Nee, ik zie daar het nut niet van in.quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Hallo krijg ik nog andwoordt, op mijn kansloze vraag.??
[afbeelding]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Misschien een kansloze vraag, maar waarom schrijf jij "antwoordt" met dt?
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
misschien een kansloze vraag, maar waar bemoei jij je mee?
![]()
oke' omdat jij vloeistofje bentquote:Op maandag 6 november 2006 13:30 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat is geen bemoeienis, ik ben oprecht nieuwsgierig.
wat doe je dan nog hier?quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
Baggeraartjes, wat via pm kan hoef je hier dus niet te posten!
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijnquote:
MOD uitspraken archief #2quote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef remlof het volgende:
We zijn hier nog omdat serieuze vragen over de moderatie ter lering (ende vermaeck) van iedereen kunnen zijn
Is maikuuul 18+ dan?quote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef remlof het volgende:
doe maar in KPD maikuuul
Der lopen wel een paar toffe topicsquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk niet, dus heeft ie gewoon pech
Ja en? Ik heb in deel 1 al gezegd dat er geen 2e zou komen. Wees blij dat jullie dat andere topic nog vol hebben mogen lullen. Het was sowieso meer PUB dan ONZquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Remlof?
Die vorige deeltjes liepen zo goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |