Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Sterker nog dit is al een reeksquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef murp het volgende:
wordt dit dan een reeks?
welk deeltje is dit dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sterker nog dit is al een reeks![]()
neequote:Op zondag 5 november 2006 04:11 schreef Pony-Lover het volgende:
OOOH Remlof![]()
![]()
![]()
![]()
mag m'n topic weer open? het was heul veel werk om te maken![]()
Fraubitch, ik ga je swaffelen!!!
![]()
![]()
Soms modt je wel he?quote:Op zondag 5 november 2006 13:44 schreef vloeistofje het volgende:
remlof modt om 4:46. Ik vond je al tof toen je user was, maar ook als mod ben je nu mijn heldSchitterend!
Wanneer gaan we weer eens een pilsje drinken?quote:
Lees: neuken.quote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens een pilsje drinken?![]()
Bwhehe. Dan ken je Stofje nog niet.quote:
De mods zullen toch gaan winnenquote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
De democratie zal winnen! Ik zie een ONZ revolutie!![]()
relmofquote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef Gamer_V het volgende:
Als mijn topic verwijderd wordt, wat moet ik dan met deze pic?[afbeelding]
Je, hoe moet ik weten wat een remlof is?![]()
Ik heb alleen maar vriendelijk geholpen en in m'n posts naar dit topic toe gelinktquote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik dadelijk een paar banverzoeken tegemoet ga zien.
Jij blij, wij blij, iedereen blij.quote:
Dezelfde reden als jouw ban.quote:Op zondag 5 november 2006 16:46 schreef Piovan het volgende:
Waarvoor een ban?
Als je nergens een nieuw topic aan kan makenquote:Op zondag 5 november 2006 16:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waar kan ik zien dat ik ban heb?
Omfg te gek voor woorden
Alleen als je van ponies, de Tina en barbiepoppen houdt. Hetgeen ik ernstig in twijfel trek.quote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi jij wilt dus niet mijn penvriendin worden![]()
![]()
Ik wilde posten in je topic maar de spelbreker was me voorquote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi jij wilt dus niet mijn penvriendin worden![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als je van ponies, de Tina en barbiepoppen houdt. Hetgeen ik ernstig in twijfel trek.
om je tegen jezelf te beschermenquote:Op zondag 5 november 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
waarom moet mijn topic nou dicht, remlof....
Het topic werd niet begrepen en dus verbaggerd.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hey Remlof
[afbeelding] Topique
Is fictief en bestaat dus niet, valt dus ook niet onder spam.
Maar ja, jij doet natuurlijk ook maar je plichtTot vannacht! (Rond 5:00)
Kunnen we weer samen lekker rellen
Sterkte tot die tijd en hou je sterk!![]()
-Zrtlrnc
Ja ok, daar heb je een punt, maar dat ligt meer aan de gemiddelde FOK!-user met het iq van een pollepel.quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het topic werd niet begrepen en dus verbaggerd.
Bovendien moet je geen e-mail adressen van anderen posten, of was dat adres ook fictief?
Activia! Ik leg de krant alvast bij het toilet!quote:
PM haar maar danquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef cyberstalker het volgende:
Ja verdorie remlof, waarom moest hoi nou dicht. Ik had net zo'n leuke reply bedacht.
Hallo, hallo ik dacht dat ik hier wel vrij kansloos bezig ben hier.!!! Niet lullig te doen of zo maar ik verwacht natuurlijk wel een antwoord op mijn vraag. Liefst met uitleg natuurlijk. Kijk ben het een beetje zat dat wij (de kansloze) mensen steeds aan het kortste eind trekken.quote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je een punt, maar dat ligt meer aan de gemiddelde FOK!-user met het iq van een pollepel.![]()
Adres was een traceerlocatie voor dit zeldzame soort. Iedereen moet in zijn leven minstens eenmaal een breezer gespot hebben
Maarja, gemiste kans, ik ga nu wel ff in een hoekje huilen en m'n verdriet wegvreten.
Spreek je nog![]()
nee dat weet ik maar is zo lekker kansloos...... toch.quote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
Er staat dat je hier kansloze vragen kan stellen, niet dat die vragen beantwoord worden toch?
maar wanneer mag ik dan weer posten?quote:Op maandag 6 november 2006 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je niet lief was tegen je oma![]()
Nee alleen degene die het topic opentquote:Op maandag 6 november 2006 09:11 schreef EL_REY het volgende:
mag iedereen hier nu opeens een OP maken???
niks tegen in te brengen..quote:Op maandag 6 november 2006 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee alleen degene die het topic opent
Nee hoor, ik begin hier gewoon midden in het topic met een niewe OPquote:
wat is het nouquote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef remlof het volgende:
Ow nee, de OP staat vast, de TT mag je zelf verzinnen
ohquote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef remlof het volgende:
Kansloze vragen aangaande ONZ dus, voor de duidelijkheid
Excuus, we hebben ditkeer geen rekening gehouden met mensen met ondergemiddeld intelligentieniveau.quote:
We kunnen de editgeschiedenis van je OP wel zien hoorquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Holocaust? Nee joh!
remlof waarom gooi je je fantopic dicht!!!!
jij jaquote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We kunnen de editgeschiedenis van je OP wel zien hoor
quote:Op maandag 6 november 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Excuus, we hebben ditkeer geen rekening gehouden met mensen met ondergemiddeld intelligentieniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |