WEIRD AL YANKOVIC !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef Disorder het volgende:
Wow, dat smells like teen nogwattus is best gaaf. Welke band was dat?
Nou, ik ben bang van niet. Ik heb gehoord dat ze een duet aan het opnemen is met Jason Donovan, het heet 'Especially for you' geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Game on
Die Kylie Minoque, een echte eendagsvlieg. Na The Locomotion horen we niks meer van dr
Zeg, die dope spelling was er nog niet in de 90'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef THA-PIETERT het volgende:
eej man, heb jij al een acount bij de digitale stad? egt kicke hoor, een soort communitie maar dan op internet....
undercover zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:40 schreef Underdoggy het volgende:
Sunchaser is mod!
Ik nomineer deze post tot topper van dit topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef maduropa het volgende:
verdorie,
ben verdomme goedgekeurd voor militaire dienst. Als ik klaar ben met mijn studie zullen ze me dan verdomme ook nog oproepen. Wou dat ze dat eens gingen afschaffen, heb er helemaal geen zin in om een of ander vers puberend knulletje dat vrijwillig sergeant is geworden te zien die denkt dat ie de baas is. Als het zover is, laat ik het hem duidelijk merken.
Zouden ze het ooit gaan afschaffen, die dienstplicht?
Wie weet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Picardski het volgende:
Zou Mick Doohan dit jaar het 500cc wereldkampioenschap winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |