misschien wel 801 als jij ook meegaat als grote fan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
800 max gaan er mee volgende week bij jullie![]()
ach je weet toch waarom we bekend staan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien wel 801 als jij ook meegaat als grote fan?
Lijkt alleen maar zo. De meeste PSV-ers zijn geinfiltreerd in het Ajax publiek tijdens die wedstrijd. Ik ben er 1 van.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou wel lachen zijn als Heracles idd zou winnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:59 schreef Zapper het volgende:
Ik zal Heracles morgen wel even naar een overwinning schreeuwen. Dan scheelt dat volgende week alvast
Bijna goed voorspeld , als niet Cocu maar Kone die 2de had gemaakt had je het goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:38 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond een bescheiden 3-0 schat ik zo.
Farfan
Kone
Farfan
triest stadion is het he.quote:
Ik ga voor Farfan, die heeft al bewezen een heel seizoen op niveau te kunnen spelen, Koné moet dat eerst maar eens laten zien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:
Farfán en Koné gaan vechten om de topscorerstitel.
Ja, ze hebben denk ik bewust niet te veel gegeven. Wat helemaal niet erg is, gezien de bekerwedstrijd en Ajax in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
gevolgen van dinsdag zeker bos
Real Madrid is niet zo moeilijk van de mat te spelen aangezien Boekarest beter was dan Madrid afgelopen week.quote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef ErikT het volgende:
Nou, 2e ronde CL en na volgende week tot het einde van het seizoen bovenaan.
Leuk seizoen weer
Het enige wat ik nog wil is Real Madrid loten en van de mat spelen, dan ben ik weer helemaal tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |