WEIRD AL YANKOVIC !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef Disorder het volgende:
Wow, dat smells like teen nogwattus is best gaaf. Welke band was dat?
Nou, ik ben bang van niet. Ik heb gehoord dat ze een duet aan het opnemen is met Jason Donovan, het heet 'Especially for you' geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Game on
Die Kylie Minoque, een echte eendagsvlieg. Na The Locomotion horen we niks meer van dr
Zeg, die dope spelling was er nog niet in de 90'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef THA-PIETERT het volgende:
eej man, heb jij al een acount bij de digitale stad? egt kicke hoor, een soort communitie maar dan op internet....
undercover zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:40 schreef Underdoggy het volgende:
Sunchaser is mod!
Ik nomineer deze post tot topper van dit topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef maduropa het volgende:
verdorie,
ben verdomme goedgekeurd voor militaire dienst. Als ik klaar ben met mijn studie zullen ze me dan verdomme ook nog oproepen. Wou dat ze dat eens gingen afschaffen, heb er helemaal geen zin in om een of ander vers puberend knulletje dat vrijwillig sergeant is geworden te zien die denkt dat ie de baas is. Als het zover is, laat ik het hem duidelijk merken.
Zouden ze het ooit gaan afschaffen, die dienstplicht?
Wie weet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Picardski het volgende:
Zou Mick Doohan dit jaar het 500cc wereldkampioenschap winnen
Zou leuk zijn als ze dan dagelijks met een talkshow komen, beetje lullen over voetbal, muziek van acda en de munnik (veelbelovbende band uiit Amsterdam) twee oude mannen en een droge sidekick erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik durf te wedden dat het WK98 helemaal super gaat worden, hopelijk haalt oranje de finale.
Damn dat is waar ook... Die dingen werden echt verkocht voor die prijs...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef gekjongk het volgende:
Wie heeft die nieuwe plaat van gabber piet al gehoord? Echt cool man. Ik heb trouwens gisteren nog een aussie gekocht voor maar 350 gulden!
Als Schumacher ook maar enige kans wil maken, zal 'ie bij wijze van spreken Senna's auto al moeten saboteren!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef poebeertjuh het volgende:
Het was weer een spannende race afgelopen weekend... Vooral de strijd tussen Schumacher en Senna, zenuwslopend!
Werden verkocht? Wat lul je nou, ze worden nog steeds verkocht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:16 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Damn dat is waar ook... Die dingen werden echt verkocht voor die prijs...
Stelletje mafkezen. De gaten vielen erin zodra je maar naar een sigaret keek.![]()
hmms 33k6 heb ik hier maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef Haijo het volgende:
Ik zou graag willen reageren maar ben de rest van de reacties nog aan het binnenhalen met mijn 56k modem.
aha die schrijverquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:33 schreef Puzzelaar het volgende:
Die gast achter de OV-jaarkaart, wat een relnicht zeg. Hij zei dat hij misschien wel verder wil in de politiek. Nou, ik kan je dit zeggen, die schopt het echt niet ver hoor.
Sorry ik heb zelf geen computer thuis, heb er geen verstand van. Ik internet hier bij mijn zus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef ElCondor het volgende:
Whoehoe, ik heb net mijn planet internet account aangemaakt.
elcondor@pi.net. Echt gaaf. Volgende week krijg ik het pakketje met Chameleon browser binnen.
Ik ben zo benieuwd! Ben ik eindelijk van DDS af...
Ik heb overigens wel gehoord dat ze binnenkort samen zouden kunnen gaan met World Access... weet iemand daar meer van?
Ja, die is dood hoor. Dat kan je nu al voorspellen. Ik denk trouwens niet dat ze ooit wordt gevonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef Steve.Porter het volgende:
jezus hebben jullie het al gehoord van ontvoerde oostenrijkse meisje, Natascha Kampusch? Er is al een enorm grote zoekactie geweest, maar leverde helaas niets op..zul je zien dat ze haar straks terug vinden bij een of andere gek begraven in de achtertuin
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |