Nee, ik zie daar het nut niet van in.quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?
![]()
oke' omdat jij vloeistofje bentquote:Op maandag 6 november 2006 13:30 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.
wat doe je dan nog hier?quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
Baggeraartjes, wat via pm kan hoef je hier dus niet te posten!
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijnquote:
MOD uitspraken archief #2quote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef remlof het volgende:
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijn
Is maikuuul 18+ dan?quote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef remlof het volgende:
doe maar in KPD maikuuul
Der lopen wel een paar toffe topicsquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk niet, dus heeft ie gewoon pech
Ja en? Ik heb in deel 1 al gezegd dat er geen 2e zou komen. Wees blij dat jullie dat andere topic nog vol hebben mogen lullen. Het was sowieso meer PUB dan ONZquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Remlof?
Die vorige deeltjes liepen zo goed....
vraag maar in Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef mvc het volgende:
Mijn geld is op, weet iemand een goede manier op briefgeld na te maken ?
Hoi.quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
je mag het ook zeggen als het geen goed idee van mij is
Ik vond check deze zeehond :o nog slechterquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef boem-dikkie het volgende:
remlof waarom heb je altijd de neiging om topics dicht te gooien die tenminste grappig bedoeld zijn.
En waardeloze onzin topics die nergens op slaan open te laten?
even een paar vb's:
Rickokun
Euhh, A's en Fa's :
De 2 opvolgers waren nog 10x zo slechtquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond check deze zeehond :o nog slechter
opvolgersquote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De 2 opvolgers waren nog 10x zo slecht
Ah, ik vond al geen ONZ-topics in je postgeschiedenis.quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[FB] Stel hier uw kansloze vragen!
quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah, ik vond al geen ONZ-topics in je postgeschiedenis.
Maar een goed idee.. Hij staat in ONZ.

quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ja hallo Je Zus hier!!
Ik wil hier even klagen over het feit dat er om 1 uur 's nachts nog zoveel mods wakker zijn [afbeelding]
modderetterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef Oversight het volgende:
Ik kan officiele antwoorden geven nu!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Even wat slowchat-zwaaigedrag verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |