abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43249617
Veel "plezier" 12 november.
  zondag 5 november 2006 @ 02:12:37 #32
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_43251126
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet bewust gegeven? Gevolgen van dinsdag? Kom op jongens... Doe nou niet of PSV dit soort wedstrijden de laatste paar jaar niet vaker heeft laten zien. De hoofdmoot van onze overwinningen bestaat uit dit soort wedstrijden, niet sprankelend, tegenstander die in eerste instantie nog wel mag hopen op een punt (of meer), en na 90 minuten staat het gewoon X-0 voor PSV.

Laten we na de wedstrijd tegen Sparta nou niet gaan doen of we elke keer de pannen van het dak spelen en over onze tegenstanders heen lopen, dat is nou eenmaal niet zo...
Daar heb je meneer Shitkar weer. Ga lekker fan worden van Ajax of zo, met je pro-dominant voetbalfetisj. Ik weet wel wat ik liever heb: gecontroleerd spelen en wedstrijden de nul houden dan aanvallen met een kip zonder kop (zoals PSV voorheen speelde)

Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar een Europese topclub is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!

Ik kan kritsche fans wel waarderen, maar alles wat PSV presteert belicht jij van de negatieve en niet van de "realistische" kant en dat is naast ontzettend irritant ook nog eens onzettend ignorant en getuigt van anti-supportergedrag.

Waarom ben je eigenlijk nog PSV supporter?
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  zondag 5 november 2006 @ 02:18:07 #33
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_43251195
quote:
Op zondag 5 november 2006 02:12 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Daar heb je meneer Shitkar weer. Ga lekker fan worden van Ajax of zo, met je pro-dominant voetbalfetisj. Ik weet wel wat ik liever heb: gecontroleerd spelen en wedstrijden de nul houden dan aanvallen met een kip zonder kop (zoals PSV voorheen speelde)

Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar de tweede ronde van de Champions League en kampioen is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!

Ik kan kritsche fans wel waarderen, maar alles wat PSV presteert belicht jij van de negatieve en niet van de "realistische" kant en dat is naast ontzettend irritant ook nog eens onzettend ignorant en getuigt van anti-supportergedrag.

Waarom ben je eigenlijk nog PSV supporter? Ze spelen toch lelijk voetbal (in jouw ogen)? En toch zijn ze na 4 wedstrijden in de CL al ongeslagen en een ronde verder.
pi_43251511
quote:

[..]

Jij ziet liever PSV de pannen van het dak spelen? Prima, maar jij beseft niet waarmee dit huidige PSV de laatste paar een Europese topclub is geworden. Dat is de manier van voetballen van het huidige PSV waarmee ze gewoon succes boeken. Face it!

rustig rustig, Hij constateert toch alleen maar, hij geeft er toch geen waarde oordeel over?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 5 november 2006 @ 08:54:16 #35
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43252869
quote:
Op zondag 5 november 2006 02:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

rustig rustig, Hij constateert toch alleen maar, hij geeft er toch geen waarde oordeel over?
En die constatering is ook nog een juist ook...
pi_43253068
Hoe komen mensen er toch op dat een PSV fan niet negatief mag zijn? Zonder kritische fans zou het ook niet leuk zijn
pi_43254440
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
Veel "plezier" 12 november.
moet lukken
pi_43254509
quote:

[..]

Ik constateer alleen een feit, jij trekt daar allerlei (onterechte) conclusies uit ten opzichte van mij. Ik zou mezelf hier kunnen gaan verdedigen tegenover jou maar ik ben bang dat dat geen zin heeft. Misschien moet je mijn posts eens wat minder vooringenomen lezen en daadwerkelijk nadenken (moeilijk voor sommigen maar probeer het toch maar) over wat er staat voordat je als een imbeciel met stront begint te gooien, dan blijft de sfeer hier ook wat leuker...

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 05-11-2006 11:36:37 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43254617
quote:
Op zondag 5 november 2006 09:34 schreef JustJunior het volgende:
Hoe komen mensen er toch op dat een PSV fan niet negatief mag zijn? Zonder kritische fans zou het ook niet leuk zijn
En de kritiek die ik in dit geval uitte is niet eens op PSV gericht maar op het feit dat er na de wedstrijd tegen sparta ineens gedaan wordt of PSV elke wedstrijd met het grootste gemak wint en iedereen oprolt, wat natuurlijk niet zo is. Het is juist de kracht van dit PSV en dat van de afgelopen jaren dat het zonder groots te spelen toch vaak aan het langste eind trekt. Dat dat niet altijd even leuk is om naar te kijken is gewoon ook een feit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2006 @ 12:01:32 #40
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_43255171
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Niet echt een sprankelende wedstrijd vanavond. Maar de drie punten zijn binnen en de sfeer op de tribunes is wel eens minder geweest. NIet dat het dit keer optimaal was, maar toch...
Die wave Duurde even voordat iedereen 'm doorhad maar best grappig
Verder plichtmatig potje, 3 punten in de pocket, en daar gaat 't om. Hopelijk over 2 weken weer ff flink wat goals
pi_43255218
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Die wave Duurde even voordat iedereen 'm doorhad maar best grappig
Verder plichtmatig potje, 3 punten in de pocket, en daar gaat 't om. Hopelijk over 2 weken weer ff flink wat goals
doe maar volgende week
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2006 @ 12:18:43 #42
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_43255585
Ja dan ook uiteraard, maar over 2 weken zit ik weer in t stadion

Maar een 0-4 tegen Ajax is ook welkom, denk alleen niet dat t zo groot wordt
  zondag 5 november 2006 @ 13:38:01 #43
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_43257507
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat dat niet altijd even leuk is om naar te kijken is gewoon ook een feit.
Dan kijk je toch gewoon niet, hoef je er ook niet over te zeiken
pi_43257517
PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43257654
aah, de ufo

wedstrijd vh jaar tot nu toe
  zondag 5 november 2006 @ 13:44:27 #46
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_43257664
quote:
Op zondag 5 november 2006 09:34 schreef JustJunior het volgende:
Kritisch is goed natuurlijk, maar waarom zou je negatief zijn als we met op een na meeste aantal doelpuntensaldo hebben en minste aantal tegen. En na 4 ronden al in de tweede ronde CL staan. Dat is gewoon oogkleppen op hebben en die negativiteit is nergens op gebaseerd, ook niet op het spel want dat is uiterst effectief en rendabel.
pi_43258293
quote:

[..]

Goede vraag. Waarom zou je uberhaupt voor psv zijn?
Houd van een lijntje.
pi_43259665
Niet zoveel initiatief van PSV in een thuiswedstrijd, wel jammer. Ook jammer dat de scoring-streak van Koné voorbij is, hopelijk scoort hij volgende week wel
pi_43266422
http://video.google.nl/videoplay?docid=6031905868470894077 gaat deze harde kern ook mee naar Amsterdam?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43268184
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef denthemen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6031905868470894077 gaat deze harde kern ook mee naar Amsterdam?
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43268314
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43268387
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:

[..]

Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s
  zondag 5 november 2006 @ 19:40:10 #53
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43268486
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef denthemen het volgende:
ja
pi_43268594
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:

[..]

Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?

Hoeveel boeruhh komen er zondag btw?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_43268629
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Dan kijk je toch gewoon niet, hoef je er ook niet over te zeiken
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeiken
pi_43268828
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?

Hoeveel boeruhh komen er zondag btw?
aha, had dat gelijk gezegd. Ik zal doorgeven dat ze zich voortaan als een Harde Kern moeten gedragen

teller staat op 800 geloof ik.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43269371
PSV tvptje

Ben aan het twijfelen of ik naar PSV-Bordeaux ga, of naar de thuiswedstrijd in de 2e ronde van de CL. Denk dat het toch maar 2e ronde wordt, zal er dan wel weer snel bij moeten zijn.
Patat Friet
pi_43269472
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
PSV tvptje

Ben aan het twijfelen of ik naar PSV-Bordeaux ga, of naar de thuiswedstrijd in de 2e ronde van de CL. Denk dat het toch maar 2e ronde wordt, zal er dan wel weer snel bij moeten zijn.
daar zitten wel een paar maanden tussen hoor
pi_43269643
Inderdaad, ik ga gewoon naar alle twee. En volgende week ook naar Amsterdam, heb er al zin in.
pi_43269702
ik heb slecht nieuws voor jullie, jorienvdherik, de fokhooligan heeft tegenwoordig ook wat met psv.. hij zal binnenkort weer een wedstrijd bezoeken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')