quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s![]()
jaquote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef denthemen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6031905868470894077 gaat deze harde kern ook mee naar Amsterdam?
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook jullie Bulgaarse vrienden uit: http://www.youtube.com/watch?v=7t-C-GaEx3s![]()
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeikenquote:Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon niet, hoef je er ook niet over te zeiken![]()
aha, had dat gelijk gezegd. Ik zal doorgeven dat ze zich voortaan als een Harde Kern moeten gedragenquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?
Hoeveel boeruhh komen er zondag btw?
daar zitten wel een paar maanden tussen hoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
PSV tvptje![]()
Ben aan het twijfelen of ik naar PSV-Bordeaux ga, of naar de thuiswedstrijd in de 2e ronde van de CL. Denk dat het toch maar 2e ronde wordt, zal er dan wel weer snel bij moeten zijn.
waar je je druk om maken kunt zeg, laat die lui lekker feestenquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen een paar mongolen die in het stadion aan de kant van de harde(?) kern die zich als een josti gedragen en een paar buitenlanders die een filmpje maken over een farfan shirt?
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaanquote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
daar zitten wel een paar maanden tussen hoor
zou het ?quote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef denthemen het volgende:
ik heb slecht nieuws voor jullie, jorienvdherik, de fokhooligan heeft tegenwoordig ook wat met psv.. hij zal binnenkort weer een wedstrijd bezoeken
Heb ik gister ook gedaan, en tegen Feyenoord ook. En als ik straks een seizoenskaart heb (volgend seizoen) moet ik ook elke keer alleen. Je moet wat als enige PSV-supporter in de omgeving die naar wedstrijden gaat.quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaan![]()
Ik zit al jaren in principe alleen. Ik heb wel voor de competitie mensen waarmee ik mee kan rijden. Maar in het stadion zit ik niet bij bekenden en toch bevalt het me prima.quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik ook al voorgesteld, maar dat wilde mn maat niet. En als ik een ding saai vind dan is het wel alleen naar een voetbalwedstrijd gaan![]()
Dan liever in de halve finale worden uitgeschakeld.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Volgens James Bond winnen jullie dit jaar de CL
Nadeel is alleen dat Daniel Craig een verrot slechte James Bond gaat worden, dus wellicht wordt het een verloren finale
James Bond was in 1995 ook al slechtquote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Nadeel is alleen dat Daniel Craig een verrot slechte James Bond gaat worden, dus wellicht wordt het een verloren finale
Dalton was ook al een erg groot succes dus wie weetquote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef twi het volgende:
Goldeneye is wel een van de leukste Bond-films die ik kenquote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
James Bond was in 1995 ook al slecht![]()
![]()
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Goldeneye is wel een van de leukste Bond-films die ik ken
Maar ik vond het wel een aardige uitzenidng, Afellay wel weer erg bescheiden.
zelfvertrouwen heeft ie wel lijkt me, anders had hij het nooit zover geschopt. Hij is gewoon erg onderdanig, te aardig, te beleefd. Wat dat betreft zou hij een spoedcursus van Bommel moeten krijgenquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!
Hij keek mensen juist wel in de ogen aan als hij tegen ze praat, dat viel me wel op. Maar dat hij voor de rest erg stil is en veel naar beneden kijkt, nou laat hem. Hij is gewoon een stille jongen en hij voelt zich duidelijk niet op zijn gemak als hij zo in de picture staat.quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik heb me er wel dood aan zitten ergeren. Kom op Ibi, een beetje zelfvertrouwen mag wel!
Zolang hij in het veld maar niet de verlegen jongen uithangt is het alleen maar positief eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij keek mensen juist wel in de ogen aan als hij tegen ze praat, dat viel me wel op. Maar dat hij voor de rest erg stil is en veel naar beneden kijkt, nou laat hem. Hij is gewoon een stille jongen en hij voelt zich duidelijk niet op zijn gemak als hij zo in de picture staat.
Maar aan de andere kant is naar mijn idee onze verdediging de laatste tijd ook niet zo stabiel en soepel. Maar als we daar 3 punten pakken, geven we wel een zeer flinke mentale klap aan onze Amsterdamse vrienden, dus dat zo heel mooi zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef PyTh het volgende:
Heb een goed gevoel over Zondag, dit is vooral gebasseerd op het feit dat ajax per wedstrijd nog behoorlijk was weggeeft. (Heerenveen, Austria Wien en ook gisteren weer tegen Heracles)
En ben er eigenlijk wel van overtuigd dat onze aanval die foutjes wel af zal straffen.
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................quote:Op maandag 6 november 2006 11:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is naar mijn idee onze verdediging de laatste tijd ook niet zo stabiel en soepel. Maar als we daar 3 punten pakken, geven we wel een zeer flinke mentale klap aan onze Amsterdamse vrienden, dus dat zo heel mooi zijn!
Wilde net zeggen...........quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................
Als hij tegen iemand aan het praten was keek hij ze gewoon aan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn mond open te trekken en recht op te zitten en de mensen recht in de ogen aan te kijken.
En in het andere topic verwacht je een zakelijke overwinning van de neusjes op ons?quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik verwacht een zakelijke overwinning van PSV in 020 alwaar Koné eens gaat laten zien wat hij kan!
quote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
Zal wel een zakelijke overwinning voor 020 worden.
quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik verwacht een zakelijke overwinning van PSV in 020 alwaar Koné eens gaat laten zien wat hij kan!
quote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
Zal wel een zakelijke overwinning voor 020 worden.
Typo dus, ff fixen! Voor moet in zijnquote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
En in het andere topic verwacht je een zakelijke overwinning van de neusjes op ons?![]()
[..]
We krijgen er idd weinig tegen maar in de wedstrijden zie ik toch vaker onrust in de verdediging de laatste tijd. Het heeft ons nog geen doelpunten gekost maar de onrust is er wel degelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSVquote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeiken![]()
over 2-3 weken denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer is Kluivert weer fit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |