Sukkel, denk je nu echt dat hij een kloon van mij is, dan vis je toch achteren het net.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef remlof het volgende:
*kloonscan aanvraagt
oh, dus toen dacht je: ik zal het in GC posten dan kan remlof er niet bij?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
Sukkel, denk je nu echt dat hij een kloon van mij is, dan vis je toch achteren het net.
Tsjongejonge...
Ik krijg niet eens de kans meer om te reageren in dat topic, slechte mod die je bent.
Wat uitdagen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:54 schreef rudedeltadude het volgende:
uitdagen is niet slim piovan...
En waar slaat dat op?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:54 schreef murp het volgende:
[..]
oh, dus toen dacht je: ik zal het in GC posten dan kan remlof er niet bij?
vraag dat dan in het FB topic, maar val ons niet met jouw bagger lastig.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat uitdagen.
Hij suggereert dat hij mijn kloon is, en geeft mij niet eens de kans om te reageren.
Stelletje..
en nu? moeten we met zn alle remlof gaan haten ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
En waar slaat dat op?
Als hij mij geeneens een kans geeft, doe ik dat toch in een nieuw topic.
remlofquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
en nu? moeten we met zn alle remlof gaan haten ofzo
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
vraag dat dan in het FB topic, maar val ons niet met jouw bagger lastig.
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
en nu? moeten we met zn alle remlof gaan haten ofzo
Jong, ik zal maar niks zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
vraag dat dan in het FB topic, maar val ons niet met jouw bagger lastig.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jong, ik zal maar niks zeggen.
Ik heb een gruwelijke hekel aan jouw soort mensen.
Als het met jou maar goed gaat he, anderen mogen het opsoppen.
PM remlof dan..... kan ie je het gewoon uitleggen...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jong, ik zal maar niks zeggen.
Ik heb een gruwelijke hekel aan jouw soort mensen.
Als het met jou maar goet gaat he, anderen mogen het opsoppen.
hierquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
PM remlof dan..... kan ie je het gewoon uitleggen...
Nee, ik doe geen moeite voor hem meer, hij ook niet voor mij blijkbaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
PM remlof dan..... kan ie je het gewoon uitleggen...
dan moet je ook niet zo knullig zeiken hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen moeite voor hem meer, hij ook niet voor mij blijkbaar.
Ik hou er niet van om zo beschuldigd te worden.
Mvg
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef Piovan het volgende:
Overal op het forum zie je meneer slotjes zetten, maar in dit topic reageren, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |