misschien wel 801 als jij ook meegaat als grote fan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
800 max gaan er mee volgende week bij jullie![]()
ach je weet toch waarom we bekend staan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien wel 801 als jij ook meegaat als grote fan?
Lijkt alleen maar zo. De meeste PSV-ers zijn geinfiltreerd in het Ajax publiek tijdens die wedstrijd. Ik ben er 1 van.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou wel lachen zijn als Heracles idd zou winnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:59 schreef Zapper het volgende:
Ik zal Heracles morgen wel even naar een overwinning schreeuwen. Dan scheelt dat volgende week alvast
Bijna goed voorspeld , als niet Cocu maar Kone die 2de had gemaakt had je het goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:38 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond een bescheiden 3-0 schat ik zo.
Farfan
Kone
Farfan
triest stadion is het he.quote:
Ik ga voor Farfan, die heeft al bewezen een heel seizoen op niveau te kunnen spelen, Koné moet dat eerst maar eens laten zien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:
Farfán en Koné gaan vechten om de topscorerstitel.
Ja, ze hebben denk ik bewust niet te veel gegeven. Wat helemaal niet erg is, gezien de bekerwedstrijd en Ajax in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
gevolgen van dinsdag zeker bos
Real Madrid is niet zo moeilijk van de mat te spelen aangezien Boekarest beter was dan Madrid afgelopen week.quote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef ErikT het volgende:
Nou, 2e ronde CL en na volgende week tot het einde van het seizoen bovenaan.
Leuk seizoen weer
Het enige wat ik nog wil is Real Madrid loten en van de mat spelen, dan ben ik weer helemaal tevreden
Daar heb je meneer Shitkar weer. Ga lekker fan worden van Ajax of zo, met je pro-dominant voetbalfetisj. Ik weet wel wat ik liever heb: gecontroleerd spelen en wedstrijden de nul houden dan aanvallen met een kip zonder kop (zoals PSV voorheen speelde)quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet bewust gegeven? Gevolgen van dinsdag? Kom op jongens... Doe nou niet of PSV dit soort wedstrijden de laatste paar jaar niet vaker heeft laten zien. De hoofdmoot van onze overwinningen bestaat uit dit soort wedstrijden, niet sprankelend, tegenstander die in eerste instantie nog wel mag hopen op een punt (of meer), en na 90 minuten staat het gewoon X-0 voor PSV.
Laten we na de wedstrijd tegen Sparta nou niet gaan doen of we elke keer de pannen van het dak spelen en over onze tegenstanders heen lopen, dat is nou eenmaal niet zo...
quote:Op zondag 5 november 2006 02:12 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Daar heb je meneer Shitkar weer. Ga lekker fan worden van Ajax of zo, met je pro-dominant voetbalfetisj. Ik weet wel wat ik liever heb: gecontroleerd spelen en wedstrijden de nul houden dan aanvallen met een kip zonder kop (zoals PSV voorheen speelde)
Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar de tweede ronde van de Champions League en kampioen is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!
Ik kan kritsche fans wel waarderen, maar alles wat PSV presteert belicht jij van de negatieve en niet van de "realistische" kant en dat is naast ontzettend irritant ook nog eens onzettend ignorant en getuigt van anti-supportergedrag.
Waarom ben je eigenlijk nog PSV supporter? Ze spelen toch lelijk voetbal (in jouw ogen)? En toch zijn ze na 4 wedstrijden in de CL al ongeslagen en een ronde verder.
rustig rustig, Hij constateert toch alleen maar, hij geeft er toch geen waarde oordeel over?quote:Op zondag 5 november 2006 02:12 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Daar heb je meneer Shitkar weer. Ga lekker fan worden van Ajax of zo, met je pro-dominant voetbalfetisj. Ik weet wel wat ik liever heb: gecontroleerd spelen en wedstrijden de nul houden dan aanvallen met een kip zonder kop (zoals PSV voorheen speelde)
Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar een Europese topclub is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!
Ik kan kritsche fans wel waarderen, maar alles wat PSV presteert belicht jij van de negatieve en niet van de "realistische" kant en dat is naast ontzettend irritant ook nog eens onzettend ignorant en getuigt van anti-supportergedrag.
Waarom ben je eigenlijk nog PSV supporter?
En die constatering is ook nog een juist ook...quote:Op zondag 5 november 2006 02:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
rustig rustig, Hij constateert toch alleen maar, hij geeft er toch geen waarde oordeel over?
moet lukkenquote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
Veel "plezier" 12 november.
Ik constateer alleen een feit, jij trekt daar allerlei (onterechte) conclusies uit ten opzichte van mij. Ik zou mezelf hier kunnen gaan verdedigen tegenover jou maar ik ben bang dat dat geen zin heeft. Misschien moet je mijn posts eens wat minder vooringenomen lezen en daadwerkelijk nadenken (moeilijk voor sommigen maar probeer het toch maar) over wat er staat voordat je als een imbeciel met stront begint te gooien, dan blijft de sfeer hier ook wat leuker...quote:Op zondag 5 november 2006 02:12 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar een Europese topclub is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!
En de kritiek die ik in dit geval uitte is niet eens op PSV gericht maar op het feit dat er na de wedstrijd tegen sparta ineens gedaan wordt of PSV elke wedstrijd met het grootste gemak wint en iedereen oprolt, wat natuurlijk niet zo is. Het is juist de kracht van dit PSV en dat van de afgelopen jaren dat het zonder groots te spelen toch vaak aan het langste eind trekt. Dat dat niet altijd even leuk is om naar te kijken is gewoon ook een feit.quote:Op zondag 5 november 2006 09:34 schreef JustJunior het volgende:
Hoe komen mensen er toch op dat een PSV fan niet negatief mag zijn? Zonder kritische fans zou het ook niet leuk zijn
Die wavequote:Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Niet echt een sprankelende wedstrijd vanavond. Maar de drie punten zijn binnen en de sfeer op de tribunes is wel eens minder geweest. NIet dat het dit keer optimaal was, maar toch...
doe maar volgende weekquote:Op zondag 5 november 2006 12:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die waveDuurde even voordat iedereen 'm doorhad maar best grappig
![]()
Verder plichtmatig potje, 3 punten in de pocket, en daar gaat 't om. Hopelijk over 2 weken weer ff flink wat goals![]()
Dan kijk je toch gewoon niet, hoef je er ook niet over te zeikenquote:Op zondag 5 november 2006 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dat niet altijd even leuk is om naar te kijken is gewoon ook een feit.
Kritisch is goed natuurlijk, maar waarom zou je negatief zijn als we met op een na meeste aantal doelpuntensaldo hebben en minste aantal tegen. En na 4 ronden al in de tweede ronde CL staan. Dat is gewoon oogkleppen op hebben en die negativiteit is nergens op gebaseerd, ook niet op het spel want dat is uiterst effectief en rendabel.quote:Op zondag 5 november 2006 09:34 schreef JustJunior het volgende:
Hoe komen mensen er toch op dat een PSV fan niet negatief mag zijn? Zonder kritische fans zou het ook niet leuk zijn
Goede vraag. Waarom zou je uberhaupt voor psv zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 02:12 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3squote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef denthemen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6031905868470894077 gaat deze harde kern ook mee naar Amsterdam?
quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s![]()
jaquote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef denthemen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6031905868470894077 gaat deze harde kern ook mee naar Amsterdam?
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s![]()
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeikenquote:Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon niet, hoef je er ook niet over te zeiken![]()
aha, had dat gelijk gezegd. Ik zal doorgeven dat ze zich voortaan als een Harde Kern moeten gedragenquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?
Hoeveel boeruhh komen er zondag btw?
daar zitten wel een paar maanden tussen hoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
PSV tvptje![]()
Ben aan het twijfelen of ik naar PSV-Bordeaux ga, of naar de thuiswedstrijd in de 2e ronde van de CL. Denk dat het toch maar 2e ronde wordt, zal er dan wel weer snel bij moeten zijn.
waar je je druk om maken kunt zeg, laat die lui lekker feestenquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaanquote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
daar zitten wel een paar maanden tussen hoor
zou het ?quote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef denthemen het volgende:
ik heb slecht nieuws voor jullie, jorienvdherik, de fokhooligan heeft tegenwoordig ook wat met psv.. hij zal binnenkort weer een wedstrijd bezoeken
Heb ik gister ook gedaan, en tegen Feyenoord ook. En als ik straks een seizoenskaart heb (volgend seizoen) moet ik ook elke keer alleen. Je moet wat als enige PSV-supporter in de omgeving die naar wedstrijden gaat.quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaan![]()
Ik zit al jaren in principe alleen. Ik heb wel voor de competitie mensen waarmee ik mee kan rijden. Maar in het stadion zit ik niet bij bekenden en toch bevalt het me prima.quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaan![]()
Dan liever in de halve finale worden uitgeschakeld.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Volgens James Bond winnen jullie dit jaar de CL
Nadeel is alleen dat Daniel Craig een verrot slechte James Bond gaat worden, dus wellicht wordt het een verloren finale
James Bond was in 1995 ook al slechtquote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Nadeel is alleen dat Daniel Craig een verrot slechte James Bond gaat worden, dus wellicht wordt het een verloren finale
Dalton was ook al een erg groot succes dus wie weetquote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Goldeneye is wel een van de leukste Bond-films die ik kenquote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
James Bond was in 1995 ook al slecht![]()
![]()
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Goldeneye is wel een van de leukste Bond-films die ik ken
Maar ik vond het wel een aardige uitzenidng, Afellay wel weer erg bescheiden.
zelfvertrouwen heeft ie wel lijkt me, anders had hij het nooit zover geschopt. Hij is gewoon erg onderdanig, te aardig, te beleefd. Wat dat betreft zou hij een spoedcursus van Bommel moeten krijgenquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!
Hij keek mensen juist wel in de ogen aan als hij tegen ze praat, dat viel me wel op. Maar dat hij voor de rest erg stil is en veel naar beneden kijkt, nou laat hem. Hij is gewoon een stille jongen en hij voelt zich duidelijk niet op zijn gemak als hij zo in de picture staat.quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!
Zolang hij in het veld maar niet de verlegen jongen uithangt is het alleen maar positief eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij keek mensen juist wel in de ogen aan als hij tegen ze praat, dat viel me wel op. Maar dat hij voor de rest erg stil is en veel naar beneden kijkt, nou laat hem. Hij is gewoon een stille jongen en hij voelt zich duidelijk niet op zijn gemak als hij zo in de picture staat.
Maar aan de andere kant is naar mijn idee onze verdediging de laatste tijd ook niet zo stabiel en soepel. Maar als we daar 3 punten pakken, geven we wel een zeer flinke mentale klap aan onze Amsterdamse vrienden, dus dat zo heel mooi zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef PyTh het volgende:
Heb een goed gevoel over Zondag, dit is vooral gebasseerd op het feit dat ajax per wedstrijd nog behoorlijk was weggeeft. (Heerenveen, Austria Wien en ook gisteren weer tegen Heracles)
En ben er eigenlijk wel van overtuigd dat onze aanval die foutjes wel af zal straffen.
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................quote:Op maandag 6 november 2006 11:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is naar mijn idee onze verdediging de laatste tijd ook niet zo stabiel en soepel. Maar als we daar 3 punten pakken, geven we wel een zeer flinke mentale klap aan onze Amsterdamse vrienden, dus dat zo heel mooi zijn!
Wilde net zeggen...........quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................
Als hij tegen iemand aan het praten was keek hij ze gewoon aan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken.
En in het andere topic verwacht je een zakelijke overwinning van de neusjes op ons?quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik verwacht een zakelijke overwinning van PSV in 020 alwaar Koné eens gaat laten zien wat hij kan!
quote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
Zal wel een zakelijke overwinning voor 020 worden.
quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik verwacht een zakelijke overwinning van PSV in 020 alwaar Koné eens gaat laten zien wat hij kan!
quote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
Zal wel een zakelijke overwinning voor 020 worden.
Typo dus, ff fixen! Voor moet in zijnquote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
En in het andere topic verwacht je een zakelijke overwinning van de neusjes op ons?![]()
[..]
We krijgen er idd weinig tegen maar in de wedstrijden zie ik toch vaker onrust in de verdediging de laatste tijd. Het heeft ons nog geen doelpunten gekost maar de onrust is er wel degelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSVquote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeiken![]()
over 2-3 weken denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer is Kluivert weer fit
daar ga ik ook vanuitquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik gok op een 0-1 door een Farfannetje
dit is toch zo geniaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
In Bagdad zijn ze er ook klaar voor![]()
[afbeelding]
PSV'ers zijn gewoon vrijgeviger met hun shirtjes bij kledingverzamelacties van goede doelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
en die ajaxfans maar lullen over hun populariteit in het buitenland
bron: psv.bl pollquote:
Mijn prognose voor Ajax - PSV is:
Er is 334 keer gestemd door de bezoekers.
Een overtuigende zege PSV
37%
Een nipte zege PSV
39%
Een terecht gelijkspel
8%
Een onverdiend punt voor Ajax of PSV
2%
Een kleine nederlaag
5%
Een ruime nederlaag
2%
Ik wil nog niks voorspellen
4%
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
joh, op een psv sitequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
bron: psv.bl poll
Zo, wat een positieve mensen daarIk gok op een verdiend gelijkspel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
Die achterlijke Uitkaart enzo.quote:
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die achterlijke Uitkaart enzo.
Ook het feit dat ze geen 2e trein boeken indien deze niet gegarandeerd vol zit.
Die 800 supporters waren vorige week al bereid maar daarna werd er nee verkocht aan supporters die nog een combi-kaartje wilden kopen.
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?quote:'PSV doet bod op jonge Chinese doelman'
7/11/2006 9 :37
PSV heeft zich bij het Chinese Shanghai United gemeld voor de zeventienjarige doelman Wang Dalei. Volgens het persbureau Reuters hebben de Eindhovenaren een bod gedaan van 800.000 euro.
'Als de onderhandelingen soepel verlopen, kan de transfer voor het einde van dit jaar worden afgerond', verklaarde Liu Jun, algemeen manager van Shanghai United. Wang Dalei geldt als een van de grootste keeperstalenten van China.
PSV roert zich de afgelopen tijd nadrukkelijk op de Chinese markt. De Chinese tweeling Sun Xiang en Sun Li komt binnenkort naar Eindhoven voor een stage. Beiden zijn international van het Aziatische land.
Ben ik met je eens maar PSV klaarblijkelijk niet omdat indien de trein halfvol zit ze toch voor een volledige trein moeten betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doen ze goed bij psv.. dan maar 1200 mensen mee en een half lege trein toch?
Ik noem mezelf ook geen fan van jou en toch is mijn argument dan nog steeds validequote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSV![]()
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat. Je geeft PSV sowieso een mentale opflikker als jullie winnen, dan hebben we de competitie voorlopig niet meer in eigen hand en dat is een situatie waar PSV (gelukkigquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Mokerslag?Er valt zondag geen mokerslag uit te delen, daar is 't veel te vroeg voor.
die Chineese site schijnt ook al goed te lopen, de markt daar is heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
China is het nieuwe Korea, only bigger and better?
Koeman laat zich ook niet gek maken. Die kent dat seizoen met die salonremise van PSV uit tegen Groningen nog omdat Ajax angstig dichtbij kwam in de op een na laatste speelronde. Terwijl Ajax 14 punten achter stond ofzoiets.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet? Voor PSV valt er misschien geen mokerslag uit te delen maar als jullie met 3, 4-0 van ons zouden winnen staan jullie 5 punten los. Dat is al een behoorlijk gat.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd
Que?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeet trouwens ook niet dat Ajax, ook al winnen we, ook nog AZ op bezoek krijgen binnenkort. Nu werden die vorig seizoen in de Arena wel van het kastje naar de muur gestuurd en verloren we uit wat ongelukkig, maar je weet toch niet waar ze precies staan in Alkmaar.
Ook talpa gekekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Radegast het volgende:
Rasmus Lindgren naar PSV?
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
De opvolger van Simonsquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ook talpa gekeken, dan zou ie de opvolger van Simons moeten worden
als ik het goed begreep.
Ah, dom, ik zat nog met die 4-2 in m'n kop (thuis)quote:
ja oke maar er zitten toch normaal gesproken 32.000 mensen en dan komen er maar 200 ? er zullen er natuurlijk ook wel wat op de vitessevakken zitten , maar het blijft er weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordeweekse wedstrijd en de beker leeft niet zo bij het gros van de supporters. Het blijft weinig, maar dit zijn wel redenen voor de (vaste uit) supporters om niet te gaan.
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
De opvolger van Simons. Net alsof die PSV nog gaat verlaten.
Als ik het PSV - Forum moet geloven , zijn het er zelfs 50 minder , dus maar 150 manquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man naar vites ?
haha moet niet gekker worden
yep 2 x per jaar naar de Arena dat doe je niet voor je plezierquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef Zapper het volgende:
Je moet er toch ook niet aan denken om TWEE keer in een seizoen naar die lelijke sporthal te moeten zeg![]()
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitessequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom komen er Donderdag dan maar 200 ofzo![]()
ze zullen wel denken als Koeman Gomes en Alex en nog wat mensen spaart verliezen we![]()
goed concert he ,quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Hehe is was er afgelopen vrijdag... maar dat was dan voor een concert
het kan nog een keer dit jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat nog op mn verlanglijstje; meegaan uit naar Vitesse
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
Als die achterlijke en belachelijke kutcombi niet van kracht zou zijn voor dit duel en de prijzen niet een stuk hoger zouden liggen dan voor de Vitesse supporters dan zou het uitvak een stuk beter gevuld zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Californication het volgende:
PSV..Famous for not travelling![]()
Toch bedroevend dat je zo weinig trouwe supporters hebt.
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als die achterlijke en belachelijke kutcombi niet van kracht zou zijn voor dit duel en de prijzen niet een stuk hoger zouden liggen dan voor de Vitesse supporters dan zou het uitvak een stuk beter gevuld zijn.
De 1200 kaarten (van de in totaal 2500 beschikbare kaarten)die nog over waren nadat de uitkaarthouders al kaarten konden kopen waren binnen 15 minuten uitverkocht......
En morgen krijgt Cocu rustquote:De pers informeerde eveneens naar de status van Patrick Kluivert en wanneer hij eventueel weer zou meedoen. "Daar heb ik nog niet over nagedacht. Eigenlijk heeft hij gisteren pas een normaal partijspel meegedaan, dat is nog veel te weinig om hem bij de groep te nemen. Wanneer dat zal zijn, hangt af van hoe hij de komende dagen doorkomt. Het zit nog niet in mijn hoofd om hem zondag te gebruiken, zoals ik er nu over denk. Pas als hij er klaar voor is, voeg ik hem toe aan de groep. Dat zal dan meteen bij het eerste elftal zijn, ik zie het niet zo zitten om hem eerst in Jong PSV te gebruiken", aldus Koeman.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Californication het volgende:
[..]
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.
Het feit dat wij op een woensdagavond eerste ronde KNVB beker tegen Jong RKC uit meer supporters mee namen dan jullie naar de topper Ajax-PSV op een zondagmiddag zegt mij in ieder geval genoeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Tegen RKC vrij vervoer was het voor jullie toch ook niet uitverkocht of wel????
Gefeliciteerd, zou zeggen koop een taart en vier hetquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef Californication het volgende:
[..]
Het feit dat wij op een woensdagavond eerste ronde KNVB beker tegen Jong RKC uit meer supporters mee namen dan jullie naar de topper Ajax-PSV op een zondagmiddag zegt mij in ieder geval genoeg.
Willen jullie hem hebbenquote:Paul van der Kraan in beeld bij PSV
De algemeen directeur van Vitesse, Paul van der Kraan, is in beeld bij PSV om dezelfde functie te gaan vervullen. PSV heeft meerdere kandidaten op het oog voor de positie van algemeen directeur. Van der Kraan wil er zelf zo weinig mogelijk over kwijt. "Ik heb die geruchten ook gehoord, maar geef verder geen commentaar in dit stadium." Van der Kraan begon in februari 2004 als algemeen directeur bij Vitesse, waar hij een miljoenentekort wist weg te saneren. De Bosschenaar was daarvoor als algemeen directeur werkzaam bij RBC Roosendaal en FC Den Bosch.
Bron: Omroep Gelderland 08-11-2006
loop je weer te trollenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Klagen over duurdere prijzen dan ons , dat valt nog wel mee , je moet toch altijd meer betalen dan het thuispubliek
[..]
Willen jullie hem hebben, van mij mogen jullie hem gratis hebben
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:
bovendien werd er weken geleden gezegd dat het niet de bedoeling was mensen bij andere clubs weg te halen
er staan meer namen op het lijstje maar even afwachten danquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben toch niet weer een miljoenensnoeier nodig? Die is nou net weg. Lijkt me beter om iemand te hebben die de club op een hoger plan kan tillen.
Triest als dit kloptquote:In Voetbal International wordt gemeld dat PSV een tip heeft binnengekregen dat Marokko grof geld zou willen betalen om Afellay en Aissati te strikken voor het Marokkaanse nationale elftal. De zaakwaarnemer bevestigt door PSV gewaarschuwd te zijn en gaf ook aan indirect benaderd te zijn met dat soort suggesties. 'Maar ik kan je verzekeren dat dit soort zaken echt geen rol spelen in hun uiteindelijke keuze. het wordt een weloverwogen besluit.'
PSV Netwerk
De zaakwaarnemer geeft aan dat er waarschijnlijk niet gewacht zal worden met een beslissing. 'Het heeft alleen zin om meer tijd te nemenals nieuwe feiten aan het licht komen.' Er zal echter pas definitief gekozen worden als Afellay daadwerkelijk geselecteerd wordt.
Jij noemt dit soort argumenten valide? Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook geen fan van jou en toch is mijn argument dan nog steeds valide.
ja fijn, jullie hebben dan ook landelijk 10x meer supporters dan PSV.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Californication het volgende:
[..]
Wij hebben bijna altijd een combi, en de prijzen bij ons zijn hoger dan die van PSV. Toch zit ons uitvak 9 van de 10 keer vol. Zelfs voor de beker, zelfs als het midweeks is.
Simons is dan ook geen topperquote:Op donderdag 9 november 2006 09:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Capello wil Alex en Simons zou in de belangstelling staan van een Italiaanse club.
Dat zal vast geen top club zijn.
er zijn meer smsjes binnengekomen voor ajax - adoquote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef MIster911 het volgende:
Weet iemand waarom Vitesse - PSV niet word uitgezonden? Lijkt me een leukere wedstrijd dan ajax - ado dat 1 richtingverkeer zal zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Vogel was dan nog een harde werker, maar dat kan ik van Simons ook niet zeggen....
Klopt, vond ik zelfs als Ajacied. Ajax - ADO wordt eenrichtingsverkeer, Vitesse - PSV kan nog spannend worden. Maar Talpa laat het weer via de sms doen...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef MIster911 het volgende:
Weet iemand waarom Vitesse - PSV niet word uitgezonden? Lijkt me een leukere wedstrijd dan ajax - ado dat 1 richtingverkeer zal zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Vogel was dan nog een harde werker, maar dat kan ik van Simons ook niet zeggen....
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Schamen jullie jullie niet hélemaal kapot?
Correctie: er zijn veel meer Ajax-supporters in het land dan PSV-supporters. Logisch gevolg dus. Als het PSV-AZ was geweest en Ajax-FC Emmen was die laatste wedstrijd nog wel gekozen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Het Nederlandse publiek kijkt liever Ajax - ADO
Ik zal de VI even gaan overtypenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee.
Kan iemand dat interview met Alex hier neerkwakken?
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zal de VI even gaan overtypen
Het kan even duren
Capello wil Alex iddquote:Op donderdag 9 november 2006 09:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Capello wil Alex en Simons zou in de belangstelling staan van een Italiaanse club.
Dat zal vast geen top club zijn.
Aan het eind van het seizoen mag het Realquote:Het Spaanse Dagblad AS meldt dat Fabio Capello, die al langer op zoek is naar een extra centrale verdediger, het aantrekken van Alex heeft aangemerkt als hoogste prioriteit voor deze winter. Van alle genoemde namen van topverdedigers zou de Capello Alex hebben aangewezen als de te halen man, ondanks het feit dat Alex dit seizoen niet meer in de Champions League kan uitkomen voor een andere club.
PSV Netwerk
Ronald Koeman liet gisteren in Voetbal International nog weten dat PSV niet zwart op wit heeft staan dat het de verdediger ook na de winterstop nog kan huren van Chelsea. Schuitema gaf echter aan dat hij zeker blijft, omdat Chelsea zich anders niet aan de afspraken zou houden
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
Wil niet sarren, maar dit is echt diep triest hoor.
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800! (waarvan 10 van de PSV 'Young Fanatics', gem. leeftijd: 11)
Jíj snapt dat, maar 9/10 van jouw vriendjes nietquote:Op donderdag 9 november 2006 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het juist triest dat jij zoiets al triest vindt. Ajax is een club uit A'dam waar een miljoen mensen wonen. Tel daar nog een half miljoen mensen uit de omliggende gebieden bij en de grote aanhang van Ajax in heel Nederland. PSV is gewoon een clubje uit een relatief kleine stad.
Goeie vergelijking. Een amateurclub die eens per 20 jaar een ronde verder komt in de beker en dan tegen een Top3 ploeg speelt zonder combiregeling is toch weer heel wat anders dan Ajax-PSV met combi lijkt me.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wil niet sarren, maar dit is echt diep triest hoor.
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800! (waarvan 10 van de PSV 'Young Fanatics', gem. leeftijd: 11)
Laat dat kleutertje toch lullen man, dat jullie nog happen op zo'n (K)neus.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking. Een amateurclub die eens per 20 jaar een ronde verder komt in de beker en dan tegen een Top3 ploeg speelt zonder combiregeling is toch weer heel wat anders dan Ajax-PSV met combi lijkt me.
Die 800 supporters waren midden vorige week al bereikt.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan nog is het wel suf hoor. 800 supporters voor een competitieduel waarbij het de nummer 1 tegen de nummer 2 is en PSV misschien weer koploper zou kunnen worden.
Het is geen JC-schaal oid, waarbij ik het me dan nog wel kan voorstellen dat mensen het laten schieten.
Maar Simons is beter al mislukken dit soort types snel bij een club, omdat ze niet opvallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Simons is dan ook geen topperBeetje een soort van Vogel verhaal wordt dat dan.
Op AN lopen inderdaad een aantal kneuzen rond...maar ik denk dat dit op alle andere varianten van .netwerk zo is...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het Ajax Netwerk was er iemand die de koppeltjes met elkaar ging vergelijke. Huntelaar was beter dan Alex, Grygera beter van Farfán, Reiziger (die waarschijnlijk niet eens speelt) slechter dan De Mul. Ajax was in alles veel en veel beter werd gezegd.
Nu snap ik best dat je als supporter van een club niet geheel objectief kunt blijven, maar als je dergelijke BS gaat verkopen ben je ook vast eigenaar van een TimeShare-huis in Malaga en plak je ook steeds die Postcodeloterij-kaarten vol met extra stickers...
quote:Ik verwacht een overwinning voor ons PSV.. en weet je.. ik denk dat het 1-3 of misschien wel 1-4 wordt. Farfán dolt Stam, Alex dolt Huntelaar. Maar even serieus. Hoe denken jullie een opkomende Alex af te stoppen?
En dan kijk ik heel vluchtig...quote:Farfan - Stam -> Opa Jaap pakt het hele seizoen al domme gele kaarten omdat hij simpel vreselijk te sloom is. Wordt helemaal stront gelopen verwacht ik
Koné - Grygera - Koné is in bloedvorm en Grygera kan er niets van
Die dwerg met een loopvermogen van ma-xi-maal 200m per wedstrijd? Het enige waar hij goed in is, is openen, goede pass en van afstand schieten.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
ik vergelijk liever op vergelijkbare posisities en dan denk ik dat alleen Sneijder echt beter is dat Ibi bij PSV.
Ik denk dat de vergelijking sowieso erg moeilijk is omdat het nogal verschillende types spelers zijn met andere functies binnen het team en er een hoop spelers behoorlijk dicht op elkaar zitten qua niveau zoals:quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
ik vergelijk liever op vergelijkbare posisities en dan denk ik dat alleen Sneijder echt beter is dat Ibi bij PSV.
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:05 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die dwerg met een loopvermogen van ma-xi-maal 200m per wedstrijd? Het enige waar hij goed in is, is openen, goede pass en van afstand schieten.
Zeer beperkte en zeer overschatte middenvelder.
is wel zoquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vinden jullie alle psv spelers beter dan die van Ajax.
Hoor je dat Dylan Dog?
Stam en Alex en Huntelaar en Farfan zijn redleijk aan elkaar gewaagd. Daar is geen winnaar te bepalen vind ik. Salcido cind ik verdidgend sterker dan Urby.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de vergelijking sowieso erg moeilijk is omdat het nogal verschillende types spelers zijn met andere functies binnen het team en er een hoop spelers behoorlijk dicht op elkaar zitten qua niveau zoals:
Stam vs Alex?
Huntelaar vs Farfan?
Urby vs Salcido?
Gabri vs Simons?
We hoeven van mij geen discussie te gaan houden wie er nou precies beter is maar ik denk gewoon dat het niveau van de spelers behoorlijk dicht op elkaar ligt en ik vind het ook heel moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren zondag.
idd, Sneijder stelt zich ook wat meer low profile op tegenwoordig en dat maakt hem een betere speler. Bovendien heeft hij een wonderlijk goede techniek en uitstekend spelinzicht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Sneijder is dit jaar heel erg gegroeid, kwa mentaliteit en kwa spel.
Hij is echt onmisbaar voor dit ajax, in 7/8 van de 10 wedstrijden de beslissende man.
Laten we hopen dat Simons zijn werk goed doet Zondag
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus, "Salcido vind ik verdedigend sterker dan Urby", dat klopt zeker, maar Urby heeft natuurlijk veel meer aanvallende kwaliteiten en daarom vind ik het dus niet echt te vergelijken omdat er niet 2 standaard 4-4-2 teams tegenover elkaar staan die je precies kunt vergelijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stam en Alex en Huntelaar en Farfan zijn redleijk aan elkaar gewaagd. Daar is geen winnaar te bepalen vind ik. Salcido cind ik verdidgend sterker dan Urby.
En Simons vind ik beter dan Gabri. Maar daar verschilt het ook weinig
precies, en dan ook nog door Van Basten worden opgehemeldquote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.
Zie op het WK,.
Nee ik ga ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga jij wel Pyth?
Ik ben het meest benieuwd naar hoe Cocu aangepakt gaat worden door Gabri. Of andersom.
fysiek blaas je hem omver.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
precies, en dan ook nog door Van Basten worden opgehemeld![]()
'Cocu en Van Bommel zorgden er voor dat Sneijder niet optimaal kon renderen'![]()
ik denk dat Ibi op het WK ook niet zo uit de verf was gekomen als nu. Bovendien speelde Sneijder daar meer in een controlerende rol.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.
Zie op het WK,.
Nu zeg je dat je naar bijna alle uitwedstrijden met een combi-regeling gaatquote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee ik ga ook niet.
Ik bezoek nu vrijwel nooit geen uitwedstrijden meer met een combi-regeling.
Gabri schijnt het in z'n nek te hebben toch? Cocu een beetje last van z'n kuit.
Beide krijgen rust vanavond, ben echt benieuwd Zondag![]()
maar Salcido doet aanvallend ook nauwelijks onder voor Urby. Hebben we helaas weinig van kunnen zien omdat Salcido een hele tijd in het centrum heeft gespeeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus, "Salcido vind ik verdedigend sterker dan Urby", dat klopt zeker, maar Urby heeft natuurlijk veel meer aanvallende kwaliteiten en daarom vind ik het dus niet echt te vergelijken omdat er niet 2 standaard 4-4-2 teams tegenover elkaar staan die je precies kunt vergelijken.
Farfan is veel en veel gniepiger dan Huntelaar en meer 'ervaren' imo.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Stam vs Alex?
Huntelaar vs Farfan?
Ibi had het natuurlijk echt niet beter gedaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ibi op het WK ook niet zo uit de verf was gekomen als nu. Bovendien speelde Sneijder daar meer in een controlerende rol.
dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef Backdoorman het volgende:
psv zal toch ook wel winnen?! als ik beide elftallen tegenover ekaar zet heeft psv echt veel meer kwaliteit in huis....bovendien heeft ajax nu op rij van een paar nietszeggende tegenstanders gewonnen, maar vergeet niet dat ze er vorig seizoen (en die jaren ervoor) er zo slecht aan toe waren als dat Feyenoord nu is, terwijl PSV al een aantal jaar nationaal en internationaal top is! [b]Verder wint PSV bijna ALTIJD in Amsterdam, dus verwacht weinig problemen voor psv zondag.[b/]
Natuurlijk zijn ze op het PSV netwerk ook verre van objectief, hoor je mij ook niet zeggen. Ik kan niet zo goed tegen die overdreven subjectieve supporters die alleen maar de goede kanten van hun eigen spelers zien. Vanzelfsprekend ben ik zelf ook niet 100% objectief, maar ik geloof niet dat ik ooit zulke uitspraken heb gedaan als die knakker op AN.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vinden jullie alle psv spelers beter dan die van Ajax.
Hoor je dat Dylan Dog?
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uitquote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.
Competitie? Of ook beker, supercups, etc?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit
lijkt me ook logischquote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt, vond ik zelfs als Ajacied. Ajax - ADO wordt eenrichtingsverkeer, Vitesse - PSV kan nog spannend worden. Maar Talpa laat het weer via de sms doen...
In de competitie.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Competitie? Of ook beker, supercups, etc?
Vind ik eigenlijk een meer dan behoorlijke score voor PSV.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.
zoals al gepost jaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.
Wat komt Snertie?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
nou komt het....
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik had me zo verheugd om EINDELIJK weer eens PSV op tv te kunnen zien, was lekker vrij vandaag, zie ik nu pas dat het helemaal niet wordt uitgezonden
Kut talpa, net alsof dat Ajax - ADO boeiend is, dat wordt toch eenrichtingsverkeer.
Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
Tja wat moet je er verder nog over zeggen?quote:
sbs had het ook kunnen verzinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
En je moet dan maar net weten dat je moet sms-en.
Zo'n aktie kan je alleen van talpa verwachten.
Mja dat vind ik eigenlijk te bezopen voor woorden. Maar goed, ik dacht: laten we dat maar eens proberen. Enige waar ik eigenlijk niet op zit te wachten, is dat ik 90 minuten op mn bureaustoel moet gaan zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
tja de tweede waardeloze zenderquote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sbs had het ook kunnen verzinnen
wel komt wel op Tele 2quote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef BillyBeflap het volgende:
nee komt volgens mij niet op tele2
Echt waar? SHKK, nu hebben we al afgezegd om naar de kroeg te gaan en ga ik sporten. Als je dit heel zeker weet, dan ga ik maar weer wat regelen. Maar ik heb op tele2 site gekeken en daar is niks te vindenquote:
Dat is natuurlijk krankzinnig gesteld. Iedereen met iets van economie in het opleidingspakket beseft dat clubs met een veel groter bedieningsgebied -Ajax en ADO Den Haag- zo'n SMS verkiezing "wint". Als Vitesse-PSV voor dinsdag geprogrammeerd had gestaan, was er een reëlere kans op uitzending geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens bijquote:De Spaanse sportkrant Sport meldt dat scouts van PSV op de tribune hebben gezeten voor Dani Fragoso. De 24-jarige middenvelder komt nu uit voor Barcá B en is twee weken geleden bekeken tijdens een duel tegen stadsgenoot Espanyol B.
Fragoso maakt elke zomer in de voorbereiding weer deel uit van de A-selectie. Vooralsnog kwam hij slechts zeven maal in actie in de hoofdmacht van de Catalanen. Zijn contract loopt medio 2007 af, maar volgens Sport zou hij in januari al kunnen vertrekken.
Ook Vitesse zou interesse hebben getoond in de Spanjaard en zelfs een proefstage hebben aangeboden. Fragoso is hier niet op ingegaan. Verscheidene clubs uit de Primera- en Segunda División zouden de middenvelder volgen.
Dat scheelt flink in de opbrengst en kostenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef PyTh het volgende:
Snap niet waarom ze niet de 1e helft van PSV uitzenden.
Die wedstrijd in amsterdam begint pas om 20.45
Matig? Hij heeft een langdurig contract aan z'n reet zonder transferclausule: Dit gaat keiharde euro's opleverenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bombardier het volgende:
Manuel da Costa officieel A-international van Portugal.
Matige ontwikkeling voor PSV. Hij is nog maar pas in dienst en raakt nu al in de picture van de Europese top.
www.livescore.comquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Onderbroek het volgende:
wat is de link van de website waar je tussenstanden kan zien van de (inter)nationale competities? Site wordt om de minuut automatisch geupdate, speelminuten worden bijgehouden etc...iemand die em weet?
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Man man...
Zijn we echt weer zo goed of is Vitesse zo slecht?
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef LuNaTiC het volgende:
heb die 2.95 betaald maar talpa site werkt niet meer mee hier
Zijt gij een Belg?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef -Japser- het volgende:
[..]
Idd ja, beter winnen ze zondag!!![]()
![]()
Vergeet het maar!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt, het zou een schande zijn als het niet zo is maar het is natuurlijk wel talpa.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef ASSpirine het volgende:
UPDATE:
Het begon met:
Zondag thuis tegen Roda (WINST)
2 dagen rust
woensdag uit tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
Zondag uit tegen AZ (WINST)
2 dagen rust
Woensdag thuis tegen Sparta (WINST)
2 dagen rust
Zaterdag uit tegen RKC (WINST)
2 dagen rust
Dinsdag thuis tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
Zaterdag thuis tegen NAC (WINST)
4 dagen rust
Donderdag uit tegen Vitesse (WINST)
2 dagen rust
Zondag uit tegen Ajax (WINST)
Nog maar 1 wedstrijd om een geweldige reeks af te sluiten
Wij ? Ik speel niet zondag.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
En als jullie verliezen staan jullie 5 punten achter.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag winnen plz, want wij kunnen het niet. Help ons alsjeblieft, lampjes. En als het even kan, win alsjealsjealsjeaaaalsjeblieft ook nog even van RKC
LTS zwakstroom hè.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
En als jullie verliezen staan jullie 5 punten achter.
Ligt eraan, welke reactie?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt.
Ga je nog reageren op mijn reactie op je berichtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |