Typo dus, ff fixen! Voor moet in zijnquote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
En in het andere topic verwacht je een zakelijke overwinning van de neusjes op ons?![]()
[..]
We krijgen er idd weinig tegen maar in de wedstrijden zie ik toch vaker onrust in de verdediging de laatste tijd. Het heeft ons nog geen doelpunten gekost maar de onrust is er wel degelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al weken de 0 en de laatste tegendoelpunten waren van AZ en Galatasaray; dus volgens mij staat het wel redelijk.........................
Het enige verschil is dat ik mezelf geen fan noem van jou, en jij wel van PSVquote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor mijn posts, lees ze gewoon niet, dan hoef je er ook niet over te zeiken![]()
over 2-3 weken denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer is Kluivert weer fit
daar ga ik ook vanuitquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik gok op een 0-1 door een Farfannetje
dit is toch zo geniaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
In Bagdad zijn ze er ook klaar voor![]()
[afbeelding]
PSV'ers zijn gewoon vrijgeviger met hun shirtjes bij kledingverzamelacties van goede doelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
en die ajaxfans maar lullen over hun populariteit in het buitenland
bron: psv.bl pollquote:
Mijn prognose voor Ajax - PSV is:
Er is 334 keer gestemd door de bezoekers.
Een overtuigende zege PSV
37%
Een nipte zege PSV
39%
Een terecht gelijkspel
8%
Een onverdiend punt voor Ajax of PSV
2%
Een kleine nederlaag
5%
Een ruime nederlaag
2%
Ik wil nog niks voorspellen
4%
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
joh, op een psv sitequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
bron: psv.bl poll
Zo, wat een positieve mensen daarIk gok op een verdiend gelijkspel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Apache4U het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |