hij pwnt maikuuul zwaar gekquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maikuuul Pwnt Rickokun met zijn lollerC1000
Je kan beter aan je moeder vragen wanneer ze die vuist uit je vader haaltquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:waardeloos topic weer p8 , wanneer pleeg jij eens zelfmoord eigelijk?
ik vroeg het, en ze zei dat ze 10 euro wou hebben als je het leuk vind om te zienquote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef P8 het volgende:
[..]
Je kan beter aan je moeder vragen wanneer ze die vuist uit je vader haalt
Zei ze dat? Ik wil graag 10 euro schadevergoeding hebben. Emotionele schade heb ik eraan overgehoudenquote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik vroeg het, en ze zei dat ze 10 euro wou hebben als je het leuk vind om te zien
ah jongen toch, heeft ze jou ook onder handen genomen? En alleen emotionele schade?quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef P8 het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ik wil graag 10 euro schadevergoeding hebben. Emotionele schade heb ik eraan overgehouden
was jij uitgescheurd dan?quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ah jongen toch, heeft ze jou ook onder handen genomen? En alleen emotionele schade?
zo keek je zeker ook toen jij onder handen werd genomen, een gelukzalige glimlach met tranen, door de pijn en het genotquote:![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef P8 het volgende:
[..]
zo keek je zeker ook toen jij onder handen werd genomen, een gelukzalige glimlach met tranen, door de pijn en het genot
wordt het te persoonlijk?quote:Op maandag 6 november 2006 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nu is t niet eens meer grappig man
quote:
ow en ik maar denken dat we serieus warenquote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee dat niet maar doorgaan op een flauw grapje is saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |