Jij ook een leuke dag gewenstquote:Op woensdag 8 november 2006 09:20 schreef EL_REY het volgende:
goedemorgen lieve mods
weer een mooie dag voor de boeg met een hoop gemodder????succes vandaag
jullie huisdier
whehequote:
Je doet me een beetje denken aan mijn oppas-hond. Ik moet de komende twee weken op een Bullterriër passen die zo ongeveer één bonk ADHD is met schoothond-waanideëen. Geen kwaad bot in zijn lichaam maar totaal hopeloos. Voor de lol rent hij rondjes onder een metalen salontafel en stoot hij zijn hoofd 3 a 4 keer zonder te stoppen. Enige manier omdat mormel rustig te krijgen is door hem een schoen te laten etenquote:
ik zie een gelijkenisquote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan mijn oppas-hond. Ik moet de komende twee weken op een Bullterriër passen die zo ongeveer één bonk ADHD is met schoothond-waanideëen. Geen kwaad bot in zijn lichaam maar totaal hopeloos. Voor de lol rent hij rondjes onder een metalen salontafel en stoot hij zijn hoofd 3 a 4 keer zonder te stoppen. Enige manier omdat mormel rustig te krijgen is door hem een schoen te laten eten.
iedereen gaat dood, dat is iets waar we al 2006 jaar tegen vechten maar niemand is de dood ooit te slim afgeweest..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe
EL_REeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik hoop dat je perongeluk dood gaat.
Denk toch wel wat langer, hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, dat is iets waar we al 2006 jaar tegen vechten maar niemand is de dood ooit te slim afgeweest..
op wat pubers na in final destination 1 & 2 maar goed![]()
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...quote:
ik ben toch ook een vreemde snuit(er)quote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...
Ik zou het ook nooit gedaan hebben maar iedereen blijft wel bij je uit de buurtquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die honden vind ik niet echt mooi, vreemde snuit...
2007 jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk toch wel wat langer, hoor![]()
Trouwens, kan de TT niet worden aangepast in "post hier je lieve hondjes"?![]()
ja en jou vind ik ook niet mooiquote:Op woensdag 8 november 2006 10:21 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ben toch ook een vreemde snuit(er)![]()
en, dat ben ik!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit gedaan hebben maar iedereen blijft wel bij je uit de buurt. En als ik ga slapen dan ligt hij voor de slaapkamerdeur om mij te beschermen
.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef EL_REY het volgende:
[..]
2007 jaar![]()
ik heb geen bronnen van daarvoor nl, dus tis lastig te achterhalen zo
zie mijn FoBoquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk toch wel wat langer, hoor![]()
Trouwens, kan de TT niet worden aangepast in "post hier je lieve hondjes"?![]()
jawel gekkie....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja en jou vind ik ook niet mooi![]()
lijkt mij ook weleens gezellig...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:kom jij ook de volgende meet? whehe lijkt me leuk zeg
wanneer jij het woord "dezelfde" goed speltquote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer vallen pasen en pinksteren op dezelfe dag?
sinds jij blauw bent ben je een beetje veranderd witlofquote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef remlof het volgende:
Hey, er staat "kansloze vragen" in de TT, niet "totaal-niet-ter-zake-doende vragen"!![]()
koeiepoepquote:Op woensdag 8 november 2006 16:45 schreef EL_REY het volgende:
[..]
sinds jij blauw bent ben je een beetje veranderd witlof![]()
je hebt het niet meer in je, die spontaniteit![]()
![]()
echt waar with love, ik mis je...quote:
Gelul, hij is net een geëvolueerde pokemon, hetzelfde alleen nog toffer met veel meer kekke powers.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef EL_REY het volgende:
[..]
echt waar with love, ik mis je...
wij missen je....
je wordt gemist![]()
![]()
Precies, en hoe meer kekke powers je hebt hoe voorzichtiger je er mee om moet gaan. Maar uiteindelijk blijf ik gewoon een pokemon, net als alle andere. En eentje die even gaat bieren nu!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelul, hij is net een geëvolueerde pokemon, hetzelfde alleen nog toffer met veel meer kekke powers.
remlof kom terugquote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, en hoe meer kekke powers je hebt hoe voorzichtiger je er mee om moet gaan. Maar uiteindelijk blijf ik gewoon een pokemon, net als alle andere. En eentje die even gaat bieren nu!
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
of je drinkt heel snel, of je bent heel snel dronken..quote:
Omdat het allebei baggertopics zonder paints waren. Ik denk dat het onderwerp ook wel is uitgekauwd nu,quote:Op donderdag 9 november 2006 15:25 schreef MrManiak het volgende:
Waarom is Toontje II nou tot 2 maal toe gesloten...
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het allebei baggertopics zonder paints waren. Ik denk dat het onderwerp ook wel is uitgekauwd nu,
Ja hoor, als extra service knippen we je buik open en stoppen we het eten direct in de maag zodat je niet hoeft te kauwen. Geef maar even je adres en ik kom eraan met mijn heggeschaarquote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wou graag 1 patat oorlog, 2 frikandel speciaal, 1 mexicano curry en een liter jopiesaus kan dat ?
![]()
De Egelslag in Assen, daar waar die mooie fiets voor de deur staatquote:Op donderdag 9 november 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, als extra service knippen we je buik open en stoppen we het eten direct in de maag zodat je niet hoeft te kauwen. Geef maar even je adres en ik kom eraan met mijn heggeschaar.
quote:
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8quote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef Pony-Lover het volgende:
baggertijd?
je hebt tijd voor elk topic van mij. Behalve dat kuttopicquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8
Dacht je dat Piovan mijn echte naam was ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef murp het volgende:
wie is bas?
Ze hebben mn blauw gejat.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en als ik tijd heb zal ik eens naar dat topic kijken P8
oh, dan blijf ik nog effequote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dacht je dat Piovan mijn echte naam was ofzo.
Het niveau daalt met de seconde met jou in de buurt.
hear hear.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Remlof,
Jij bent de minste mod op het forum atm.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef P8 het volgende:
[..]
hear hear.
Kijk mijn Sig!
Ik ben anti-remlof
ik vond het een heel passende sluitpost voor Permban Thunder-NLquote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Remlof,
Ik zie dat je je eigen te goed voelt in mijn inmiddels gesloten topic over jou.
Ik wil wel eens een antwoord waarom jij die reactie plaatste in het Permban User topic zette.
Als je hier weer niet op reageert, dan kan je voor mijn part zeer diep in de stront zakken, nog dieper dan je er nu al inzit.'
Jij bent de minste mod op het forum atm.
Dit is geen afbrand mailtje, maar als je mij niet eens een antwoord wil verschaffen, wind ik je maar waardeloos.
Met vriendelijke groet,
Bas
Waarom weer zo politiek correct antwoorden?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond het een heel passende sluitpost voor Permban Thunder-NL
next!
Dat zou ik geen bagger willen noemen ! bagger onwaardig die pulpquote:
op wie doel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef remlof het volgende:
Mensen die in ONZ posten en zelf geen humor hebben
pulp fiction!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zou ik geen bagger willen noemen ! bagger onwaardig die pulp![]()
![]()
Matige cult filmquote:
Dan kan bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom me even inlikken.
*HAP*!quote:
EH..... Ik heb een vraag, vind jij óók dat KaMo meestal stomme topics maakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef remlof het volgende:
bagger/slowchat hier na deze post wordt verwijderd
Ik zou gaan stakenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef vloeistofje het volgende:
Ik wilde even melden dat KaMo meestal stomme topics maakt.
Het schijnt dat dat niet echt veel zoden aan de dijk zet.quote:
achter FB?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag in het nieuwe FB topic de NB achter FB weer terug komen ?
![]()
![]()
![]()
nee, da's verwarrendquote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag in het nieuwe FB topic de NB achter FB weer terug komen ?
![]()
![]()
![]()
Het zou een ode zijn aan NBquote:
NBquote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het zou een ode zijn aan NB![]()
Ik ga dus niet meer voor de lapo![]()
bij iedereen, zie mededelingenforum, staat posting van breuls over soort van onderhoud.quote:Op vrijdag 10 november 2006 03:00 schreef vronie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier goed ,maar bij mij ligt FOk er steeds uit
succesquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef EL_REY het volgende:
de hele nacht doorgewerkt omdat er mischien een helikopter moest worden ingezet
kan de hele dag niet slapen, want nu heb ik gewonen standby dienst.....
maar!!!
ik ga vanavond wel wat drinken met het meisje van de ehbo!!!
Hier staat iedereen who gives a fuck!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef EL_REY het volgende:
de hele nacht doorgewerkt omdat er mischien een helikopter moest worden ingezet
kan de hele dag niet slapen, want nu heb ik gewonen standby dienst.....
maar!!!
ik ga vanavond wel wat drinken met het meisje van de ehbo!!!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier staat iedereen who gives a fuck!
waar sta ik dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier staat iedereen who gives a fuck!
hoe weet jij waar ik staquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
links onder de boom murp
zeer nuttig ja!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ook een nuttige bijdrage: er gaan niet veel posts meer in dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |