden toch?
maar wanneer mag ik dan weer posten?quote:Op maandag 6 november 2006 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je niet lief was tegen je oma![]()
Nee alleen degene die het topic opentquote:Op maandag 6 november 2006 09:11 schreef EL_REY het volgende:
mag iedereen hier nu opeens een OP maken???
niks tegen in te brengen..quote:Op maandag 6 november 2006 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee alleen degene die het topic opent
Nee hoor, ik begin hier gewoon midden in het topic met een niewe OPquote:
wat is het nouquote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef remlof het volgende:
Ow nee, de OP staat vast, de TT mag je zelf verzinnen
ohquote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef remlof het volgende:
Kansloze vragen aangaande ONZ dus, voor de duidelijkheid
Excuus, we hebben ditkeer geen rekening gehouden met mensen met ondergemiddeld intelligentieniveau.quote:
We kunnen de editgeschiedenis van je OP wel zien hoorquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Holocaust? Nee joh!
remlof waarom gooi je je fantopic dicht!!!!
jij jaquote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We kunnen de editgeschiedenis van je OP wel zien hoor
quote:Op maandag 6 november 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Excuus, we hebben ditkeer geen rekening gehouden met mensen met ondergemiddeld intelligentieniveau.
Nee, ik zie daar het nut niet van in.quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?
![]()
oke' omdat jij vloeistofje bentquote:Op maandag 6 november 2006 13:30 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.
wat doe je dan nog hier?quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
Baggeraartjes, wat via pm kan hoef je hier dus niet te posten!
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijnquote:
MOD uitspraken archief #2quote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef remlof het volgende:
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijn
Is maikuuul 18+ dan?quote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef remlof het volgende:
doe maar in KPD maikuuul
Der lopen wel een paar toffe topicsquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk niet, dus heeft ie gewoon pech
Ja en? Ik heb in deel 1 al gezegd dat er geen 2e zou komen. Wees blij dat jullie dat andere topic nog vol hebben mogen lullen. Het was sowieso meer PUB dan ONZquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Remlof?
Die vorige deeltjes liepen zo goed....
vraag maar in Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef mvc het volgende:
Mijn geld is op, weet iemand een goede manier op briefgeld na te maken ?
Hoi.quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
je mag het ook zeggen als het geen goed idee van mij is
Ik vond check deze zeehond :o nog slechterquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef boem-dikkie het volgende:
remlof waarom heb je altijd de neiging om topics dicht te gooien die tenminste grappig bedoeld zijn.
En waardeloze onzin topics die nergens op slaan open te laten?
even een paar vb's:
Rickokun
Euhh, A's en Fa's :
De 2 opvolgers waren nog 10x zo slechtquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond check deze zeehond :o nog slechter
opvolgersquote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De 2 opvolgers waren nog 10x zo slecht
Ah, ik vond al geen ONZ-topics in je postgeschiedenis.quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[FB] Stel hier uw kansloze vragen!
quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah, ik vond al geen ONZ-topics in je postgeschiedenis.
Maar een goed idee.. Hij staat in ONZ.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ja hallo Je Zus hier!!
Ik wil hier even klagen over het feit dat er om 1 uur 's nachts nog zoveel mods wakker zijn [afbeelding]
modderetterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef Oversight het volgende:
Ik kan officiele antwoorden geven nu!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Even wat slowchat-zwaaigedrag verwijderd.
nogmaals moddereter???quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nogmaals moddereter???
wat is daar het verschil mee met een moderator inlikkert![]()
en dat heeft als redenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik mag over heel Fok! heen commentaar leveren, en kan alle mails van alle users lezen...
Het doet je geen goed nee, die site. Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie o wie is bezig met... Goed ingegrepenWaat een kutsite is het geworden trouwens...
o... was jij de TS?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie o wie is bezig met... Goed ingegrepenWaat een kutsite is het geworden trouwens...
Het zijn er 11.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:38 schreef murp het volgende:
hoeveel notes heb ik eigenlijk?
als het meer als 10 zijn zal ik de rest van het jaar niet meer baggeren...
Het is toch echt zoquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
-850 voorspelbaar. En +2 notes voor jogy.![]()
Ok sorry murp maar dit is echt dik bewijs, je hebt jezelf uitgelollerpwnd, jij krijgt een kickje naar TRUquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
, jij krijgt een kickje naar TRU
Ben jij net zoals ik benieuwd hoeveel notes wij boefjes hebben?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
schuif de volgende keer die ( iets op..
Kunnen ook positief zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben jij net zoals ik benieuwd hoeveel notes wij boefjes hebben?
Beidewaj, serieus, zijn notes per definitie negatief of gewoon iets over de user?
iets met 2 00'enquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen ook positief zijn.
Ik weet wel hoeveel notes ik heb..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef remlof het volgende:
ga je oma pesten P-L![]()
ow hier, cadeautje voor je
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan een modje de titel even veranderen in:
Pony-Lover adoratie topic!!!????
![]()
![]()
![]()
![]()
wat de fok?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef remlof het volgende:
wat snap je niet aan de term "feedback topic"?
nou vooruit: Urkse vader geeft incest toequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
hey remlof, ouwe ernhemse moortgatter. open weer eens subiet het topic van urkse vader! dat is een prachttopic!
pretty please...
ik ben een blij man. al zou het een stille dood sterven, maar daar is het te goed voor. ik ga ff reclame maken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
nou vooruit: Urkse vader geeft incest toe
opgeschoond en wel
je hebt geen pmquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben een blij man. al zou het een stille dood sterven, maar daar is het te goed voor. ik ga ff reclame maken...
dank je ernhemmer.
T_L, je wil niet wéten hoeveel slotjes ik in mijn korte loopbaan al heb gezet waarin ik doorlink naar het centrale topic daarvoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef The_Langolier het volgende:
Zeg, al die fucking topics met zo'n youtube filmpje in de OP, en daarna geen nuttige/leuke toevoeging/draai aan het topic, kunnen die niet preventief geruimd worden?
Bvd, T_L
Hulde daarvoor uiteraard! Wellicht helpt het als 'funny links en clips' makkelijker vindbaar wordt gemaakt, zodat de betreffende users weten waar ze zijn moeten en dus geen topic openen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
T_L, je wil niet wéten hoeveel slotjes ik in mijn korte loopbaan al heb gezet waarin ik doorlink naar het centrale topic daarvoor.
Nóg makkelijker vindbaar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hulde daarvoor uiteraard! Wellicht helpt het als 'funny links en clips' makkelijker vindbaar wordt gemaakt, zodat de betreffende users weten waar ze zijn moeten en dus geen topic openen.![]()
VLEK-jes,
Lango
Als het een sticky is oid dan kunnen ze direct daar klikken. Nu moeten ze gaan zoeken waar het topic ergens is. En daar nemen deze users juist de moeite niet voor, want als ze dat deden konden ze ook wel wat moeite doen voor een leuk topic. Als je ze een linkje geeft in hun topic dan ben je al te laat natuurlijk, want het topic had er nooit moeten komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nóg makkelijker vindbaar?. Kom op zeg! Ik twijfel soms best aan het niveau van de users in ONZ, maar het zijn geen debielen dat als ik ze duizend keer het linkje van dat topic geef, ze nog niet weten waar het staat.
Tja, ik heb iets soortgelijks al eens overlegd, maar de conclusie was dat we het gewoon niet waard vonden, en dat we sowieso niet van mening waren dat het zou helpen. Hoe dan ook, het is niet zo dat we álle topics met filmpjes of plaatjes of links gelijk op slot doen, het gaat erom hoe leuk en vernieuwend het is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als het een sticky is oid dan kunnen ze direct daar klikken. Nu moeten ze gaan zoeken waar het topic ergens is. En daar nemen deze users juist de moeite niet voor, want als ze dat deden konden ze ook wel wat moeite doen voor een leuk topic. Als je ze een linkje geeft in hun topic dan ben je al te laat natuurlijk, want het topic had er nooit moeten komen.
Klopt. Jammer dat dat leuke en vernieuwende vaak niet is, aber gut. Finito, ik begin me al net zo'n verzuurde oldbie te voelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tja, ik heb iets soortgelijks al eens overlegd, maar de conclusie was dat we het gewoon niet waard vonden, en dat we sowieso niet van mening waren dat het zou helpen. Hoe dan ook, het is niet zo dat we álle topics met filmpjes of plaatjes of links gelijk op slot doen, het gaat erom hoe leuk en vernieuwend het is.
Nadeel van youtube.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:26 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat dat leuke en vernieuwende vaak niet is, aber gut. Finito, ik begin me al net zo'n verzuurde oldbie te voelen.![]()
Je snapt het wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Of gewoon niet posten natuurlijk
Zolang het vlees (en de wil) zwak blijft zullen waarschuwingen idd niet helpen, maar bedankt, dan weet ik dit voor de toekomst. Hopelijk is onze relatie hierdoor echter niet verstoord NJquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Je snapt het wel.
Het maakt niet uit hoeveel disclaimers je er bij zet. Als je het post, dan post je het.
Jij ook een leuke dag gewenstquote:Op woensdag 8 november 2006 09:20 schreef EL_REY het volgende:
goedemorgen lieve mods
weer een mooie dag voor de boeg met een hoop gemodder????succes vandaag
jullie huisdier
whehequote:
Je doet me een beetje denken aan mijn oppas-hond. Ik moet de komende twee weken op een Bullterriër passen die zo ongeveer één bonk ADHD is met schoothond-waanideëen. Geen kwaad bot in zijn lichaam maar totaal hopeloos. Voor de lol rent hij rondjes onder een metalen salontafel en stoot hij zijn hoofd 3 a 4 keer zonder te stoppen. Enige manier omdat mormel rustig te krijgen is door hem een schoen te laten etenquote:
ik zie een gelijkenisquote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan mijn oppas-hond. Ik moet de komende twee weken op een Bullterriër passen die zo ongeveer één bonk ADHD is met schoothond-waanideëen. Geen kwaad bot in zijn lichaam maar totaal hopeloos. Voor de lol rent hij rondjes onder een metalen salontafel en stoot hij zijn hoofd 3 a 4 keer zonder te stoppen. Enige manier omdat mormel rustig te krijgen is door hem een schoen te laten eten.
iedereen gaat dood, dat is iets waar we al 2006 jaar tegen vechten maar niemand is de dood ooit te slim afgeweest..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe
EL_REeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik hoop dat je perongeluk dood gaat.
Denk toch wel wat langer, hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, dat is iets waar we al 2006 jaar tegen vechten maar niemand is de dood ooit te slim afgeweest..
op wat pubers na in final destination 1 & 2 maar goed![]()
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...quote:
ik ben toch ook een vreemde snuit(er)quote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...
Ik zou het ook nooit gedaan hebben maar iedereen blijft wel bij je uit de buurtquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...
2007 jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk toch wel wat langer, hoor![]()
Trouwens, kan de TT niet worden aangepast in "post hier je lieve hondjes"?![]()
ja en jou vind ik ook niet mooiquote:Op woensdag 8 november 2006 10:21 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ben toch ook een vreemde snuit(er)![]()
en, dat ben ik!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit gedaan hebben maar iedereen blijft wel bij je uit de buurt. En als ik ga slapen dan ligt hij voor de slaapkamerdeur om mij te beschermen
.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef EL_REY het volgende:
[..]
2007 jaar![]()
ik heb geen bronnen van daarvoor nl, dus tis lastig te achterhalen zo
zie mijn FoBoquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk toch wel wat langer, hoor![]()
Trouwens, kan de TT niet worden aangepast in "post hier je lieve hondjes"?![]()
jawel gekkie....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja en jou vind ik ook niet mooi![]()
lijkt mij ook weleens gezellig...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:kom jij ook de volgende meet? whehe lijkt me leuk zeg
wanneer jij het woord "dezelfde" goed speltquote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer vallen pasen en pinksteren op dezelfe dag?
sinds jij blauw bent ben je een beetje veranderd witlofquote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef remlof het volgende:
Hey, er staat "kansloze vragen" in de TT, niet "totaal-niet-ter-zake-doende vragen"!![]()
koeiepoepquote:Op woensdag 8 november 2006 16:45 schreef EL_REY het volgende:
[..]
sinds jij blauw bent ben je een beetje veranderd witlof![]()
je hebt het niet meer in je, die spontaniteit![]()
![]()
echt waar with love, ik mis je...quote:
Gelul, hij is net een geëvolueerde pokemon, hetzelfde alleen nog toffer met veel meer kekke powers.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef EL_REY het volgende:
[..]
echt waar with love, ik mis je...
wij missen je....
je wordt gemist![]()
![]()
Precies, en hoe meer kekke powers je hebt hoe voorzichtiger je er mee om moet gaan. Maar uiteindelijk blijf ik gewoon een pokemon, net als alle andere. En eentje die even gaat bieren nu!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelul, hij is net een geëvolueerde pokemon, hetzelfde alleen nog toffer met veel meer kekke powers.
remlof kom terugquote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, en hoe meer kekke powers je hebt hoe voorzichtiger je er mee om moet gaan. Maar uiteindelijk blijf ik gewoon een pokemon, net als alle andere. En eentje die even gaat bieren nu!
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
of je drinkt heel snel, of je bent heel snel dronken..quote:
Omdat het allebei baggertopics zonder paints waren. Ik denk dat het onderwerp ook wel is uitgekauwd nu,quote:Op donderdag 9 november 2006 15:25 schreef MrManiak het volgende:
Waarom is Toontje II nou tot 2 maal toe gesloten...
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het allebei baggertopics zonder paints waren. Ik denk dat het onderwerp ook wel is uitgekauwd nu,
Ja hoor, als extra service knippen we je buik open en stoppen we het eten direct in de maag zodat je niet hoeft te kauwen. Geef maar even je adres en ik kom eraan met mijn heggeschaarquote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wou graag 1 patat oorlog, 2 frikandel speciaal, 1 mexicano curry en een liter jopiesaus kan dat ?
![]()
De Egelslag in Assen, daar waar die mooie fiets voor de deur staatquote:Op donderdag 9 november 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, als extra service knippen we je buik open en stoppen we het eten direct in de maag zodat je niet hoeft te kauwen. Geef maar even je adres en ik kom eraan met mijn heggeschaar.
quote:
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8quote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef Pony-Lover het volgende:
baggertijd?
je hebt tijd voor elk topic van mij. Behalve dat kuttopicquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8
Dacht je dat Piovan mijn echte naam was ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef murp het volgende:
wie is bas?
Ze hebben mn blauw gejat.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8
oh, dan blijf ik nog effequote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dacht je dat Piovan mijn echte naam was ofzo.
Het niveau daalt met de seconde met jou in de buurt.
hear hear.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Remlof,
Jij bent de minste mod op het forum atm.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef P8 het volgende:
[..]
hear hear.
Kijk mijn Sig!
Ik ben anti-remlof
ik vond het een heel passende sluitpost voor Permban Thunder-NLquote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Remlof,
Ik zie dat je je eigen te goed voelt in mijn inmiddels gesloten topic over jou.
Ik wil wel eens een antwoord waarom jij die reactie plaatste in het Permban User topic zette.
Als je hier weer niet op reageert, dan kan je voor mijn part zeer diep in de stront zakken, nog dieper dan je er nu al inzit.'
Jij bent de minste mod op het forum atm.
Dit is geen afbrand mailtje, maar als je mij niet eens een antwoord wil verschaffen, wind ik je maar waardeloos.
Met vriendelijke groet,
Bas
Waarom weer zo politiek correct antwoorden?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond het een heel passende sluitpost voor Permban Thunder-NL
next!
Dat zou ik geen bagger willen noemen ! bagger onwaardig die pulpquote:
op wie doel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef remlof het volgende:
Mensen die in ONZ posten en zelf geen humor hebben
pulp fiction!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zou ik geen bagger willen noemen ! bagger onwaardig die pulp![]()
![]()
Matige cult filmquote:
Dan kan bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom me even inlikken.
*HAP*!quote:
EH..... Ik heb een vraag, vind jij óók dat KaMo meestal stomme topics maakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef remlof het volgende:
bagger/slowchat hier na deze post wordt verwijderd
Ik zou gaan stakenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef vloeistofje het volgende:
Ik wilde even melden dat KaMo meestal stomme topics maakt.
Het schijnt dat dat niet echt veel zoden aan de dijk zet.quote:
achter FB?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag in het nieuwe FB topic de NB achter FB weer terug komen ?
![]()
![]()
![]()
nee, da's verwarrendquote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag in het nieuwe FB topic de NB achter FB weer terug komen ?
![]()
![]()
![]()
Het zou een ode zijn aan NBquote:
NBquote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het zou een ode zijn aan NB![]()
Ik ga dus niet meer voor de lapo![]()
bij iedereen, zie mededelingenforum, staat posting van breuls over soort van onderhoud.quote:Op vrijdag 10 november 2006 03:00 schreef vronie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier goed ,maar bij mij ligt FOk er steeds uit
succesquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef EL_REY het volgende:
de hele nacht doorgewerkt omdat er mischien een helikopter moest worden ingezet
kan de hele dag niet slapen, want nu heb ik gewonen standby dienst.....
maar!!!
ik ga vanavond wel wat drinken met het meisje van de ehbo!!!
Hier staat iedereen who gives a fuck!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef EL_REY het volgende:
de hele nacht doorgewerkt omdat er mischien een helikopter moest worden ingezet
kan de hele dag niet slapen, want nu heb ik gewonen standby dienst.....
maar!!!
ik ga vanavond wel wat drinken met het meisje van de ehbo!!!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier staat iedereen who gives a fuck!
waar sta ik dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier staat iedereen who gives a fuck!
hoe weet jij waar ik staquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
links onder de boom murp
zeer nuttig ja!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ook een nuttige bijdrage: er gaan niet veel posts meer in dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |